پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند قرارداد ۳ ساله بیرانوند و تراکتور بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) + عکس و فیلم نتیجه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد بدون نکو! ویدئو خلاصه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| نجات با گرجی پیش‌تاخته! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کارشناس حقوقی فوتبال: محرومیت بیرانوند تعلیق نمی‌شود نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و کریستال پالاس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر قرمزهای آنفیلد
سرخط خبرها

پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

  • کد خبر: ۲۹۲۶۴۵
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های رئال مادرید و ویارئال در چارچوب هفته نهم لالیگای اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های رئال مادرید و ویارئال در چارچوب هفته نهم لالیگای اسپانیا، شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند.

رئالی‌ها که با شکست برابر لیل فرانسه در هفته دوم لیگ قهرمانان، شاهد هجمه فراوانی از انتقادات بودند، حالا در حالیکه ۳ امتیاز با بارسای صدرنشین فاصله دارند، مجکوم به یک پیروزی قاطعانه هستند تا از حجم انتقادات بر علیه خود بکاهند، در غیر اینصورت آنجولتی و تیمش در همین ابتدای فصل باید فشار‌ها و هجمه‌های زیادی را از سوی هواداران و رسانه‌ها تحمل کند.

ویارئال نیز در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده سوم و در هماسیه رئال مادرید در جدول قرار دارد که به نظر می‌رسید کار آنجلوتی برای پیروزی در این دیدار بیش از پیش سخت خواهد بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->