واکنش اهل سنت عراق به اهانت صهیونیست‌ها علیه آیت الله سیستانی اذعان رژیم صهیونیستی به تلفات جانی نظامیانش در جنگ لبنان نخست‌وزیر اسپانیا تجاوز اسرائیل به لبنان را محکوم کرد گفتگوی تلفنی ۵۰ دقیقه‌ای روسای جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی| بایدن نگران بسته شدن تنگه هرمز است اظهارات جنجالی هریس: ترامپ فریب دیکتاتورهای قاتل را می‌خورد سازمان ملل درباره توزیع سلاح بین‌ شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد رئیس جمهور پزشکیان فردا عازم ترکمنستان خواهد شد ۱۶ شهید و ده‌ها زخمی در کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه جبالیا (۱۸ مهر ۱۴۰۳) سفارت ایران در لندن به اتهام‌پراکنی مقام امنیتی انگلیس واکنش نشان داد عراقچی: برای رایزنی در خصوص مسائل منطقه به عربستان سفر کردم انفجار یک مهمانپذیر در خیابان طبرسی مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) عراقچی وارد عربستان شد + ویدئو اردوغان: اسرائیل «سازمان تروریستی صهیونیستی» است پزشکیان: استانداران جدید برای تحقق گفتمان وفاق ملی و به‌کارگیری مدیران براساس توانمندی تلاش کنند بررسی بودجه ۱۴۰۴ از هفته آینده در دولت آغاز خواهد شد شهردار ساری برکنار شد عراقچی به عربستان سعودی سفر کرد نامه ۳۹ نماینده مجلس شورای اسلامی به شورای عالی امنیت ملی درباره تجدید نظر در دکترین دفاعی مشاور فرمانده سپاه: سردار قاآنی در چند روز آینده نشان فتح دریافت خواهد کرد سردار رادان: همراهی مرزنشینان و مرزبانان، سبب استحکام مرزهای کشور است توضیحات وزیر ورزش درباره آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه آزادی وزیر بهداشت از پرداخت مقدار زیادی از مطالبات پرستاران خبر داد وزیر ارتباطات: در آینده نزدیک اخبار خوبی درباره موضوع فیلترینگ اعلام می‌کنیم
سرخط خبرها

کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برگزار شد

  • کد خبر: ۲۹۳۴۲۸
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برگزار شد
معاون اول دادستان کل کشور گفت: رژیم صهیونیستی آن‌قدر مستأصل شده که به مکان‌های غیرنظامی حمله می‌کند. بدانید که دیگر قادر نیستند مردانه بجنگند و نمی‌توانند در مقابل مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان بایستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن موسوی روز چهارشنبه در نهمین «کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت شهادت سیدحسن نصرالله، عملیات وعده صادق و نظم منطقه‌ای» که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، گفت: در نماز جمعه اخیر تهران که در شرایط خاص اتفاق افتاد و قبل از آن موشک‌های ما در اسرائیل فرود آمده بود و دیدیم که برای شهادت یک شخصیت بیش از هشتاد تن بمب ریختند، با همه خطرات، اما مردم آمدند و رهبری شجاع و مدیر و مدبر خود را می‌شناسند. هستند عده‌ای هم که نمی‌دانند و باید برای آنها عظمت مقاومت و انقلاب و پستی و زبونی دشمن تبیین شود؛ دشمنی که خانه‌اش خانه عنکبوت است.

وی با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی ادامه داد: عظمتی که حماس ایجاد کرد پوزه دشمن را به خاک مالیدند و این‌گونه او را تحقیر کردند و خفت و خواری آنها را دیدیم. یک شهر کوچک مثل غزه را هفتاد سال محاصره کنید و نگذارید به آنها کمک شود و تا بن دندان مسلح باشید، اما یک سال تمام باز هم در مقابل آنها ناتوان باشید.

موسوی گفت وقتی خودشان برخی حقایق را می‌گویند می‌بینیم که اسرائیل به چه وضعیت فلاکت باری دچار شده است و نباید با ترور یک فرمانده عالیقدر مردم ناامید شوند و همه امید داریم که آینده از آن ما خواهد بود. کدام کشور است که با ریختن بمب و موشک پیروز شده است؟ همین آمریکا که به کشور‌های منطقه حمله کرد در کجا پیروز شد؟ صدام را دیدیم چگونه به ایران حمله کرد و همه قدرت‌های نظامی پشت او بودند، اما از او آثاری وجود دارد؟ قطعا سرنوشت اسرائیل هم همین خواهد بود.

معاون اول دادستان کل کشور اظهار کرد: اگر هر کجا یک انسان و آزادمردی این جنایات اسرائیل را در منطقه ببیند علیه آنها برمی‌خیزند، اما سیطره تبلیغاتی دست‌شان است و این مکافات و جنایت به خوبی به گوش مردم نمی‌رسد.

کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برگزار شد

وی ادامه داد: در قلب آمریکا و اروپا که صهیونیست‌ها پایگاه دارند، علیه آنها شعار می‌دهند و دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم غزه و لبنان دارند. از این رو وظیفه ما سنگین است. باید برای جوانان عظمت مقاومت و حماس را بگوییم.

موسوی افزود: مگر با شهادت چهره‌های انقلاب اسلامی نظام آسیب دید؟ خیر، اما خون این شهیدان درخت انقلاب را مقاوم‌تر کرد و این درباره رهبر حزب‌الله هم حاکم است. البته خسارت بزرگی است و چهره کمی به شهادت نرسیده است، اما نباید ناامید و نگران شد که چه بر سر این جریان مقاومت می‌آید. در میان شیعیان یاس و ناامیدی راه ندارد و ان‌شاءالله ما پیروز خواهیم شد.

وی یکی از ویژگی‌های شخصیتی سید حسن نصراالله را دشمن‌شناسی ایشان دانست و گفت: ما باید مراقب باشیم و فریب حیله‌های آنها را نخوریم، برخی مایلند دشمن را تطهیر کنند تا جوانان ما اهداف دشمن را نشناسند. مسلمان آن است که دل در گرو عالم اسلام داشته باشد و بداند دشمن صهیونیستی دشمن اسلام است و او فقط سراغ غزه و لبنان و یمن و سوریه نمی‌رود بلکه آنها برای کل دنیا برنامه دارند و حکام کشور‌های اسلامی بدانند که دشمن، دشمن است و با هر قومی به شیوه خاص خودش برخورد می‌کند، اما در دشمنی او شکی نیست. او می‌خواهد بر خاورمیانه اقایی خود را حفظ کند.

موسوی اظهار کرد: عبادت خوب است، اما باید در کنار آن علم و دانش خودمان درباره دشمن را هم افزایش داده و به روز کنیم. نگوییم غزه از ما فاصله دارد و لبنان به ما ربطی ندارد این طور نیست در حالی که دشمن برای تک تک کشور‌های اسلامی برنامه دارد ما نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم.

وی با گرامیداشت یاد شهید تهرانی‌مقدم گفت دیدیم که زحمات و تلاش و علم ایشان در طراحی و ساخت موشک چه ثمراتی داشت که موشک‌های ایرانی ۲ هزار کیلومتر آن طرف به خوبی به هدف برخورد. همان‌طور که رهبری گفتند اگر آنها تعرضی کنند، اقدامات شدیدتر انجام می‌دهیم، اما به موقع و حساب شده.

موسوی افزود: از روزی که طوفان الاقصی شروع شد همه قسمت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیاسیون و نظامیان و حقوقدانان به میدان آمدند و سعی در محکومیت رژیم صهیونیستی کردند و در جلسات و مجامع مختلف به ویژه گروه بریکس ابعاد جنایت این جنایتکاران را بیان کردند و همه پشتیبان مقاومت با تمام توان هستند و این موضوع قطعا به نفع اسلام و مسلمین خاتمه می‌یابد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->