فیلم سینمایی «جوکر ۲» در بحران فروش «طنزیم» شهرام شکیبا روی آنتن شبکه نسیم + زمان پخش صدرنشینی «پاندای کونگ‌فوکار ۴» و «سگ‌های نگهبان قدرتمند» از نگاه کودکان ایرانی برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در هنر» در مشهد پیام وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان درخشش «آه سرد» در جشنواره ریچموند آمریکا «اسکن» در راه کانادا آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۴ مهر ۱۴۰۳) گروه قمر با کنسرت «بدرود» روی صحنه + جزئیات کلمات فارسی با مضامین عبری! یادی از آتیلا پسیانی به بهانه اولین سالگرد درگذشتش | زندگی را بلد بود انیمیشن «آتل» در راه ۲ جشنواره بین‌المللی جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی کارگردان نمایش «برش-کات»: امیدوارم باز هم در مشهد روی صحنه برویم | امروزه مسئولان پشت تئاتر می‌ایستند غوری در فلسفه راویان رنج | درباره کتاب «داستایوفسکی و نیچه (فلسفه تراژدی)» اثر لف شستوف شباهت عجیب علی نصیریان با بازیگر ژاپنی + عکس
سرخط خبرها

برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در هنر» در مشهد

  • کد خبر: ۲۹۲۵۸۰
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در هنر» در مشهد
دانشگاه اقبال لاهوری قصد دارد روز جمعه (۲۰ مهر ۱۴۰۳) کارگاهی با عنوان «هوش مصنوعی در هنر» برگزار کند و علاقه‌مندان می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، اگر مروری به گذشته داشته باشیم، می‌بینیم که افراد حتی برای خلق آثار هنری دیجیتالی نیز بیشتر از توان و فکر خود استفاده می‌کردند و زمان زیادی را روی خلق آثار می‌گذاشتند؛ اما در حال حاضر، ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گوناگونی پا به میدان گذاشته‌اند تا کار را برای هنرمندان راحت کنند.

ممکن است شما به عنوان یک هنرمند نتوانید هر ایده یا هر فکری را به یک اثر هنری تبدیل کنید، اما هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد تا محدودیت‌های خود را در تفکر و ایده‌یابی در زمینه هنر کنار بزنید و ذهنی بازتر داشته باشید.

علاوه بر این، هوش مصنوعی توانسته است تا زمان هنرمندان را تا حد زیادی ذخیره کند و آن‌ها را قادر ساخته تا برخی از آثار هنری را که برای خلق آن توسط انسان به چندین روز نیاز است، در عرض چند دقیقه تولید یا به بیان بهتر، خلق کنند. 

با توجه به اهمیت این موضوع در دنیای امروز، دانشگاه اقبال لاهوری قصد دارد کارگاهی با عنوان «هوش مصنوعی در هنر(سینما و تئاتر)» برگزار کند.

رضا دیده‌بان، متخصص هنرهای دیجیتال، پژوهشگر هوش مصنوعی و عکاس، مدرس این کارگاه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جمعه، ۲۰ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر در این کارگاه شرکت کنند.

مؤسسه آموزش عالی «اقبال لاهوری» در سرافرازان ۹ واقع شده است.  

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->