نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه! پارالمپیکی‌ها تجلیل شدند شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد
سرخط خبرها

تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه!

  • کد خبر: ۲۹۳۴۷۹
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه!
ماموران وادا پس از غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی، در بیمارستانی در نیس فرانسه از او تست دوپینگ گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن یزدانی، دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک، پس از کسب مدال نقره المپیک پاریس برای انجام عمل جراحی کتف از سوی فدراسیون کشتی عازم کشور فرانسه شد تا در بیمارستانی در شهر نیس فرانسه تحت عمل جراحی قرار گیرد. زمانی که یزدانی راهی فرانسه شده بود، ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) به صورت سرزده در کمپ تیم‌های ملی کشتی حاضر می‌شوند تا از کشتی‌گیران مد نظرشان از جمله حسن یزدانی تست دوپینگ بگیرند. با توجه به غیبت یزدانی در اردوی تیم ملی، مسئولان فدراسیون کشتی به ماموران وادا اعلام می‌کنند یزدانی برای انجام عمل جراحی عازم فرانسه شده است.

پس از این اتفاق با توجه به اهمیت ماموریت، ماموران وادا راهی بیمارستان محل درمان یزدانی در فرانسه می‌شوند و در آنجا از او تست دوپینگ می‌گیرند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->