سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و استون ویلا | آخرین نمایش تن هاخ در جزیره؟

  • کد خبر: ۲۹۲۵۰۲
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و استون ویلا | آخرین نمایش تن هاخ در جزیره؟
هفته هفتم لیگ برتر انگلیس برای هواداران منچستریونایتد شرایط خاصی را ایجاد کرده است و بسیاری ازآن‌ها منتظرند تا پس از بازی تیمشان برابر استون‌ویلا، بالاخره پس از ۲ سال و چندماه شاهد کنار رفتن اریک تن هاخ از هدایت شیاطین سرخ باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یونایتد در شرایطی باید از ساعت ۱۶:۳۰ یکشنبه، ۸ مهر در خانه استون ویلا به میدان برود که پس از نتیجه تحقیرآمیز هفته گذشته آنها برابر تاتنهام و شکست خانگی ۳ بر صفر شاگردان تن هاخ، گفته می‌شد که مالکان باشگاه تنها ۲ بازی به مربی هلندی خود فرصت دادند تا شرایط تیم را بهبود دهد. با این وجود تن هاخ نخستین فرصت خود را در لیگ اروپا و برابر پورتو سوزاند و در حالی که حتی فاصله زیادی با شکست برابر آن حریف نداشت، در نهایت با تساوی مقابل اژد‌های لیگ پرتغال، متوقف شد. او حالا در شرایطی تیمش را آماده جدال با شاگردان اونای امری می‌کند که گفته می‌شود حتی در صورت رسیدن به پیروزی در این بازی هم احتمالا اخراج او از یونایتد قطعی باشد.

سقوط ادامه‌دار شیاطین سرخ

منچستر یونایتد و اریک تن هاخ کم‌کم به این احساس مشترک نزدیک می‌شوند که وقت خداحافظی فرا رسیده است. تن هاخ شکست سنگین مقابل تاتنهام را با اخراج برونو فرناندز توجیه کرد، اما تساوی پردردسر آنها مقابل پورتو جای توجیه خاصی ندارد. یونایتد در ۶ مسابقه نخست فصل ۵ گل به ثمر رسانده و فاصله با آخرین جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان هر هفته بیشتر می‌شود. شیاطین سرخ هم در لیگ برتر و هم در لیگ اروپا به نیمه دوم جدول سقوط کرده‌اند و بررسی مدت حضور سرمربیان برکنار شده لیگ برتر نشان می‌دهد باشگاه خیلی بیشتر از متوسط لیگ به او فرصت داده است.

شکست‌های سنگین، تزلزل در دفاع و نمایش‌های کلافه‌کننده کم‌کم به بخش ثابت خاطرات هواداران منچستر یونایتد تبدیل می‌شود. تیم تن هاخ هفته گذشته برابر تاتنهام حتی قبل از اخراج فرناندز هم آشفته بازی می‌کرد و برابر پورتو هم در عرض ۲۳ دقیقه از پیروزی ۲ بر صفر به موقعیت باخت رسید. این تقریبا بدترین شروع تاریخ منچستر یونایتد در لیگ برتر است.

ویلا، حریف سرسخت یونایتد

شیاطین سرخ در ویلاپارک مهمان حریفی هستند که چندروز پیش توانست در لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ آماده این فصل را شکست دهد. انتخاب اریک تن هاخ برای هدایت منچستر یونایتد قبل از هرچیز به سابقه تاکتیکی او در آژاکس آمستردام برمی‌گشت. او در پایتخت کشورش به مالکیت بالا و سلطه بر جریان بازی و رویکرد تهاجمی شهرت داشت و انتخابش موجی از هیجان را بین هواداران شیاطین سرخ ایجاد کرد.

یونایتد در ۲ فصل گذشته گاه و بی‌گاه نمایش‌های مهیج و جذابی از جمله در مصاف به یاد ماندنی با بارسا در ابتدای مرحله حذفی رقابت‌های ۲ فصل پیش لیگ اروپا را رقم زده است. اما آمار نشان می‌دهد یونایتد در این فصل از رویکرد زهر ریختن به جان دفاع حریف با حملات برق‌آسا فاصله گرفته و مانند دوران تن هاخ در آژاکس به حفظ توپ و طرح‌ریزی آرام از دفاع علاقه نشان می‌دهد، روشی که مربی هلندی اصلا نتوانسته است با آن به نتیجه دلخواه برسد.

تصویر کلی باشگاه نشان می‌دهد یونایتد در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگر در دوره حضور تن هاخ با وضعیت آرمانی خود به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد. تعهد مدافعان و تلاش آنها در جریان مسابقات مورد پرسش هواداران واقع شده و دردسر‌های تن هاخ در مدیریت رختکن احتمالا بیشتر هم خواهد شد. برای درک بهتر وضعیت آشفته این تیم تنها نگاهی به جایگاه فعلی آنها در جدول لیگ برتر کافیست، جایی که آنها با حضور در رتبه سیزدهم جدول، در حال حاضر در فاصله ۴ امتیازی منطقه سقوط و فاصله ۶ امتیازی سهمیه لیگ اروپا قرار دارند. شکست احتمالی مقابل استون‌ویلا می‌تواند این اعداد را عجیب‌تر از آنچه هست بکند و دیگر هیچ شک و شبه‌ای را در پایان دوران همکاری تن هاخ با یونایتد به جا نگذارد.

حریف این هفته آنها، یعنی استون ویلا در ماه‌های گذشته توانسته به سرعت به بلوغ برسد و پس از شکست بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، موجی از اعتماد به نفس را در پیش گرفته است. جو پرشور هواداران این تیم در ویلا پارک به برخی از تاثیرگذارترین نتایج این تیم با هدایت اونای امری کمک کرده است و این مربی امید زیادی دارد که در حضور هواداران، تیمش بتواند یونایتد را هم با شکست بدرقه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->