سرخط خبرها

دفاعیه شهریاری از عملکردش در استقلال

  • کد خبر: ۲۹۱۸۳۴
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
دفاعیه شهریاری از عملکردش در استقلال
احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از عملکردش در زمانی که در این باشگاه مسئولیت داشته، دفاع کرده است. شهریاری معتقد است که کارش در این باشگاه بدون عیب بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه بسیاری به عملکرد او پیش از شروع فصل در جذب بازیکنان بوسنیایی انتقاد دارند، این واکنش را نشان داده است: «در آن زمان ما سرمربی نداشتیم و به همین دلیل رفتیم و با بازیکنان جدید وارد قرارداد شدیم. بازیکن خریدیم که عقب نمانیم. بعد حضور آقای نکونام قطعی شد و این بازیکنان کنار رفتند.» شهریاری درباره قرارداد جواد نکونام با استقلال نیز به چه شکل بوده این توضیح را داد: «هلدینگ سه ماه است که باشگاه را تحویل گرفته، شما نمی‌دانید مسائل درون باشگاه از گذشته چه بوده است! شما وقتی بفهمید که مثلا سرمربی دارید که قراردادش سه ساله است و هزینه آن ۱۰۰ میلیارد است، شما باید چیکارش کنید؟»

ازشهریاری سوال شده که آیا از عملکردش در این مدت که در استقلال بوده، رضایت دارد که این پاسخ را داده است: «صد درصد. ظرف سه ماه، بهترین تیم را بسته‌ایم. این تیم را چه کسی بسته؟ البته فقط بستن تیم در نتیجه گیری دخیل نیست عوامل دیگر نیز هست. باید هماهنگی بیشتری بین بازیکنان صورت بگیرد که ان‌شالله اینطور خواهد شد و نتایج بهتری نیز کسب می‌کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->