قیمت ۴ قلم فرآورده لبنی تنظیم بازار اعلام نشده است میزان عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟ + جدول پرونده باز شکاف بین دستمزد کارگران و تورم با کمتر از ۱۴ میلیون تومان چه موبایل‌هایی می‌توان خرید؟ (۲۲ مهر ۱۴۰۳) در جست‌وجوی ۲۰ درصد گم‌شده آغاز توزیع برخی اقلام تنظیم بازار این هفته در مشهد (۲۲ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بازار خودرو مشهد (۲۲ مهر ۱۴۰۳) الاکلنگ بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۲ مهر ۱۴۰۳) ریزش ۴ تا ۸۵ میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو‌های خارجی (۲۲ مهر ۱۴۰۳) افت قیمت خودرو‌های داخلی (۲۲ مهر ۱۴۰۳) | تارا ۹۷۱ میلیون تومان مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی با سد‌های کشور (۲۲ مهر ۱۴۰۳) قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۲ مهر ۱۴۰۳) | دلار: ۶۲ هزار و ۷۰۰ تومان دلار نیما به مرز ۴۸ هزار تومان نزدیک شد (۲۲ مهر ۱۴۰۳) استانداردسازی، کلید آینده روشن‌تر «درمان» و «شخص ثالث»، همچنان در صدر رشد بیمه‌ای معامله‌گر بدشانس ارز دیجیتال، فرصت سود ۱۷.۵ میلیون دلاری را از دست داد سراب وام ازدواج در صف طویل بانکی! خراسان رضوی، رتبه چهارم حمل‌ونقل کالا در کشور صادرات بیش از ۱۸ هزار تن فرش ماشینی از کشور، در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ فروش ۵۰ میلیارد تومان از اموال کوروش کمپانی لزوم پایان یک سنت نانوشته در تعیین دستمزد صادرات اجباری برای بقای کارخانه‌های لبنیات | ۶۰ درصد لبنیات از کشور خارج می‌شود مستأجران می‌توانند دوباره وام ودیعه مسکن دریافت کنند + شرایط نخستین جشنواره «روز ملی زعفران» در خراسان رضوی برگزار می‌شود قیمت امروز میوه و صیفی جات در میادین میوه و تره بار مشهد (۲۲ مهر ۱۴۰۳) | گلابی فرنگی ۳۰ هزار تومان یک خبر خوب برای کارفرمایان | ۵۰ درصد حقوق و دستمزد کارگران خود را از این طریق پرداخت کنید
سرخط خبرها

دلار نیما به مرز ۴۸ هزار تومان نزدیک شد (۲۲ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۰۹۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
دلار نیما به مرز ۴۸ هزار تومان نزدیک شد (۲۲ مهر ۱۴۰۳)
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۵۰ هزار و ۶۱ تومان و حواله دلار نیز به ۴۷ هزار و ۹۰۵ تومان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در معاملات امروز (یکشنبه، ۲۲ مهر ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۵۰ هزار و ۶۱ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۷ هزار و ۹۰۵ تومان معامله می‌شود.

استارت افزایش جزئی قیمت دلار نیما از ماه‌های قبل زده شده بود و درحالی همچنان ادامه دارد که وزیر اقتصاد اعلام کرده است: سیاست جدیدمان این است که بازار به نرخ نیما نزدیک شود، هم دلار نیما را افزایش می‌دهیم و هم نرخ بازار را کاهش می‌دهیم.

اما آن‌طور که فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی گفته است، امکان افزایش بیشتر قیمت ارز نیما وجود ندارد؛ او در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای سال تاکنون قیمت این ارز از حدود ۴۱ هزار تومان تا حدود ۴۷ هزار تومان رسیده است یعنی ما تحت‌تأثیر متغیر‌های بنیادین اصلاحاتی در نرخ ارز انجام داده‌ایم، نمی‌توان نرخ آن را بیش از این مقدار افزایش داد، چون ما نگران نرخ تورم هم هستیم، پایین بودن نرخ ارز برای کنترل تورم است و چنانچه با سیاست‌های ارزی اتخاذشده نرخ تورم افزایش پیدا کند، آن سیاست‌ها مناسب به‌نظر نمی‌رسند.

با این حال، اما در روز‌های اخیر همچنان شاهد افزایش قیمت دلار نیما بوده‌ایم که احتمالاً بیانگر عزم جدی وزارت اقتصاد بر افزایش دلار نیما به‌منظور حمایت از بورس و تجار است.

گفتنی است؛ قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۷۶۵ تومان و نرخ حواله یورو نیزبا افزایش نسبت به دیروز به ۵۲ هزار و ۴۰۶ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۶۳۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۳ هزار و ۴۴ تومان است. قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز قبل ۳۸، ۲۳۵ ریال اعلام شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->