نانسی پلوسی: نتانیاهو هرگز به صلح اعتقادی نداشته است شکستِ تبلیغی-رسانه‌ای صهیون  رئیس جمهور: وضعیت کنونی تهران قابل توسعه نیست رئیس هیئت ایران در اجلاس شانگهای: ما خواهان جدیت اعضای شانگهای علیه جنایات اسرائیل و تروریسم اقتصادی آمریکا هستیم آغاز اجلاس رؤسای دولت‌های سازمان شانگهای با حضور ایران در اسلام‌آباد گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور ایران و سلطان عمان (۲۵ مهر ۱۴۰۳) ۳۷۶ روز جنگ در غزه، با بیش از ۴۲ هزار و ۴۰۹ شهید ادامه حملات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان + فیلم (۲۵ مهر ۱۴۰۳) جنگنده بازگشته از دریای سرخ، در واشنگتن سقوط کرد دولت، لایحه آئین نامه مشاغل حساس را به مجلس ارسال کرد عراقچی در دیدار با همتای اردنی: اقدام جمعی کشورهای منطقه برای توقف جنایات اسرائیل ضروری است سخنگوی دولت: فیلترینگ و پیوستن ایران به FATF در حال پیگیری است + ویدئو دبیر هیئت دولت: بودجه ۱۴۰۴ امروز بررسی نهایی می‌شود وزیر دفاع: موضوع سامانه ضدبالستیک تاد جدید نیست و جنگی روانی است + فیلم تهدید شیخ نعیم قاسم از سوی رئیس رژیم صهیونیستی هشدار عراقچی به همتای فرانسوی‌اش درباره ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی فعال شدن سامانه شفافیت آرا در مجلس دوازدهم سفرهای استانی رئیس جمهور با رویکردی متفاوت از قبل انجام خواهد شد بانک جهانی خسارت‌ ناشی از جنگ غزه را بین ۱۴ تا ۲۰ میلیارد دلار پیش بینی کرد شی جین‌پینگ: ما می‌خواهیم آمریکا شریک و دوست ما باشد «برنی سندرز» از بایدن خواست به اسرائیل سلاح نفرستد عراقچی در راس هیئتی عازم اردن شد دستور رئیس‌جمهور برای دسترسی به حساب شخصی بانکی مردم تکذیب شد
سرخط خبرها

ادامه حملات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان + فیلم (۲۵ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۸۵۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
ادامه حملات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان + فیلم (۲۵ مهر ۱۴۰۳)
منابع رسانه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) از حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان و شهادت و زخمی شدن شماری در نتیجه این حملات خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه اسکای نیوز عربی در این باره گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین حمله خود به لبنان شهرک «مرکبا» در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین چند شهرک در جنوب شرق لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

اشغالگران همچنین حملات هوایی را به شهرک‌های «الطیبه»، «تله العویضه»، «مجدل سلم» و «المجادل» انجام دادند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حملات شدیدی را به شهر «النبطیه» انجام دادند.

منابع رسانه‌ای نیز تصاویری را از النبطیه پس از این حملات منتشر کردند.

در همین راستا، شبکه العربیه گزارش داد که اشغالگران بیش از ۱۰ حمله به النبطیه و حومه آن انجام دادند.

برخی منابع نیز از شهادت و زخمی شدن شماری در نتیجه بمباران ساختمان شهرداری النبطیه از جمله شهادت شهردار این منطقه خبر دادند.

خبرنگار اسکای نیوز گفت: گزارش‌ها از کشته شدن تعداد زیادی از افراد غیرنظامی در شهرداری النبطیه از جمله داوطلبان امدادی حکایت دارد.

شبکه المیادین نیز گزارش داد که رژیم اشغالگر شهرک «حبوش» در النبطیه را نیز هدف قرار داده است. در همین راستا، «هویدا الترک» فرماندار النبطیه به المیادین اعلام کرد: تیم اداری که ساختمان شهرداری را برای ارائه خدمات در مدیریت بحران ترک نکرده‌بودند، به شهادت رسیدند.

در همین راستا، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که طبق آمار اولیه، پنج تن در حمله به ساختمان شهرداری النبطیه به شهادت رسیده‌اند. برخی منابع نیز از شهادت شهردار النبطیه در این حمله خبر داده‌اند.

همزمان خبرگزاری ملی لبنان نیز از بمباران شهرک قانا در ۱۰ کلیومتری جنوب شرقی شهر «صور» خبر داد.

اینجا ببینید:

طبق این گزارش، حمله به قانا ۱۰ شهید و بیش از ۱۵ زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

طبق آخرین آمار اعلامی توسط وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی به این کشور از اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شهید و بیش از ۱۰ هزار زخمی بر جای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->