سرخط خبرها

تاریخ و ساعت دیدار آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن | حمله پولدار‌های پاریسی به خانه توپچی‌ها

  • کد خبر: ۲۹۱۵۵۲
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
تاریخ و ساعت دیدار آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن | حمله پولدار‌های پاریسی به خانه توپچی‌ها
آرسنال در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به یکی از دشوارترین حریفان خود رسیده است و باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف پاری‌سن‌ژرمن برود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ توپچی‌های لندنی در حالی سه‌شنبه، ۱۰ مهر از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان پی‌اس‌جی هستند که این فصل هم با هدایت میکل آرتتا با فرمی جذاب پا به رقابت در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان اروپا گذاشتند و از مدعیان هر دو تورنومنت به شمار می‌روند. هرچند که آرسنال در همین آغاز فصل مصدومان مهمی از جمله مارتین اودگارد و مایکل مرینو را در اردوی خود می‌بیند، اما آرتتا جانشینان باکیفیتی برای این نفرات در ترکیبش دارد. توپچی‌ها که در هفته نخست لیگ قهرمانان برابر آتالانتا با تساوی بدون گل متوقف شدند، حالا به هر ۳ امتیاز این بازی خانگی برابر رقیب قدرتمند پاریسی نیاز دارند.

در طرف مقابل پی‌اس‌جی که در فرمت قبلی لیگ قهرمانان هیچوقت موفق به قهرمانی نشد، حالا در شکل تازه این رقابت‌ها می‌خواهد ناکامی‌های گذشته را به دست فراموشی بسپارد. شاگردان لوئیز انریکه که در لیگ فرانسه رقیب مهمی را پیش روی خود نمی‌بینند، در هفته نخست لیگ قهرمانان هم موفق به برد برابر خیرونا شدند و حالا به اولین آزمون دشوار خود در این فصل برابر آرسنال رسیده‌اند. بهترین خبر برای پی‌اس‌جی قبل از این مسابقه، بازگشت ۵ مهره مصدوم آنها به تمرین بود. دوناروما، آسنسیو، ویتینیا، نونو مندس و دزره دوئه ستاره‌های آسیب‌دیده پی‌اس‌جی بودند که حالا آماده حضور دوباره در میدان شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->