معاون اجرایی رئیس جمهور: موضوع گزینش نباید سلیقه‌ای و غیر حرفه‌ای باشد رئیس مجلس عراق با قالیباف دیدار کرد استاندار اصفهان منصوب شد (۲۴ مهر ۱۴۰۳) + سوابق حضور رئیس‌جمهور کوبا با چفیه در راهپیمایی حمایت از فلسطین قالیباف با رئیس مجلس زیمباوه دیدار و گفت‌وگو کرد حزب‌الله از انبار پهپادهای آماده عملیات خود تصاویری را منتشر کرد + فیلم امیر قطر: توقف جنگ غزه ساده‌ترین راه جلوگیری از تشدید تنش در مرز لبنان است ترامپ: سلیمانی یک ژنرال بزرگ ایرانی بود و می‌خواست ارتش آمریکا را نابود کند + فیلم شورای امنیت از یونیفل در لبنان پس از حملات رژیم صهیونیستی حمایت کرد صدور کیفرخواست برای ۶۳ نفر در پرونده چای دبش کانادا و هند شماری از دیپلمات‌های یکدیگر را اخراج کردند دومین نشست خبری سخنگوی دولت چهاردهم | مهاجرانی: به حادثه دیدگان معدن طبس منزل مسکونی اهدا می‌شود دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: درخواست‌های آمریکا را می‌شنویم اما بر اساس منافع خود عمل می‌کنیم مشاور وزیر امور خارجه و رئیس نمایندگی امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور: جبهه مقاومت در سال‌های گذشته تریبونی نداشته تا صدای خود را به جهانیان برساند برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر سردار شهید عباس نیلفروشان در مشهدالرضا(ع)، فردا (۲۵ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی از بی‌کیفرمانی عامل اصلی جنایات در غزه و لبنان اطمینان دارد استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: تلاش برای ایجاد فضای وفاق و همدلی در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم | سیاست باید به اقتصاد یارانه بدهد تشییع پیکر سردار سرلشکر شهید «عباس نیلفروشان» در تهران آغاز شد (۲۴ مهر ۱۴۰۳) + عکس و فیلم فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پشتوانه معنوی و فکری نیرو‌های مسلح است حضور سردار قاآنی در مراسم استقبال از پیکر پاک شهید نیلفروشان در تهران + فیلم واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به تحریم‌های جدید اروپا علیه ایران گزارش عراقچی از سفرش به عمان (۲۳ مهر ۱۴۰۳) واکنش سفیر ایران به سکوت اروپا در برابر تشدید نسل‌کشی در نوار غزه
سرخط خبرها

مشاور وزیر امور خارجه و رئیس نمایندگی امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور: جبهه مقاومت در سال‌های گذشته تریبونی نداشته تا صدای خود را به جهانیان برساند

  • کد خبر: ۲۹۴۵۳۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
مشاور وزیر امور خارجه و رئیس نمایندگی امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور: جبهه مقاومت در سال‌های گذشته تریبونی نداشته تا صدای خود را به جهانیان برساند
مشاور وزیر امور خارجه و رئیس نمایندگی امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور گفت: جبهه مقاومت در سال‌های گذشته تریبون و جایگاهی نداشته است تا صدای خود را به جهانیان برساند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد معصومی‌فر در نشست خبری اختتامیه نهمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» که امروز، ۲۴ مهرماه، در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات در ارتباط با جبهه مقاومت این است که جبهه مقاومت در سال‌های گذشته، تریبون و جایگاهی نداشته است تا صدای خود را به جهانیان برساند.

وی افزود: جبهه مقاومت شرایطی داشت که مجاهدان در غربت مجاهدت می‌کردند، اما جایگاهی در مجامع بین‌المللی و دیپلماسی نداشتند که از حق خود دفاع کنند. شهید امیرعبداللهیان طی سه سال گذشته، به عنوان وزیر امور خارجه صدای مقاومت را هم به گوش جهانیان رساندند و یک‌تنه بار سنگین دیپلماسی مقاومت را به دوش کشیدند.

معصومی‌فر ادامه داد: در دوره ایشان، جبهه مقاومت یک نماینده ویژه در حوزه دیپلماسی داشت که شهید امیرعبداللهیان بود. مجاهدان در غربت مظلوم هستند؛ بنابراین همه وظیفه داریم صدا، راه، اهداف، مجاهدت‌ها و تلاش‌های آن‌ها را به گوش جهانیان برسانیم تا برای مردم الهام‌بخش باشد.

مشاور وزیر امور خارجه و رئیس نمایندگی امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور با بیان اینکه امسال نهمین اجلاس برگزار می‌شود، عنوان کرد: هشت سال پیش با ابتکار و همت شهید امیرعبداللهیان، این اجلاسیه بین‌المللی شکل گرفت که طی سال‌های گذشته هرساله در اشکال مختلف، نشست‌های ویژه خود را دارد. این اجلاسیه امسال به دلیل شرایط منطقه و تحولاتی که به‌سرعت اتفاق می‌افتد، ویژگی و شرایط خاصی دارد؛ بنابراین باید ابعاد گسترده‌تری داشته باشد.

وی بیان کرد: اختتامیه اجلاسیه روز پنجشنبه (۲۶ مهر ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود. میهمانان متعددی از کشور‌های مختلف حضور دارند. تعدادی از سفرای تهران، هم از حوزه جبهه مقاومت و هم از کشور‌های دیگر و دیپلمات‌های مقیم مشهد شرکت می‌کنند. امسال خیزش عظیم مردمی در سراسر جهان برای حمایت از جبهه مقاومت به وجود آمده و مردم کشور‌های مختلف روزانه با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی‌های مختلف، تلاش می‌کنند صدا را به گوش جهان برسانند که این مظلومان چه مجاهدت‌هایی انجام می‌دهند.

معصومی‌فر ادامه داد: علاوه بر این، دولت‌ها در خفا اعلام می‌کنند حامی مظلوم هستند، اما به شکل علنی نمی‌توانند اظهار کنند. کشور‌های حوزه آمریکای لاتین باشجاعت تمام وارد میدان شدند و از جبهه مقاومت حمایت می‌کنند. امیدواریم شاهد قطع روابط پی‌درپی از سوی کشور‌های حوزه لاتین باشیم.

مشاور وزیر امور خارجه و رئیس نمایندگی امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور گفت: امسال ویژگی اجلاس این است که همه وظیفه داریم آنچه در غزه و لبنان مظلوم اتفاق افتاده و اقدامات کم‌نظیر در تاریخ را بیان کنیم. نسل‌کشی و جنایات جنگی با اسناد و مدارک بسیار زیادی برای همه ثابت شده است، اما آمریکا و کشور‌های غربی حمایت کرده و فشار وارد می‌کنند.

وی اضافه کرد: فشار افکار عمومی جهان به خصوص مردم آزاده کشور‌های مختلف می‌تواند شرایطی را فراهم کند که نهاد‌های بین‌المللی وارد میدان شوند، جنایت‌های هرروزه صهیونیست‌ها را از طرق قانونی و بین‌المللی محکوم کنند و اقدامات عملی را برای جلوگیری از ادامه این جنایت‌ها انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->