رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم سهراب هم تمرین استقلال را تعطیل کرد ملی پوشان کشتی سوژه تبلیغاتی شدند! محرومیت دوماهه در انتظار فکری؟ بختیاری‌زاده: بودن یا نبودن من در استقلال مهم نیست سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت انتقاد تند سید حسین حسینی از مدیران استقلال| شماره یک استقلال به سیم آخر زد پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند قرارداد ۳ ساله بیرانوند و تراکتور بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) + عکس و فیلم نتیجه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد بدون نکو! رونمایی از فردوسی ثامن در ورزشگاه ثامن + عکس و فیلم ویدئو خلاصه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| نجات با گرجی پیش‌تاخته!
سرخط خبرها

رونمایی از فردوسی ثامن در ورزشگاه ثامن + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۲۹۲۶۵۵
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
رونمایی از فردوسی ثامن در ورزشگاه ثامن + عکس و فیلم
تیم تازه‌تأسیس فوتبال مشهد فردا در اولین گام در جام‌حذفی فوتبال به مصاف فولاد هرمزگان می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده نوظهور فوتبال مشهد این روز‌ها درحالی درسکوت کامل خبری تمریناتش را دنبال می‌کند که همین فردا باید در جام‌حذفی حاضر شود. شاگردان رضا ناصحی که فصل قبل با اسم خوشه‌طلایی در لیگ‌یک حاضر بودند، پس از کش‌وقوس‌های فراوان درنهایت به لیگ ۲ سقوط کردند و حالا برای بازگشت به دومین سطح فوتبال ایران باید تلاش کنند. تیمی که نیم‌فصل دوم لیگ آزادگان بیشتر در قالب یک مهمان در مشهد به میدان می‌رفت، حالا با نام فردوسی ثامن و با جمع‌کردن چند بازیکن باتجربه و کارنامه‌دار، در کنار جوانان و استعداد‌های ناب فوتبال این خطه، امیدوار است به اهداف مدنظرش برسد.

کادر تمام‌مشهدی

تمرینات تیم فردوسی ثامن این روز‌ها زیر نظر رضا ناصحی در حال برگزاری است. پیشکسوت فوتبال مشهد که اتفاقا هفته‌های پایانی لیگ‌یک هم روی سر این تیم بود، برای فصل پیش‌رو به‌دنبال یک کادر کاملابومی بوده و سعی کرده است از ظرفیت موجود در مشهد به‌خوبی استفاده کند. وحید فرجی که از مدرس‌های رسمی فدراسیون فوتبال ایران است، در کنار نوید گلبویی کمک‌های ناصحی خواهند بود. همچنین مصطفی سلامی در قامت مربی گلر‌های این تیم حاضر است و جواد ملکوتی به‌عنوان بدن‌ساز این فصل در تیم فردوسی ثامن مشهد فعالیت می‌کند. به گفته ناصحی، احتمالا یک یا دو نفر دیگر هم به کادر این تیم اضافه خواهند شد تا نماینده نوپای فوتبال مشهد روز‌های خوش این دیار را تکرار کند.

دورهمی فوتبالیست‌های بومی مشهد

نماینده فوتبال مشهد در زمین بازی هم مشهدی‌ها را دورهم جمع کرده است و با یک تیم بومی پا به مسابقات خواهد گذاشت. شاکله اصلی این تیم را بازیکنان فعال مشهدی حاضر در مارکت کنونی فوتبال ایران تشکیل می‌دهند. بی‌شک بزرگ‌ترین ستاره این تیم سعید جلالی‌راد است؛ دروازه‌بانی که با سریال بدشانسی‌ها و بداقبالی‌ها روبه‌رو شد تا حالا به‌عنوان یکی از استعداد‌های بیرون‌مانده فوتبال ایران از او یاد شود. بازیکنان فردوسی ثامن دو هفته‌ای می‌شود که زیر نظر سرمربی‌شان مشغول تمرین هستند و در این مدت ناصحی در چند نوبت بازیکنان تستی را هم امتحان کرده و درحالی به ترکیب کنونی تیمش رسیده است که همه علاقه‌مندان منتظرند به‌زودی در یک بازی رسمی از آن رونمایی شود.

رونمایی از فردوسی ثامن در ورزشگاه ثامن + عکس و فیلم

ناصحی: این تیم نتیجه بگیرد، به نفع فوتبال خراسان است

رضا ناصحی، سرمربی تیم فوتبال فردوسی ثامن، در حاشیه تمرین دیروز تیمش گفت: زمان زیادی نیست که به‌صورت جدی کار را شروع کرده‌ایم. بیشتر تمرکزمان روی بستن تیم بود. به‌هرحال این تیم هیچ بازیکنی نداشت و ما سعی کردیم بیشتر از ظرفیت فوتبال مشهد و ظرفیت فوتبالیست‌های بومی استفاده کنیم. البته زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم و نسبت به دیگرتیم‌ها عقب هستیم، ولی با کمک خدا آن را هم جبران می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: برنامه‌ریزی ما برای حضوری پرقدرت در این دوره از بازی‌هاست و به‌خوبی می‌دانیم که بقیه تیم‌ها هم برای حضور در لیگ ۲ با همه توان به زمین می‌آیند و همین کار را برای ما سخت می‌کند. از لحاظ فنی و از لحاظ تشکیلاتی سعی می‌کنیم بی‌نقص باشیم، اما در این راه نیازمند مساعدت و هم‌فکری پیشکسوتان عزیز فوتبال خراسان هستیم. همه باید کنار هم باشیم تا این تابویی که همیشه در فوتبال مشهد بوده است، شکسته شود. من خودم همیشه به همدلی اعتقاد داشتم؛ به اینکه کار باید گروهی انجام شود و این چراغ راهی برای همه ما می‌تواند باشد. بی‌شک این مسیر بسیار سختی خواهد بود، اما کار غیرممکنی نیست. امیدوارم بتوانیم روز‌های خوب فوتبال خراسان را دوباره زنده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فردوسی ثامن در پایان به اولین بازی این تیم در لیگ ۲ و مسابقه با تیم سپیدرود رشت که هدایتش را اکبر میثاقیان برعهده دارد هم اشاره کرد و گفت: اکبرآقا همیشه استاد من بوده است و هنوز هم باید از ایشان چیز یاد بگیرم؛ چه روزی که به‌عنوان بازیکن در لباس پدیده و ابومسلم بودم و چه حالا که باید در قامت مربیگری کنار زمین بایستم. سپیدرود یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است و حضور اکبر مثاقیان روی نیمکت هم بی‌شک این تیم را غنی‌تر می‌کند. با این همه، تقریبا هشت روز تا برگزاری آن مسابقه زمان داریم و سعی کردیم هم‌زمان از لحاظ فنی و روانی بازیکنانمان را آماده این مسابقه کنیم.

جلالی‌راد: باید تلاش کنیم فوتبال مشهد را دوباره زنده کنیم

سعید جلالی‌راد که باتجربه‌ترین و البته باکارنامه‌ترین بازیکن فردوسی ثامن محسوب می‌شود، در پایان تمرین این تیم گفت: تقریبا بیست‌روزی می‌شود که دور هم جمع شده‌ایم و داریم تلاش می‌کنیم تا یک‌بار دیگر اسم فوتبال مشهد را در کشور سر زبان‌ها بیندازیم. در این راه هم همه باید کمک کنند و پای کار باشند؛ از مربی و بازیکن داخل زمین گرفته تا هوادار و پیشکسوتی که در فوتبال این شهر هستند. من هم خیلی خوش‌حالم که به‌عنوان یک مشهدی در این تیم بازی می‌کنم و امیدوارم خاطرات خوبی که داشتم، یک‌بار دیگر در این شهر زنده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با همه ظرفیت موجود دور هم جمع شده‌ایم و پشت کار این تیم هستیم. متأسفانه اکنون دیگر اسمی از ابومسلم و پدیده نیست و تنهادل‌خوشی ما بازیکنان نیز همین تیم در لیگ ۲ است که امیدوارم مسئولان و دست‌اندرکاران هم به زمین بیایند و کمک کنند تا یک‌بار دیگر این پرچم را در کشور بلند کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->