شمار شهدای لبنان طی یک سال اخیر به ۲۳۰۶ تن رسید (۲۲ مهر ۱۴۰۳) مقام حماس: تیپ گولانی رژیم اسرائیل، همان سربازان ارتش نازی بودند جزئیاتی جدید درباره حمله پهپادی مرگبار حزب‌الله| ۱۱۰ صهیونیست زخمی و ۴ نفر مرگ مغزی شدند اسماعیل کوثری: کسانی که می‌گویند سردار قاآنی در بازجویی هستند، غلط کردند رسانه عبری افشا کرد: بحران کمبود شدید مهمات در ارتش اسرائیل شمار زخمی‌های ارتش رژیم اسرائیل در حمله پهپادی حزب الله به ۶۷ نفر رسید (۲۲ مهر ۱۴۰۳) حمله به یک بازار در سودان دستکم ۲۳‌کشته و ۴۰ زخمی برجای گذاشت (۲۲ مهر ۱۴۰۳) کره شمالی: پرواز پهپادهای کره جنوبی در آسمان پیونگ یانگ اعلام جنگ است مخالفت قاطع عراق با سوءاستفاده از حریم هوایی این کشور برعلیه ایران قالیباف: مسلمانان طعم روز‌های شیرین بدون اسرائیل را خواهند چشید ضربه مهلک حزب‌الله به نظامیان صهیونیست| ۱۵ کشته و ۲۸ زخمی تاکنون (۲۲ مهر ۱۴۰۳) زخمی شدن ۲۸ صهیونیست در پی حمله پهپادی حزب الله به جنوب حیفا (۲۲ مهر ۱۴۰۳) گفت وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون برای بررسی راهکار‌های آتش‌بس بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی پزشکیان: مدیران باید آستین خود را بالا بزنند عراقچی بغداد را به مقصد عمان ترک کرد (۲۲ مهر ۱۴۰۳) تاکید فرماندار مشهد بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در جامعه سردار حاجی‌زاده: به هر خطایی از سوی دشمنان پاسخی سخت و پشیمان کننده می‌دهیم استفاده رژیم اسرائیل از سلاح کشتار جمعی بمب خوشه‌ای در جنوب لبنان هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد برگزار شد (۲۲ مهر ۱۴۰۳) قالیباف: مردم منطقه برای دفاع از خود در برابر قاتلان حرفه‌ای منتظر کسی نخواهند ماند نخست وزیر عراق: توقف تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان اولویت ماست قالیباف با رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی دیدار کرد واکنش استاندار خراسان رضوی به برخی حواشی مراسم تودیع و معارفه‌اش
سرخط خبرها

ضربه مهلک حزب‌الله به نظامیان صهیونیست| ۱۵ کشته و ۲۸ زخمی تاکنون (۲۲ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۲۶۴
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
ضربه مهلک حزب‌الله به نظامیان صهیونیست| ۱۵ کشته و ۲۸ زخمی تاکنون (۲۲ مهر ۱۴۰۳)
منابع خبری از هلاکت دستکم ۱۵ نظامی صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۲۰ نظامی دیگر در حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری اعلام کردند که پایگاه تیپ گولانی و مقر یگان ایگوز ۶۲۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان شراگا در شمال عکا در فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

به گفته این منابع، تاکنون دستکم پنج نظامی این تیپ مطرح ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و بیش از ۲۰ نظامی دیگر هم زخمی شده اند.

این منابع اعلام کردند که تیمهای امداد و نجات رژیم صهیونیستی در حال آوار برداری در مکانی هستند که مورد حمله پهپادی قرار گرفته است.

رسانه های عبری در این باره گزارش می داند که پهپاد حزب الله، رستوران پایگاه تیپ گولانی را هدف قرار داده و به همین سبب آمار تلفات بسیار بالاست و حال برخی از مجروحان هم وخیم است.

اعتراف ارتش اسرائیل: مرگبارترین حمله حزب الله از ابتدای جنگ اتفاق افتاد

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله پهپادی کوبنده حزب الله به پایگاه تیپ معروف گولانی ارتش رژیم اعتراف کرد که مرگبارترین حمله حزب الله از آغاز جنگ رخ داد.

رادیو ارتش اسرائیل آمار نظامیان مجروح را تا کنون ۲۰ نفر اعلام کرده که  البته این آمار به سبب سیاست سانسور نظامی شدید تلفات صهیونیستها واقعی نیست.

رسانه های رژیم صهیونیستی به شکست مجدد سامانه گنبد آهنین و دیگر سامانه های هوایی این رژیم در برابر موشکها و پهپادهای حزب الله اعتراف کردند و گفتند سامانه هوایی نتوانست پهپاد حزب الله را که در جنوب حیفا(مقر تیپ گولانی) منفجر شد، رصد و رهگیری کند و به همین سبب آژیرهای هشدار در این منطقه به صدا درنیامد.

افزایش آمار تلفات حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ گولانی: افزایش کشته‌های ارتش صهیونیست به ۱۵ نفر

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که آمار تلفات تیپ گولانی در پی حمله پهپادی حزب الله به منطقه بنیامینا به ۱۵:کشته و دستکم ۲۸ زخمی رسیده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->