گاریدو فعلا به ایران نمی آید ارونوف به بازی با ایران فکر می‌کرد! پرسپولیس امارات را به قطر ترجیح می‌دهد تاکید وزیر ورزش: لیگ نخبگان در شهر قدس برگزار نشود مهاجم سابق پرسپولیس زندانی شد! کمک رفقای قلعه نویی به تیم ملی! سهراب بختیاری زاده در استقلال می‌ماند| جدایی نوازی و غلامپور جنگ حقوقی آگوئرو علیه بارسلونا پوگبا به تیم ملی فرانسه نزدیک شد کین تمرینات انگلیس را از دست داد سندروم مصدومیت‌ها به منچستریونایتد رسید امارات یا ورزشگاه پاختاکور ازبکستان، میزبان بازی ایران با قطر فرهاد مجیدی گزینه پنهان شهریاری بازگشت جلالی به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران ورود پلیس فتا به مسئله بیرانوند و پرسپولیس سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان: تمام تمرکز فدراسیون والیبال روی آقایان است! رکورد ۳۰ ساله کشتی دنیا در انتظار بازگشت باروز ۶۴ قهرمان ورزشی راهی دانشگاه شدند جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
سرخط خبرها

پوگبا به تیم ملی فرانسه نزدیک شد

  • کد خبر: ۲۹۳۳۵۸
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
پوگبا به تیم ملی فرانسه نزدیک شد
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به خبر کاهش محرومیت چهار ساله دوپینگ پل پوگبا واکنش مثبتی نشان داد تا این بازیکن ۳۱ ساله دوباره رویای ملی‌پوش شدن را در سر بپروراند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هافبک فرانسوی باشگاه یوونتوس سال گذشته به دلیل دوپینگ ۴ سال از حضور در فوتبال محروم شد، اما به تازگی این محرومیت با حکم دادگاه حکمیت ورزشی کاهش پیدا کرد تا او حالا از چند ماه آینده دوباره بتواند به مستطیل سبز برگردد.

در شرایطی که یوونتوسی‌ها اصلا به این خبر روی خوشی نشان ندادند و حتی صحبت از فسخ قرارداد پوگبا با این باشگاه شنیده می‌شود، دشان سرمربی تیم ملی فرانسه از خبر کاهش محرومیت پوگبا استقبال کرد و قول داد به حمایت از این بازیکن در مرحله بعدی فوتبالش ادامه دهد. البته دشان به طور مستقیم پاسخی به احتمال حضور دوباره این بازیکن در تیم ملی فرانسه نداد، اما حالا راه برای پوگبا باز است تا با درخشش دوباره در عرصه باشگاهی، بتواند بار دیگر پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش را به تن کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->