سرخط خبرها

باشگاه استقلال مخالف غیبت سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری

  • کد خبر: ۲۹۲۳۹۴
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
باشگاه استقلال مخالف غیبت سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری
درحالی که انتظار می‌رفت سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری قبل از بازی با هوادار شرکت کند، اما این مربی به دلایل نامعلوم از حضور در نشستی که قرار بود در سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود، خودداری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرنگاران منتظر بودند سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال پیش از بازی با هوادار در نشست خبری حاضر شده و پیرامون مسائل گوناگون به صحبت بپردازد. سهراب بختیاری‌زاده، اما به دلایل نامعلوم از حضور در نشست خبری قبل از بازی با هوادار خودداری کرد.

درباره اینکه چرا بختیاری‌زاده در نشست حضور نداشت، نقل قول‌های متعددی به گوش می‌رسد. برخی از نزدیکان او معقتدند، چون باشگاه از او خواسته به عنوان سرمربی موقت به کار ادامه دهد، چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و نخواسته در مقابل خبرنگاران حاضر شود تا احیانا سوالات چالشی او را با مشکل مواجه کند.

برخی هم بر این باورند که تصمیم به نیامدن به نشست خبری قبل از بازی با هوادار به جهت دوری از حواشی است. اما هر دلیلی پشت تصمیم سهراب بختیاری‌زاده بود، اما مسئولان باشگاه استقلال تا لحظاتی مانده به شروع نشست در پی راضی کردن سهراب برای حضور در نشست بودند که موفق به انجام این کار نشدند که خودداری بختیاری‌زاده ناراحتی مسئولان باشگاه استقلال را به دنبال داشت و سبب دلخوری شد.

به هرحال بختیاری‌زاده ناچار است بعد از بازی با هوادار قطعا درباره نمایش تیمش در ورزشگاه شهدای قدس صحبت‌هایی به زبان بیاورد و درباره اتفاقات حرف بزند. اگر سهراب در نشست بعد از بازی هم شرکت نکند با جریمه مالی سنگینی مواجه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->