سرخط خبرها

زمان بازی برزیل و آرژانتین در فینال جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان | نبرد غول‌ها

  • کد خبر: ۲۹۲۳۸۷
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
زمان بازی برزیل و آرژانتین در فینال جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان | نبرد غول‌ها
تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین با عبور از محله نیمه نهایی به فینال جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال ازبکستان، آرژانتین موفق شد ۳ بر ۲ فرانسه را شکست داده و در فینال به مصاف برزیل برود.

تیم‌های آرژانتین و برزیل، یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آرژانتین پس از صعود به عنوان تیم صدرنشین از گروه C این رقابت‌ها، در مرحله یک هشتم نهایی کرواسی، در مرحله یک چهارم نهایی قزاقستان و در نیمه نهایی فرانسه را شکست داد تا به برزیل در فینال برسد.

در سوی دیگر، برزیل نیز پس از صعود از گروه B، تیم‌های کاستاریکا، مراکش و اوکراین را در مراحل حذفی پشت سر گذاشت تا دوباره به فینال جام جهانی برسد.
آرژانتین با صعود به فینال این رقابت‌ها، برای سومین بار متوالی به فینال جام جهانی فوتسال صعود کرد تا یک رکورد برای خود به ثبت برساند.

آلبی سلسته، در فینال جام جهانی ۲۰۲۱ در فینال مغلوب پرتغال شد، اما در جام جهانی ۲۰۱۶ با عبور از سد روسیه، برای نخستین بار قهرمان جهان شد.

برزیل نیز با ۵ قهرمانی که در سال‌های ۱۹۸۹، ۱۹۹۲، ۱۹۹۶، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود و برای کسب ششمین عنوان قهرمانی خود به فینال تاشکند آمده تا اختلاف خود را با اسپانیا که تا کنون ۲ بار قهرمان جهان شده، بیش از پیش افزایش دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->