اعلام آمادگی خانه مطبوعات به اعزام تیم خبرنگاران مشهدی به جبهه مقاومت حال «ایرج» پهلوان آواز ایران، خوب است برگزاری «شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» سینمای کودک، سینمایی بدون حامی | گفتگو با نمایندگان مشهدی در جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان «دوغ» به کتابفروشی‌ها رسید آموزش داستان‌نویسی | سگرمه‌های گرنیکا (بخش اول) جشنواره قصه‌های قرآنی گامی در احیای سنت قصه‌گویی در فرهنگ ایرانی است تکه‌ای از تاریخ خردورزی | گذری بر  موزه دانشگاه فردوسی مشهد یادبود‌های ادبی و فرهنگی آن مجموعه مستند تلویزیونی «سرزمین پدری» مخاطبان را با جزئیات زندگی بازیگران آشنا می‌کند جیلان در تهران | برگزاری مسترکلاس سینمایی با حضور کارگردان ترکیه‌ای برنده نخل طلای کن ماجرای پخش یک موسیقی خارج از عرف در برنامه «سیمای خانواده» و عذرخواهی از مردم درباره سریال جدید «محکوم» و حضور پژمان جمشیدی سریال «طوبی» در جذب مخاطب رکورد شکست
سرخط خبرها

سریال «طوبی» در جذب مخاطب رکورد شکست

  • کد خبر: ۲۹۴۵۲۱
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
سریال «طوبی» در جذب مخاطب رکورد شکست
پایگاه اطلاع‌رسانی سیما درصد مخاطب سریال طوبی را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر اساس اعلام مرکز تحقیقات صداوسیما، مجموعه نمایشی «طوبی» توانسته است جامعه آماری ۳۰ میلیون مخاطب را از آن خود کند.

در مطلب ارسالی توسط روابط عمومی معاونت سیما آمده است:

«بر اساس گزارش منتشرشده اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، که به بررسی «میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی» پرداخته است، بیش از ۶۰ هزار محتوای تقطیع‌شده از این سریال که در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده، در مجموع ۴۰۰ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.

این میزان مشاهده محتوا در فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال خوب از این مجموعه نمایشی در میان مخاطبان است که طوبی را به پربازدیدترین و محبوب‌ترین سریال رسانه ملی در میان کاربران فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ تبدیل کرده است.

همچنین تعداد نظرات منتشرشده ذیل محتوای مرتبط با سریال ۶۰۰ هزار مورد بوده و محتوا‌های تقطیع شده درمجموع ۱۰ میلیون لایک از سوی کاربران دریافت کرده‌اند.»

پیمان جبلی در آستانه پخش سریال طوبی به بازدید از پشت صحنه این سریال رفته بود. همچنین چند شب گذشته در نشستی با حضور رییس سازمان صدا و سیما از عوامل و بازیگران این مجموعه پر مخاطب تلویزیونی تقدیر به عمل آمد.

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی از اواسط مرداد ماه پخش خود را آغاز کرد. در این سریال که داستانی از دهه ۵۰ تا ۸۰ را روایت می‌کند، بازیگرانی، چون رحیم نوروزی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی و ... بازی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->