نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! آبروریزی کامل شد| دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه! پارالمپیکی‌ها تجلیل شدند شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد
سرخط خبرها

بازگشت کریم باقری به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۹۳۵۵۲
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
بازگشت کریم باقری به پرسپولیس
کریم باقری در آستانه بازگشت به پرسپولیس است، البته اگر دوباره اتفاق خاصی در این زمینه رخ ندهد.

به گزارش شهرآرانیوز، پایان لیگ ۲۳ مصادف شد با پایان قرارداد کریم باقری با پرسپولیس که منجر به جدایی او از جمع سرخ پوشان شد. در همان مقطع دلایل زیادی برای این پایان همکاری مطرح شد که مهمترین آن‌ها تمایل نداشتن رضا درویش به ادامه همکاری بود. در فضای مجازی علیه رضا درویش حملات شدیدی صورت گرفت و حتی کریم باقری در مصاحبه‌ای علیه درویش موضع گیری کرد، اما هرچه بیشتر زمان گذشت، مشخص شد دلیل واقعی این جدایی مسائل دیگری بوده و ارتباطی با رضا درویش و مدیریت باشگاه پرسپولیس نداشته است.

دو ماه قبل بود که تلاش‌های رضا درویش برای بازگرداندن کریم باقری به فوتبال و تیم پرسپولیس جدیت بیشتری پیدا کرد و در این راه برخی از چهره‌های نامدار و شناخته شده فوتبال و ورزش نیز پا پیش گذاشتند و از همه مهمتر خود کریم باقری نیز با همراهی بیشتری انجام داد تا طی روز‌های اخیر خبر‌های خوبی در مورد بازگشت او به فوتبال شنیده شود.

نکته مهم اینکه کریم باقری در صفحه اجتماعی خود به کمپین «ایران، خاک من است» پیوسته و پوستری که در کل جامعه ورزش دست به دست می‌چرخد را در صفحه شخصی اش منتشر کرده تا پاسخ محکمی به شایعاتی که در مورد خروج او از ایران شنیده می‌شود داده باشد.

در همین ارتباط آخرین خبر‌های دریافتی حاکی از آن است که مقدمات بازگشت کریم باقری به فوتبال تا پایان فیفادی فراهم شده و در جلسه‌ای که بین رضا درویش، گاردیو و کریم باقری انجام می‌شود، آقا کریم به نیمکت سرخ‌ها بازخواهد گشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->