اسامی ۴۹ فیلم سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اعلام شد | راهیابی ۳ فیلم داستانی و کوتاه از مشهد پوستر هفته ملی کودک منتشر شد پخش سریال «رستاخیز تفنگ‌ها» با موضوع مقاومت مردم سوریه و لبنان درخشش «پیانو» در یک جشنواره کانادایی «پدر قهوه» جدیدترین سریال نمایش خانگی مهران مدیری جدال «هیو جکمن» و «رایان رینولدز» برای میزبانی از مراسم اسکار اعضای شورای سیاست‌گذاری چهلمین جشنواره موسیقی فجر را بشناسید «آوای ابرها» در راه جشنواره فیلم کودکان مارانو کریس کریستوفرسون، خواننده معروف آمریکایی، درگذشت «سیمای خانواده» ویژه شهادت سید حسن نصرالله + زمان پخش مستند «غرق شدن مارو لیسبون» از چین در راه اسکار انتشار کتاب‌های هنری به روایت آمار | جزئیات نشر هنر در ۵ سال اخیر فرهنگ مقاومت و رسالت کنونی هنرمندان ضرورت روایت‌های هنرمندانه از جبهه مقاومت درخواست ناشران بین‌المللی برای قطع رابطه نمایشگاه کتاب فرانکفورت با رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد

  • کد خبر: ۲۹۱۶۰۴
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
پوستر هفته ملی کودک منتشر شد
پوستر هفته ملی کودک سال ۱۴۰۳ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» برگزار می‌شود. کانون پرورش فکری در این هفته در کنار دیگر نهاد‌های پیوسته با حوزه کودک به برگزاری برنامه‌های متنوع خواهد پرداخت. بر همین اساس پوستر هفته ملی کودک نیز از سوی معاونت فرهنگی کانون منتشر شده است.

علی روضه‌خوان - طراح این پوستر - درباره طراحی این اثر می‌گوید: ایده و سبک اجرای شکل گرفته در پوستر، برگرفته از شعاری است که با عنوان «برای آینده» برای آغاز مدارس در سطح عمومی و تبلیغات شهری به کار رفت؛ شعار هفته ملی کودک هم نزدیک به این شعار است.

وی افزود: متولی اصلی هفته کودک کانون پرورش فکری و پایه اصلی کار در کانون کتاب است. دانش‌آموزان هم با کتاب و فعالیت‌هایی که در فضا‌هایی مانند کانون انجام می‌دهند، می‌توانند شرایط رشد بهتری در جامعه داشته باشند.

طراح پوستر هفته ملی کودک ادامه داد: در نماد‌های پوستر کتاب، کاردستی و... می‌بینیم که بچه‌ها در خیال خودشان دارند و می‌توانند مراتب بالاتر را به صورت صعودی طی کنند. نماد ماه و پرچم ایران هم که در بالای کار طراحی شده است یعنی این فضای رشد کودکانه باعث رشد و رسیدن به اهداف متعالی‌تر در آینده خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون روضه‌خوان در پایان گفت: از طرفی دوستان کانون هم سیاست‌های کلی و اینکه چه عناصری را به کار ببریم مطرح کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->