سرخط خبرها

تاریخ و ساعت دیدار بایرلورکوزن و میلان | روسونری درپی تمدید روز‌های خوب

  • کد خبر: ۲۹۱۵۶۸
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
تاریخ و ساعت دیدار بایرلورکوزن و میلان | روسونری درپی تمدید روز‌های خوب
میلانی‌ها که در یکی دو بازی گذشته کی از روز‌های فاجعه‌بار ابتدای فصل فاصله گرفته‌اند، حالا برای ادامه این روند خوب با هدف رسیدن به برد به خانه لورکوزن پا می‌گذارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لورکوزنی‌ها چندروز پس از بازی سختی که ابتدای این هفته در بوندس‌لیگا مقابل بایرن مونیخ داشتند، حالا سه‌شنبه ۱۰ مهر از ساعت ۲۲:۳۰ در لیگ قهرمانان اروپا باید برابر میلان به میدان بروند. شاگردان ژابی آلونسو پس از شاهکار فصل پیش و قهرمانی بدون شکستی که با لورکوزن در آلمان رقم زدند، در فصل جدید در بوندس‌لیگا کمی از شرایط آرمانی فاصله گرفته‌اند. اما آنها در لیگ قهرمانان کارشان را مقتدرانه آغاز کرده و در خانه فاینورد با ۴ گل به برتری رسیدند. آنها حالا در دومین گام باید پذیرای روسونری در ورزشگاه خانگی خود باشند و آلونسو که در هفته‌های گذشته شاهد انتقاد‌هایی از سبک دفاعی بازی شاگردانش بود، حالا باید برای رسیدن به برتری در کنار ارایه نمایشی جذاب تیمش را به میدان بفرستد.

در سوی دیگر میدان، هوادران میلان پس از شروع فاجعه‌باری که تیمشان در این فصل داشت، از ابتدای هفته گذشته و بازی با اینتر در دربی دلامادونینا شاهد تحولی جذاب بودند که امیدوارند در جدال امشب تیمشان هم همچنان ادامه پیدا کند. پائولو فونسکا، سرمربی تازه این تیم که فاصله چندانی با اخراج نداشت، هفته گذشته ابتدا موفق به پیروزی برابر اینتر در شهرآورد میلان شد و سپس لچه را از پیش رو برداشت تا حالا او و شاگردانش با روحیه‌ای بالا آماده جدال در خانه لورکوزن شوند. آنها که در مسابقه اول خود در لیگ قهرمانان برابر لیورپول مغلوب شدند، برای جبران آن نتیجه با هدف کسب هر ۳ امتیاز راهی آلمان شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->