جزئیاتی جدید درباره حمله پهپادی مرگبار حزب‌الله| ۱۱۰ صهیونیست زخمی و ۴ نفر مرگ مغزی شدند اسماعیل کوثری: کسانی که می‌گویند سردار قاآنی در بازجویی هستند، غلط کردند رسانه عبری افشا کرد: بحران کمبود شدید مهمات در ارتش اسرائیل شمار زخمی‌های ارتش رژیم اسرائیل در حمله پهپادی حزب الله به ۶۷ نفر رسید (۲۲ مهر ۱۴۰۳) حمله به یک بازار در سودان دستکم ۲۳‌کشته و ۴۰ زخمی برجای گذاشت (۲۲ مهر ۱۴۰۳) کره شمالی: پرواز پهپادهای کره جنوبی در آسمان پیونگ یانگ اعلام جنگ است مخالفت قاطع عراق با سوءاستفاده از حریم هوایی این کشور برعلیه ایران قالیباف: مسلمانان طعم روز‌های شیرین بدون اسرائیل را خواهند چشید ضربه مهلک حزب‌الله به نظامیان صهیونیست| ۱۵ کشته و ۲۸ زخمی تاکنون (۲۲ مهر ۱۴۰۳) زخمی شدن ۲۸ صهیونیست در پی حمله پهپادی حزب الله به جنوب حیفا (۲۲ مهر ۱۴۰۳) گفت وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون برای بررسی راهکار‌های آتش‌بس بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی پزشکیان: مدیران باید آستین خود را بالا بزنند عراقچی بغداد را به مقصد عمان ترک کرد (۲۲ مهر ۱۴۰۳) تاکید فرماندار مشهد بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در جامعه سردار حاجی‌زاده: به هر خطایی از سوی دشمنان پاسخی سخت و پشیمان کننده می‌دهیم استفاده رژیم اسرائیل از سلاح کشتار جمعی بمب خوشه‌ای در جنوب لبنان هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد برگزار شد (۲۲ مهر ۱۴۰۳) قالیباف: مردم منطقه برای دفاع از خود در برابر قاتلان حرفه‌ای منتظر کسی نخواهند ماند نخست وزیر عراق: توقف تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان اولویت ماست قالیباف با رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی دیدار کرد واکنش استاندار خراسان رضوی به برخی حواشی مراسم تودیع و معارفه‌اش عراقچی با با نخست وزیر و رئیس جمهور عراق دیدار کرد انتخاب حمید رسایی به عنوان «رئیس کمیته‌ی هنر، رسانه و فضای مجازی» مجلس دوازدهم
سرخط خبرها

تاکید فرماندار مشهد بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در جامعه

  • کد خبر: ۲۹۴۲۴۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
تاکید فرماندار مشهد بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در جامعه
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در جامعه و عدم غفلت در برابر دشمن گفت: دشمن خدعه می‌کند و ممکن است در نسل جوان و خانواده‌ها تاثیر داشته باشد. دستگاه‌های اجرایی باید برای زمان‌های مختلف آماده باشند و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد که عصر امروز (۲۲ مهرماه) در ساختمان فرمانداری مشهد برگزار شد، «محسن داوری» معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد با تقدیر از تلاش‌های یعقوبعلی نظری استاندار سابق خراسان رضوی در مدت ۳ سال تصدی این مسئولیت، برای دکتر مظفری در تصدی مسئولیت استانداری خراسان رضوی آرزوی موفقیت کرد و همراهی مسئولان اجرایی استان را در اجرای ماموریت‌های محوله به دستگاه‌های مختلف خواستار شد.

وی همچنین از کلیه دستگاه‌های ذیربط که فعالیت‌های مناسبی برای آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها و مدارس تدارک دیدند، قدردانی کرد.

از موضوع وحدت غفلت نشود

فرماندار مشهد در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در جامعه و عدم غفلت در برابر دشمن خاطرنشان کرد: دشمنی که در صدر اسلام تلاش کرد اسلام پا نگیرد و بعد از رحت نبی مکرم اسلام نیز فتنه کرد تا در جامعه اختلاف ایجاد کند، امروز تمام قوای خود را گذاشته تا در ادامه روند گفتمان حاکمیت اسلامی و انسجام اسلامی خلل ایجاد کند و در این زمینه از ترفند‌هایی استفاده می‌کند که بار‌ها در طول تاریخ از آن استفاده کرده و شکست خورده است. اما نباید اینگونه باشد که ما نیز مانند برخی از گذشتگان، فریب این ترفند‌ها را بخوریم.

وی با اشاره به شکل گیری جریان عاشورا افزود: آن زمان دشمن خدعه کرد و با شناسایی افراد و جایگاه ها، نفوذ کرد و مباحث حیاتی را تحت الشعاع قرار داد و انسان‌های موثر و فرماندهان را یا به زندان انداخت و یا به شهادت رساند و بعد هم با شایعه پراکنی و ایجاد رعب و وحشت تلاش کرد تا عاشورا شکل بگیرد.

داوری در ادامه گفت: آن زمان، اتفاقی که نباید، افتاد. اما گفتمان اسلام نه تنها خاتمه نیافت، بلکه محکمتر و پرشورتر ادامه پیدا کرد.

وی افزود: امروز هم دشمن خدعه می‌کند و در فتنه‌ای که ایجاد کرده، شایعات را پراکنده می‌کند و رعب و وحشت هم ایجاد کرده است. در برخی موارد هم در نسل جوان و خانواده‌ها ممکن است تاثیر داشته باشد. دستگاه‌های اجرایی در زمینه مدیریت شرایط وظیفه دارند و باید برای زمان‌های مختلف آماده باشند و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

۱۳ آبان نماد استکبارستیزی است

فرماندار مشهد در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سالروز شهادت شهدای وحدت اشاره کرد و گفت: همه باید در زمینه برگزاری اتفاق مهم اجلاس شهدای وحدت در مشهد همراهی کنیم.

وی تاکید کرد: شهید شوشتری متعلق به مردم مشهد است و حداقل وظیفه ما این است که موضوع شهدای وحدت در شهر پررنگ باشد.

داوری به روز استاندارد نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌بایست روند کار خود را در مسیر استانداردسازی در دستگاه‌ها ادامه دهند و دستگاه‌های متولی نیز باید مطالبه گر باشند.

وی در ادامه به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: متاسفانه موضوع به گونه‌ای جا افتاده که راهپیمایی روز ۱۳ آبان صرفا با حضور دانش آموزان برگزار شود. در حالی که ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی است و امسال با توجه به شرایط موجود، راهپیمایی ۱۳ آبان باید متفاوت با سال‌های گذشته و با حضور همه مردم و دستگاه‌های اجرایی برگزار شود تا انزجار مردم نسبت به استکبار جهانی اعلام شود.

فرماندار مشهد همچنین با اشاره به موضوع پروژه‌های سال جاری دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تفاهم نامه‌ها در موعد خود تنظیم شود و پیگیری شود تا تخصیص‌های متناسب نسبت به آن صورت بگیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با گلایه از مدیرانی که در جلسه شورای اداری به عنوان مهمترین شورای شهرستان غیبت داشته و یا بدون هماهنگی نماینده آنها در جلسه حضور پیدا کرده اند، علت غیبت آنها پیگیری و وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->