تاریخ و ساعت مسابقه بلژیک و فرانسه | دشان در فکر سوغات ۳ امتیازی از بلژیک جایگاه سست شمسایی در تیم ملی فوتسال مبلغ قرارداد پرسپولیس با کریم باقری مشخص شد جایزه هادی چوپان برای نایب‌قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۴ چقدر بود؟ + جزئیات اعلام زمان بازگشت کاکوتا توسط باشگاه استقلال یادی از مهدی عمیدی، کوهنورد مشهدی | خواب ابدی در آلپ هواداران به دنبال تمدید قرارداد کنعانی‌زادگان بداغی در مسیر مُهمدی فرجی: نفر اول جهان هستم! تمجید یزدانی از چوپان: تو گرگ پارسی هستی بازگشت گاریدو به پرسپولیس مگوایر، خروجی زمستانی منچستریونایتد درویش به دنبال نقدکردن پول از بانک تجارت پیشنهاد استقلال برای مانوئل خوزه؟ کاپیتان چلسی به حضور در بارسلونا فکر می‌کند هافبک پرسپولیس راهی قزوین شد + عکس لحظه اعلام قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۴ دست هادی چوپان از مقام نخست مسترالمپیا ۲۰۲۴ دور ماند ویدیو | فیگورهای هادی چوپان در فینال مسترالمپیا ۲۰۲۴ مدافعان ایران مامور انتقام از اکرم عفیف
سرخط خبرها

کاپیتان چلسی به حضور در بارسلونا فکر می‌کند

  • کد خبر: ۲۹۴۱۲۳
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کاپیتان چلسی به حضور در بارسلونا فکر می‌کند
آبی‌های لندن در حالی که مدت‌هاست کاپیتان اول خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب نمی‌بینند، شاید به زودی شاهد جدایی او از چلسی باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ریس جیمز، مدافع بیست‌وچهارساله انگلیسی که در حال پشت سر گذاشتن دوران کابوس‌وار مصدومیت طولانی‌اش است، به دو باشگاه بارسلونا و بنفیکا نزدیک شده و شاید در حرکتی غافلگیرکننده، به‌زودی شاهد جدایی او از باشگاه لندنی باشیم.

سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی عجیب چلسی در یکی‌دو فصل گذشته، باعث شده‌اند که این باشگاه حالا با تراکم عجیب بازیکن روبه‌رو باشد و همین موضوع باعث شده است که مدیربرنامه‌های جیمز نظر دو باشگاه بارسلونا و بنفیکا را درباره جذب این مدافع جویا شود.

جالب اینجاست که انتخاب این دو تیم اسپانیایی و پرتغالی، به اوضاع بدنی این بازیکن هم تا حدودی ربط پیدا می‌کند و پزشکان به او توصیه کرده‌اند که رفتن به کشوری با آب‌وهوای گرم‌تر، می‌تواند تا حدودی از آسیب‌دیدگی‌های مکرر عضلانی او کم کند.

ملی‌پوش انگلیسی پس از اینکه در تابستان یک مصدومیت همسترینگ دیگر را تجربه کرد، هنوز برای چلسی در این فصل بازی نکرده است. این بازیکن در فصل گذشته، فقط ۱۱ بار به میدان رفت و آسیب‌دیدگی‌های مختلف او را تقریباً از ترکیب اصلی آبی‌های لندن دور کرد. قرارداد کاپیتان چلسی که از محصولات آکادمی این باشگاه هم به شمار می‌رود، تا سال ۲۰۲۸ با آبی‌های لندنی ادامه دارد؛ اما او در چند فصل گذشته، بیش از ۱۰۰ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است و همین موضوع شاید باعث شود که مدیران این باشگاه هم مقاومت چندانی در برابر جدایی احتمالی جیمز نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->