اردوغان: نسل‌کشی کنونی در نوار غزه یکی از شرم‌آورترین اتفاقات تاریخ بشریت است نخست وزیر موقت لبنان در دیدار با قالیباف: اولویت ما آتش‌بس است عراق، مقصد بعدی عراقچی رئیس مجلس به مرکز شهر بیروت رفت + فیلم (۲۱ مهر ۱۴۰۳) دیدار وزیر کشور و استاندار جدید خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی قالیباف با نجیب میقاتی، نخست وزیر موقت لبنان، دیدار کرد (۲۱ مهر ۱۴۰۳) شمار شهدای غزه به ۴۲ هزار و ۱۷۵ تن رسید (۲۱ مهر ۱۴۰۳) استاندار جدید خراسان رضوی: خدمت صادقانه به مردم وظیفه جدی، مهم و اساسی ماست | خراسان پرچم‌دار تمدن ایرانی‌اسلامی بوده و هست رسانه انگلیسی گاردین: اسرائیل در بمباران بیروت از مهمات آمریکایی استفاده کرده است ترکیه و صربستان پهپاد‌های نظامی تولید می‌کنند هشدار معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره احتمال وقوع جنگی بزرگ در غرب آسیا سازمان ملل: ۱۲ روز است که کمک‌های غذایی وارد غزه نشده است پزشکیان در دانشگاه تهران: مقابل حرف درست نمی‌ایستیم قالیباف در بیروت: ملت ایران در کنار ملت لبنان ایستاده است + فیلم رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی: اقدامات استاندار پیشین، ذخیره‌ای برای آخرت اوست نخست وزیر هند خواستار صلح در اوراسیا و غرب آسیا شد رهبران ۹ کشور اروپایی بر لزوم آتش‌بس فوری در غرب آسیا تاکید کردند رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس: انتخاب استاندار، حق دولت است رئیس‌جمهور مکزیک خواستار به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین شد العربی‌الجدید از احتمال سفر احتمالی عراقچی به قاهره خبرداد معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی: در نظام اسلامی ایران، شأنی بالاتر از خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد ۱۰ کشور عضو شورای امنیت خواستار آتش‌بس فوری در لبنان شدند مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی با حضور وزیر کشور | مومنی: هیچ دخالتی در انتخاب استانداران صورت نگرفته است + فیلم
سرخط خبرها

شمار شهدای غزه به ۴۲ هزار و ۱۷۵ تن رسید (۲۱ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۹۲۹
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
شمار شهدای غزه به ۴۲ هزار و ۱۷۵ تن رسید (۲۱ مهر ۱۴۰۳)
در حالی که نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد سیصدوهفتادودومین روز خود شده است، وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه، ۲۱ مهر ۱۴۰۳) آمار جدید شهدا و مجروحان را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۲ هزار و ۱۷۵ شهید و ۹۸ هزار و ۳۳۶ زخمی رسیده است.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه شده و در نتیجه این حملات ۴۹ نفر شهید و ۲۱۹ نفر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین تاکید کرد تعدادی از قربانیان زیر آوار هستند و اورژانس و دفاع مدنی قادر به پیدا کردن اجساد آنها نیستند.

از ابتدای جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخته و بیش از ۱۴۰ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

در این جنگ علاوه بر تخریب گسترده و گرسنگی که جان صد‌ها کودک فلسطینی را گرفته و یکی از بدترین فجایع انسانی در جهان محسوب می‌شود، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی دیگر هم مفقود شده‌اند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون، تل‌آویو میلیارد‌ها دلار تجهیزات نظامی مختلف از آمریکا دریافت کرده است. براساس اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، این تجهیزات شامل ناوگان جدید جنگنده‌های اف-۳۵، تانک، موتور خودرو‌های زرهی، خودرو‌های جنگی و هزاران تُن تجهیزات نظامی دیگر می‌شود.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشور‌های اروپایی همچون انگلیس، با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد.

با گذشت ۳۷۲ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و با تغییر روش‌های مبارزه خود، کمین‌های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->