ترکیه و صربستان پهپاد‌های نظامی تولید می‌کنند هشدار معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره احتمال وقوع جنگی بزرگ در غرب آسیا سازمان ملل: ۱۲ روز است که کمک‌های غذایی وارد غزه نشده است پزشکیان در دانشگاه تهران: مقابل حرف درست نمی‌ایستیم قالیباف در بیروت: ملت ایران در کنار ملت لبنان ایستاده است + فیلم رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی: اقدامات استاندار پیشین، ذخیره‌ای برای آخرت اوست نخست وزیر هند خواستار صلح در اوراسیا و غرب آسیا شد رهبران ۹ کشور اروپایی بر لزوم آتش‌بس فوری در غرب آسیا تاکید کردند رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس: انتخاب استاندار، حق دولت است رئیس‌جمهور مکزیک خواستار به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین شد العربی‌الجدید از احتمال سفر احتمالی عراقچی به قاهره خبرداد معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: در نظام اسلامی ایران، شأنی بالاتر از خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد ۱۰ کشور عضو شورای امنیت خواستار آتش‌بس فوری در لبنان شدند مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی با حضور وزیر کشور | مومنی: هیچ دخالتی در انتخاب استانداران صورت نگرفته است ادعای جدید هریس: اجازه دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای را نخواهم داد شهادت ۶۰ لبنانی و زخمی شدن ۱۶۸ نفر دیگر طی شبانه روز گذشته (۲۰ مهر ۱۴۰۳) تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران در حمایت از رژیم صهیونیستی (۲۰ مهر ۱۴۰۳) فوری| رژیم صهیونیستی باردیگر شرق و جنوب لبنان را بمباران کرد (۲۰ مهر ۱۴۰۳) فرانسه سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس را احضار کرد (۲۰ مهر ۱۴۰۳) شهادت دو نظامی لبنانی بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی (۲۰ مهر ۱۴۰۳) واکنش فرزند شهید نیلفروشان به پیدا شدن پیکر پدرش چه بود؟ دیدار معاون رییس‌جمهور با خانواده‌های جانباختگان معدن طبس (۲۰ مهر ۱۴۰۳) پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت مرحوم حاج حبیب‌الله پورمحمدی
سرخط خبرها

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: در نظام اسلامی ایران، شأنی بالاتر از خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد

  • کد خبر: ۲۹۳۸۵۳
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: در نظام اسلامی ایران، شأنی بالاتر از خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به تشریح اقدامات نماینده عالی دولت در پایان سه سال فعالیت پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هادی طباطبایی امروز، ۲۱ مهرماه، در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان رضوی که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: استان خراسان رضوی مملو از استعدادها، توانمندی‌ها و امکانات بالقوه است که همه در طول دوران، به توان خود سعی کردند این امکانات را به حالت بالفعل دربیاورند. امیدواریم در این دولت، با توانمندی بیشتر، این مسیر همچنان ادامه پیدا کند و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: انقلاب در طی چهارونیم دهه از عمر خود، مسیر خدمت به مردم را طی کرده و هدف انقلاب همین بوده است. انقلاب برای تغییر ارزش‌ها و نگرش‌های دیکتاتورمآبانه شکل گرفت و تغییر نظام ارباب‌رعیتی به ارباب‌رجوعی، حاکمیت مردم‌سالاری دینی و خدمت به مردم اتفاق افتاد.

طباطبایی افزود: مسئولان در نظام اسلامی ایران، شأنی بالاتر از خدمت‌رسانی به مردم برای خود قائل نیستند و نخواهند بود و این بالاترین افتخار است. دکتر پزشکیان چند روز پیش فرمودند که ملاک ارزشیابی ما رضایتمندی مردم است؛ در این مسیر گام برمی‌داریم و خواهیم برداشت.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه استان خراسان مملو از استعداد‌ها و سرشار از منابع به ویژه منابع انسانی و منابع طبیعی خداداد است، عنوان کرد: ما در حوزه معدن، جزو برترین‌های کشور هستیم. ذخایر معادن آهن، مس و طلا باید بالفعل‌تر شود. استان در حوزه اقتصادی، زیارت، توریسم درمانی، گردشگری و در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی سرشار از نعمت است.

وی ادامه داد: وجود گروه‌ها، احزاب و افکار مختلف در چهارچوب قانون اساسی از افتخارات خراسان بزرگ است که در کنار هم بر وفاق، وحدت و همدلی زیست دارند. دولت چهاردهم با شعار وفاق ملی روی کار آمد و خود را به عرصه سیاسی ایران اسلامی معرفی کرد؛ یعنی استفاده از تمام نیرو‌ها و استعداد‌ها و استفاده از استعداد‌های برتر با هدف خدمت به مردم و ارزش‌گذاشتن به مردم که این همان هدف انقلاب اسلامی است.

طباطبایی اضافه کرد: در همین مسیر فرزند خراسان، دکتر مظفری را در استان بزرگ خراسان معرفی کرد. فرزند خراسان، فرزند انقلاب، رزمنده و جانباز دفاع مقدس و خانواده شهید که افتخاری برای خراسان رضوی است. ایشان در کسوت خدمت جدید وارد استان شدند. از سردار نظری تشکر و قدردانی می‌کنم که طی سه سال، زحمات زیادی را در تمام حوزه‌ها به ویژه اقتصادی و زیرساختی، کشیدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->