درخشش مستند «باران سیاه در چشمانم» در جشنواره‌های ایتالیا و کانادا آلبوم «این روزها» احسان خواجه امیری در راه انتشار ستارگان سینما صداپیشه «شنگول منگول» شدند درگذشت ایرج خواجوی، پیشکسوت نقاشی مشهد اجرای ۸۶ موسیقی صحنه‌ای در خراسان رضوی | ۳۲ هزار نفر به تماشای موسیقی صحنه‌ای نشستند مستند «چوب» به هند می رود درباره کیم ته هیونگ یا آقای «وی» جذاب‌ترین مرد جهان | الگوی دست کاری شده یک مرد! سیمای زنی در غربت فراموشی | نگاهی گذرا به زندگی گلی ترقی، نویسنده معاصر ایرانی زمان پخش و تکرار سریال «کیمیا» در شبکه آی‌فیلم ویژه‌برنامه‌های روز جهانی پست در رادیو صبا + زمان پخش برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برای نخستین بار در سراسر استان زمان پخش برنامه مربوط‌ به «جناب خان» در شبکه نسیم اعلام شد هنر، خنده و وقار | درباره سریال «جوکر ۲» با حضور بانوان لیاقت مردم مشهد، سالن‌های تئاتر بیشتر و بهتر است «بگو بخند» به آنتن بر می‌گردد + زمان پخش فلسفه‌دان مینیمالیست قلمرو ادبیات را فتح می‌کند؟ | مرور یک گمانه‌زنی درباره برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۴ آموزش داستان نویسی | آنجا که قله ها نام ندارند فیلم جدید «ویل اسمیت» مشخص شد
سرخط خبرها

«هی جو» در راه رم

  • کد خبر: ۲۹۳۲۰۱
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
«هی جو» در راه رم
«هی جو» با بازی جیمز فرانکو برای اولین بار در جشنواره فیلم رم ۲۰۲۴ به نمایش در می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «هی جو» درامی که جیمز فرانکو در آن در نقش یک ملوان نیروی دریایی آمریکا در ناپلِ پس از جنگ جهانی دوم را بازی کرده، به زودی برای نخستین بار در جشنواره فیلم رم دیده خواهد شد.

این فیلم تلخ به کارگردانی کلودیو جیووانسی سازنده مجموعه تلویزیونی «گومورا»، محصول مشترک کمپانی ایتالیایی «پالومار» و یک کمپانی آمریکایی است.

فرانکو در «هی جو» نقش دین بری ملوان آمریکایی را بازی می‌کند که سال ۱۹۴۴، در ۲۳ سالگی در ناپل جنگ‌زده از کشتی پیاده می‌شود. او عاشق زنی جوان، بسیار فقیر و محلی به نام لوسیا می‌شود. چند سال بعد، دین مجبور می‌شود لوسیا را تنها و باردار ترک کند تا به نیوجرسی بازگردد. او در نهایت به ناپل باز می‌گردد تا زن و پسرش، انزو را پیدا کند، اما شهر خیلی تغییر کرده و دین باید این چالش‌ها را که منجر به یک پایان غافلگیرکننده می‌شود، پشت سر بگذارد. فرانکو در این فیلم به ۲ زبان انگلیسی و ایتالیایی صحبت می‌کند.

فرانکو که یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های هالیوود بود، پس از یک دعوای حقوقی در سال ۲۰۱۹ که درنهایت حل‌وفصل شد، برای سوء‌استفاده از زنان در کلاس بازیگری مدتی کم کار شد. او برای اولین بار پس از این شکایت، اوایل امسال با فیلم اکشن مهیج فرانسوی «قیمت پول: ماجراجویی وینچ بزرگ» به سینما بازگشت.

فیلمنامه «هی جو» توسط جیووانسی و مائوریتزیو براچی، نویسنده ناپلی که پیش از این با جیووانسی در «پیراناها» کار کرده، نوشته شده است.

فرانچسکو دی ناپولی بازیگر «پیراناها»، جولیا ارکولینی، آنیلو آرنا بازیگر «واقعیت» و فرانچسکا مونتووری بازیگر «دوست نابغه من» دیگر بازیگران این فیلم هستند.

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم رم از ۱۶ تا ۲۷ اکتبر (۲۵ مهر تا ۶ آبان) برگزار می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->