پرسپولیس در تدارک سفر زودهنگام به قطر چرا پرسپولیس مقابل ارونوف کوتاه آمد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و دانمارک در لیگ ملت‌های اروپا| ارتش دلافونته سرحال‌تر از همیشه نتیجه بازی خاتون بم و اسکالرز تایلند در لیگ قهرمانان آسیا+ ویدیو گل‌ها| شاهکار دختران بمی امیدواری رئیس سازمان بازرسی به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی + ویدیو برنامه یوونتوس برای فروش ولاهوویچ مدافع جوان، هدف مشترک بارسلونا و رئال برنامه رئیس‌جمهور برزیل علیه لژیونر‌های تیم ملی کشورش اعلام دلایل انصراف دبیر از انتخابات اتحادیه جهانی کشتی فرنگی‌کاران به خط شدند ورود برانکو ایوانکوویچ به لیست مربیان استقلال! دست عالمیان در آسیا خالی ماند دختران ایران از آب‌های آسیایی مدال پارو کردند احتمال غیبت کاکوتا در بازی ذوب آهن قوت گرفت پرواز تیم ملی فوتبال به دبی بازگشت عالیشاه به تمرینات پرسپولیس پایان کار جلالی در تیم ملی فوتبال درباره ماجرای چاقوکشی در فوتبال مازندران
سرخط خبرها

پرسپولیس در تدارک سفر زودهنگام به قطر

  • کد خبر: ۲۹۴۰۵۴
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴
پرسپولیس در تدارک سفر زودهنگام به قطر
درخواست سرمربی پرسپولیس اجرا خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس به دنبال این است تا چند روز زودتر از موعد عازم قطر شود. با توجه به اینکه زمین چمن محل تمرینات پرسپولیس شرایط خوبی را ندارد، خوان گاریدو از درویش خواسته شرایطی را فراهم کنند که حداقل بتوانند چند جلسه تمرین مفید در قطر برای بازی با السد داشته باشند. در این مور با خبر شدیم درویش رایزنی ها را قطری ها آغاز کرده تا کاروان پرسپولیس روز پنجشنبه این هفته عازم قطر شود.

 اگر این سفر نهایی شود سرخپوشان ۵ روز قبل از بازی با السد در دوحه خواهند بود و می توانند ۴ ۵ جلسه تمرینی در آنجا داشته باشند. دیدار پرسپولیس با السد دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->