رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد رونمایی از گلکسی A۰۶ ۵G با ۴ سال پشتیبانی از اندروید فصل دوم همسترکامبت آغاز شد | قیمت همستر در رشدی صعودی انتخاب بهترین حرکات ورزشی برای تقویت و شکل‌دهی هر اندام چرا مک بوک پرو برای کار‌های گرافیکی عالی است؟ تولیدات شرکت دانش‌بنیان مشهدی «دورامد» درمان بیمار را از راه دور ممکن می‌کند | نوآوری در خدمت درمان چراغ سبز چین برای احداث ایستگاه فضایی در اعماق دریا
سرخط خبرها

قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۳۰۱۰۶۶
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود
اینستاگرام به منظور بهبود تجربه‌ی کاربری، قابلیت جدیدی را توسعه می‌دهد تا کاربران بتوانند تنظیمات الگوریتم پیشنهادی محتوا را تغییر دهند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اینستاگرام به‌زودی قابلیت ریست‌کردن الگوریتم را برای تغییر پیشنهاد‌های ارائه‌شده در اپلیکیشنش فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند الگوریتم را به گونه‌ای تربیت کنند تا محتوای پیشنهادی در بخش‌های مختلف مانند اکسپلور، فید اصلی و ریلز، با علایق و ترجیحات شخصی آنها همخوانی بیشتری داشته باشد.

براساس بیانیه‌ی رسمی متا، شخصی‌سازی الگوریتم اینستاگرام برای کاربرانی طراحی شده است که احساس می‌کنند توصیه‌های محتوا دیگر با علایق آنها مطابقت ندارد. به عنوان مثال، شاید در گذشته ویدیو‌های دستور پخت غذا را دوست داشته‌اید، اما اکنون دیگر به آنها علاقه‌ای ندارید و بااین‌حال همچنان در صفحات ریلز و اکسپلور محتوای مربوط به دستور پخت غذا را می‌بینید.

قابلیت مورد بحث شبیه به قابلیتی است که تیک‌تاک سال گذشته معرفی کرد و به کاربران اجازه داد فید For You را ریست کنند.

پس از ریست‌کردن تنظیمات پیشنهادی اینستاگرام، الگوریتم مجدداً بر اساس تعاملات شما با پست‌ها و حساب‌های مختلف، محتوا‌هایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با علایق شما همخوانی بیشتری دارد. در صورت تمایل به انجام این کار، می‌توانید فهرست دنبال‌شدگان خود را بررسی کرده و حساب‌هایی را که دیگر مورد علاقه‌تان نیستند، حذف کنید.

قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، می‌گوید که ویژگی جدید نباید به‌طور مکرر استفاده شود، زیرا تنها برای مواردی طراحی شده است که می‌خواهید الگوریتم را به‌طور کامل تغییر دهید.

موسری گفت: «می‌خواهم واضح بگویم که این کار بزرگی است و باعث می‌شود اینستاگرام در نظر شما در ابتدا جذابیت خود را از دست بدهد، زیرا الگوریتم ما با فرض عدم آشنایی با علایق شما عمل خواهد کرد و یادگیری مجدد آنها زمان می‌برد؛ بنابراین کاری نیست که توصیه کنم همیشه انجام دهید؛ اما اگر به جایی رسیدید که واقعاً احساس خوبی نسبت به تجربه‌تان [در اکسپلور]نداشتید، تغییر الگوریتم می‌تواند راهکار باشد.»

ویژگی جدید به مجموعه ابزار‌های اینستاگرام پیوسته است که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای پیشنهادی خود را شخصی‌سازی کنند. کاربران با انتخاب گزینه‌های «علاقه‌مندم» یا «علاقه‌مند نیستم» برای هر پست، می‌توانند به الگوریتم اینستاگرام جهت بدهند و بر نوع محتوایی که به آنها نمایش داده می‌شود، کنترل بیشتری داشته باشند. با استفاده از ویژگی Hidden Words، کاربران قادر خواهند بود تا محتوا‌هایی را که حاوی کلمات یا عبارات خاصی هستند، از فید خود حذف کنند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->