سرخط خبرها

مصدومان در راه بازگشت به بارسا

  • کد خبر: ۲۹۱۵۹۷
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
مصدومان در راه بازگشت به بارسا
بارسلونا در این فصل مصدومان فراوانی را در فهرست نفرات خود می‌بیند، اما رسانه‌های کاتالان خبر می‌دهند که بخش زیادی از آنها بعد از فیفادی بعدی به شرایط بازی برخواهند گشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به زودی مشخص خواهد شد که آیا فرانکی دی یونگ مجوز پزشکی برای بازی را دریافت کند یا باید همچنان منتظر بماند. بارسا سه‌شنبه، ۱۰ مهر در لیگ قهرمانان میزبان یانگ بویز است و هفته بعد نیز باید به زمین آلاوس برود. اگر دی یونگ برای بازی با یانگ بویز در دسترس نباشد، هفته بعد در لالیگا احتمالا بتواند دقایقی به میدان برود.
هافبک هلندی تمام شرایط لازم برای بازگشت را دارد و بیش از ۵ ماه پس از آخرین بازی خود به عنوان بازیکن بارسا، زمانی که رباط خارجی مچ پای او آسیب دید، حالا آماده به نظر می‌رسد.

مصدوم بعدی که بعد از فیفا دی برمی گردد گاوی خواهد بود. او می‌تواند به زودی، یازده ماه پس از مصدومیت شدید زانویش در اسپانیا، به بازی بارسا برابر سویا برسد، اما در غیر این صورت، ممکن است در مقابل بایرن یا رئال در دسترس باشد. اگر فلیک برای این بازی‌ها هم ریسک میدان دادن به او را نپذیرد، گاوی در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول وارد فهرست بارسا می‌شود. همچنین برای بازی سه هفته بعد برابر سویا انتظار می‌رود فرمین لوپز و دنی اولمو نیز به شرایط ایده آل برسند.

درباره دیگر مصدومان بارسا، رونالد آرائوخو و آندریاس کریستنسن در نیم‌فصل دوم در دسترس خواهند بود؛ در حالی که مارک برنال و تراشتگن کل فصل را از دست داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->