حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) در عملیات استشهادی بئرالسبع یک سرباز کشته و ۱۰ صهیونیست زخمی شدند (۱۵ مهر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس باقری کنی: شرایطی که فلسطینی‌ها با طوفان‌الاقصی شکل دادند فراتر از فلسطین امتداد پیدا کرد سخنگوی وزارت خارجه: سیاست ناامنی‌سازی منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدید جدی علیه صلح و ثبات است سیدحسن نصرالله، نماد مقاومت شیعه جزئیاتی جدید از ماجرای انفجار پیجر‌های حزب‌الله در لبنان مقاومت عراق از حملات پهپادی به اراضی اشغالی خبر داد رهبری به فرمانده نیروی هوافضای سپاه به دلیل عملیات درخشان «وعده صادق»، «نشان فتح» دادند رئیس پیشین سازمان سیا: در صورت حمله اسرائیل، ایران پاسخ خواهد داد دبیرکل سازمان ملل: زمان خاموش‌کردن آتش اسلحه‌هاست منابعی در نیروهای مسلح از آماده شدن طرح پاسخ سخت به اقدام احتمالی صهیونیست‌ها خبرداد توضیحات پلیس راهور در خصوص افزایش هزینه ثبت‌نام گواهینامه موتورسیکلت  سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد دستگیری عاملان شهادت مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان (۱۵ مهر ۱۴۰۳) همه چیز درباره سفیر جدید انگلیس در ایران | کابل، بیروت و حالا تهران تظاهرات حامیان عمران خان در اسلام آباد به خشونت کشیده شد طبل تو خالی | گاردین: ایران ثابت کرد که پدافند اسرائیل آن‌گونه که تبلیغ می‌شد، نیست چند کلام با استاندار آینده! مجلس خبرگان در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، بیانیه صادر کرد وزیر نفت برای بازدید از تاسیسات نفتی، دقایقی پیش، وارد جزیره خارک شد امنیت آسمان ایران به روایت تصویر | وزیر راه به‌منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات هوانوردی، از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد + فیلم قالیباف: نماز جمعه هفته گذشته روشن‌ترین جلوه اقتدار ملی بود + فیلم سردار رادان: کار دادن به اتباع غیرمجاز جُرم است + فیلم
سرخط خبرها

سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد

  • کد خبر: ۲۹۲۸۰۴
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد
رییس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال روز انزجار از آمریکای کودک‌کش است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار «محمدرضا نقدی» در نشست «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با اشاره به حمایت‌های مادی و معنوی آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: ۲۶ میلیارد دلار در اردیبهشت امسال برای کمک به رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا تصویب و ارایه شد، بنابراین این آمریکاست که دارد اینجا با مسلمانان می‌جنگد، اما پیاده نظامش اسرائیل است.

نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد

سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد

وی گفت: از نظر اطلاعات برخی به حزب‌الله ایراد می‌گیرند، اما مهم است بدانیم که الان تمام سرویس‌های جاسوسی در حال کمک به اسرائیل هستند و حتی برای روحیه دادن به نتانیاهو او را به کنگره آمریکا بردند و برایش کف و دست زدند و هورا کشیدند. پس مهم است که بدانیم امروز مردم منطقه با آمریکا در حال جنگ هستند. برای همه تثبیت شده که دولت اسرائیل یک یگان از ارتش آمریکاست تا مردم منطقه و مسلمانان و آزادی‌خواهان را زمین‌گیر کند.

نقدی اظهار کرد: نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد و منافع آمریکاست که نتانیاهو را سرپا نگه داشته است. جنایت جنگی این رژیم به جایی رسیده است که رسما اعلام می‌کند که امدادگران را هم می‌کشد؛ اینها درس‌هایی است که رژیم صهیونیستی از آمریکا گرفته است.

۱۳ آبان امسال روز انزجار از آمریکای کودک‌کش است

رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: در صحنه راهبردی «مقاومت» بزرگترین پیروز صحنه است؛ بیداری اسلامی که امروز در دنیا شاهد هستیم مرهون همین مقاومت و ایستادگی زنان و مردان فلسطینی و آزادی‌خواه در منطقه است. در دانشگاه هاروارد که محل کادرسازی برای اسرائیل است اقدامات و تریبون‌های ضداسرئیلی شکل گرفته است. امروز روز انتقال درسی است که دانشجویان خط امام در سال ۵۸ از امام راحل گرفتند و با گرامیداشت این روز آن تلاش‌ها را ارج می‌نهیم. ۱۳ آبان امسال روز انزجار از آمریکای کودک‌کش است.

باید نفرت‌مان را از اسرائیل و آمریکا نشان دهیم

سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد

وی با اشاره به تقاضای جوانان بی‌شمار که می‌گویند ما را به لبنان اعزام کنید، اظهار کرد: در روز جمعه گذشته در حاشیه نماز جمعه جوانان زیادی صف بسته بودند که درخواست داشتند آنها را اعزام کنیم. البته فرماندهان مقاومت احساس کمبود نیرو تا الان نکردند، اما روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست و باید نفرت‌مان را از اسرائیل و آمریکا نشان دهیم، امام راحل درست گفتند که همه گرفتاری‌های ما ناشی از اقدامات آمریکاست.

نقدی گفت: در ۱۳ مهر مردم حماسه بزرگی را آفریدند که از شب قبل آمدند و نمازی به این باشکوهی برگزار شد و انشاءالله این حماسه حضور را با صدای بلند در روز ۱۳ آبان تکرار خواهند کرد.

وی اظهار کرد: ۱۶ هزار کودک و دانش‌آموز با حمایت آمریکا توسط اسرائیل در یک سال گذشته در غزه شهید شدند، ۱۳ آبان روز اعلام همبستگی دانش‌آموزان با هم سن و سال‌های خودشان است. دانش‌آموزان میدان‌دار این مراسم هستند.

وی‌ ادامه داد: کار برجسته‌ای که از امسال انجام می‌شود این است که یک هفته قبل از مراسم ۱۳ آبان، یادواره شهیدان و ایثارگران واقعه تسخیر لانه جاسوسی برگزار شود، آن‌ها کسانی هستند که تسهیل کننده حماسه ۱۳ آبان در سال ۵۸ بودند و باید از آنها تقدیر شود.

امسال شکایت از آمریکا به خاطر چپاول ثروت و غارت اموال ملت ایران توسط پهلوی ثبت می‌شود

نقدی گفت: شکایت حقوقدانان و مردم را سال گذشته داشتیم. به خاطر شرکت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد  ۴۰۲هزار نفر از مردم ایران شکایت را ثبت کردند که اولین دادگاه غیابی آن برگزار شد و دادگاه های بعدی هم برگزار می‌شود. امسال شکایت دیگری در ۱۳ آبان از آمریکا به خاطر چپاول ثروت و غارت اموال ملت ایران توسط پهلوی ثبت می‌شود و ان‌شاءالله مردم حمایت کنند تا این شکایت را به جریان اندازیم. همچنین قرار است مستندات افشاگری دانش‌آموزان در سال ۵۸ را صدا و سیما منتشر کند تا مردم اینها را ببینند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->