خسرو حیدری نرفته برگشت استقلال به برانکو راه نداد| ماجرایی که وارونه جلوه شد بازگشت کریم باقری به نیمکت پرسپولیس از بازی با اسد تاج عصا به دست شد + عکس زمان برای «امید»‌ها طلاست | تکلیف سرمربی تیم ملی المپیک چه شد؟ مدافع مغضوب پرسپولیسی‌ها محبوب قلعه‌نویی شد تاج به امارات سفر می‌کند داور بازی ایران و قطر معرفی شد غیبت ادامه‌دار اورونوف در ترکیب پرسپولیس دوری طولانی مدت روزبه چشمی از استقلال ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر | در انتظار سورپرایز‌های قلعه نویی زنوزی از ایران رفت ورزشگاه راشد امارات، میزبان استقلال و النصر شد احتمال حضور قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل قطر اسکوربرد ورزشگاه آزادی عوض شد + عکس ستایش اسطوره آرسنال از ستاره لیورپول تاریخ و ساعت بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرصت انتقام افشای دلیل اخراج خسرو حیدری از استقلال | مصاحبه آتشین و نتایج ضعیف وضعیت عجیب سپهر صدرا در شروع لیگ والیبال | بازیکنان اعتصاب کردند!
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرصت انتقام

  • کد خبر: ۲۹۴۳۵۶
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
  • ۵
تاریخ و ساعت بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرصت انتقام
تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳) در هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هم می‌روند.

مسابقه دو تیم که پیش از این قرار بود در شهر مشهد برگزار شود، در نهایت با تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشور ثالث منتقل شد تا استادیوم آل راشد دبی میزبان این مسابقه باشد. شاگردان امیر قلعه نویی که از ۳ مسابقه قبلی شان ۷ امتیاز کسب کرده اند به همراه ازبکستان و بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته اند. عنابی‌های حوزه خلیج فارس هم با ۴ امتیاز فعلا در مکان چهارم جدول ایستاده اند و برای رسیدن به جمع بالانشینان انگیزه فراوانی دارند، اتفاقی که می‌شود آن را در مصاحبه‌های بازیکنان و کادر فنی این تیم هم بخوبی دید.

ایران در این مسابقه سامان قدوس و حردانی را بدلیل محرومیت در اختیار ندارد و ابوالفضل جلالی نیز بدلیل مصدومیت مجبور به ترک اردو شد.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است یوسوکه آراکی، داور ژاپنی به همراه یون میهارا و کوتو واتانه‌به، این بازی حساس را قضاوت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
خبرنگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
0
سلام همکار محترم
تاریخ رو در خط اول اصلاح کنید
فردا سه شنبه است
محسن شیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
0
آقا ترو قرآن یکی به قلعه نویی برسونه این جهان بخش و نذاره تو زمین..بازی قبلم تیم و خراب کرد..باعث اخراج حردانی هم بود توپ و نمیداد بهش واسه پرتاب اوت اعصاب شو خرد کرده بود..اصلا بازی خراب کنه...یارو با طارمی شدن همه کاره تیم ملی..اصلا تیم ملی نیست تیم طارمی و رفیقاشه
احمد
Finland
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
0
گیجمون کردی..فردا دوشنبه24مهرچیه؟!!!
امیر گرجی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
0
اشتباهی تاریخ بازی را دوشنبه 24 مهر نوشته شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
0
بازی روز سه شنبه است نه دوشنبه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->