سرخط خبرها

امیدواری رئیس سازمان بازرسی به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی + ویدیو

  • کد خبر: ۲۹۴۰۱۰
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
امیدواری رئیس سازمان بازرسی به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی + ویدیو
رئیس سازمان بازرسی خراسان‌رضوی درباره زمان برگزاری انتخابات هیئت‌فوتبال گفت: امیدواریم این انتخابات طبق وعده فدراسیون تا یک‌ماه آینده برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فتوحی که به تحریریه موسسه فرهنگی شهرآرا آمده بود، با اشاره به اتفاقات چند ماه گذشته و لغو ثبت‌نام اولیه و انجام ثبت‌نام دوم برای انتخابات ریاست هیئت‌فوتبال استان و ورود سازمان بازرسی به این ماجرا، اظهار کرد: موضوع برگزاری انتخابات هیئت‌فوتبال حتما در دستورکار سازمان بازرسی کل استان است. مکاتبات بسیاری انجام شده است و به‌دلیل اینکه در مقطعی ثبت‌نام انجام شد اما به برگزاری انتخابات منتهی نشد، بدون آنکه دلیل قانع‌کننده‌ای وجود داشته باشد، دوباره ثبت‌نام صورت گرفته بود و از لحاظ اینکه دلایل قانع‌کننده نبود، توضیح خواستیم که چرا ثبت‌نام اول تعیین‌تکلیف نشد و ثبت‌نام دوم ملاک عمل قرار گرفت. چون شخصیت‌هایی که در ثبت‌نام اول شرکت کرده بودند، در ثبت‌نام دوم شرکت نکرده بودند، این ایراد را به فدراسیون فوتبال منتقل کردیم و پاسخ دادند. پیشنهاد ما این بود که ادغامی از دو ثبت‌نام ملاک برگزاری انتخاب باشد یا ثبت‌نام سومی صورت بگیرد که فرصت برای همه به وجود بیاید. این پیشنهاد در دستورکار فدراسیون است و آخرین خبر اینکه قرار شد به‌زودی انتخابات برگزار شود.

رئیس سازمان کل بازرسی استان درباره تعویق چندباره برگزاری انتخابات اظهار کرد: برخی به برگزاری انتخابات علاقه‌مند نیستند. من هم در مصاحبه‌های قبلی گفتم کسانی که در این حوزه سنگ‌اندازی می‌کنند، شناسایی شده‌اند و حتما برخورد حقوقی و قضایی با آن‌ها خواهد شد. امیدواریم فدراسیون کمک کند که به‌زودی انتخابات بدون تضییع حقوق ثبت‌نام‌کنندگان اول و دوم برگزار شود.

وی تصریح کرد: پاسخ مکتوب فدراسیون فوتبال وجود دارد که گفته‌اند در آینده نزدیک انتخابات را برگزار می‌کنند. البته زمان را به ما نگفتند، ولی پیگیریم و مکاتبه دیگری خواهیم کرد تا هرچه زودتر زمان را اعلام کنند و ظرف یک‌ماه آینده این انتخابات برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->