بسته اینترنت ۱۴۰۴ خبرنگاران چه زمانی فعال می‌شود؟ + فیلم ریتم مخفی مغز در کنترل استرس کشف شد استودیو تیم‌ نینجا: نسخه اصلی بازی Nioh ۳ بهبودها و تغییرات زیادی خواهد داشت گلکسی S25 FE چه زمانی رونمایی می‌شود؟ طرح «نظام‌بخشی فضای مجازی» در مجلس اعلام وصول شد | صیانت ۳ در راه است؟ ضعف آنتن‌دهی و دسترسی دشوار به اینترنت در مشهد در زمان قطعی برق | چرا با قطع شدن برق آنتن موبایل هم می‌رود؟ گوگل در تبلیغ جدید پیکسل ۱۰، هوش مصنوعی اپل را به مسخره کرده است چرا مردم از اینترنت فیبر نوری استقبال نمی‌کنند؟ ویوو X۳۰۰ به دوربین جدید و قدرتمند ساخت سامسونگ مجهز خواهد بود ۸ ترفند جدید و غیرمعمول و کاربردی برای سؤال‌پرسیدن از چت‌جی‌پی‌تی آیا بازی‌های ویدیویی باعث افزایش ضریب هوشی کودکان می‌شود؟ اطلاعیه گروه انتخاب: اختلال ۹۰ درصد تلویزیون‌های اسنوا و دوو حل شده است بعد از نابودی بشریت، احتمالاً اختاپوس‌ها وارث تمدن انسان‌ها خواهند بود! برای اجرای بازی Battlefield ۶ چه مشخصات سیستمی نیاز است؟ چطور بفهمیم چت‌هایمان با ChatGPT در گوگل منتشر شده است یا نه؟ + راهنمای حذف ماجرای عجیب انتشار چت‌های کاربران ChatGPT در گوگل جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴) حمله سایبری هکرها به بیش از ۹۰ نهاد آمریکا گوشی گلکسی S۲۵ FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود حساب گوگل کاربران زیر ۱۸ سال با هوش مصنوعی محدود می‌شود نوزادی که رویانش ۳۰ سال پیش فریز شده بود، سالم متولد شد
سرخط خبرها

قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود

  • کد خبر: ۳۰۱۰۶۶
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود
اینستاگرام به منظور بهبود تجربه‌ی کاربری، قابلیت جدیدی را توسعه می‌دهد تا کاربران بتوانند تنظیمات الگوریتم پیشنهادی محتوا را تغییر دهند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اینستاگرام به‌زودی قابلیت ریست‌کردن الگوریتم را برای تغییر پیشنهاد‌های ارائه‌شده در اپلیکیشنش فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند الگوریتم را به گونه‌ای تربیت کنند تا محتوای پیشنهادی در بخش‌های مختلف مانند اکسپلور، فید اصلی و ریلز، با علایق و ترجیحات شخصی آنها همخوانی بیشتری داشته باشد.

براساس بیانیه‌ی رسمی متا، شخصی‌سازی الگوریتم اینستاگرام برای کاربرانی طراحی شده است که احساس می‌کنند توصیه‌های محتوا دیگر با علایق آنها مطابقت ندارد. به عنوان مثال، شاید در گذشته ویدیو‌های دستور پخت غذا را دوست داشته‌اید، اما اکنون دیگر به آنها علاقه‌ای ندارید و بااین‌حال همچنان در صفحات ریلز و اکسپلور محتوای مربوط به دستور پخت غذا را می‌بینید.

قابلیت مورد بحث شبیه به قابلیتی است که تیک‌تاک سال گذشته معرفی کرد و به کاربران اجازه داد فید For You را ریست کنند.

پس از ریست‌کردن تنظیمات پیشنهادی اینستاگرام، الگوریتم مجدداً بر اساس تعاملات شما با پست‌ها و حساب‌های مختلف، محتوا‌هایی را به شما پیشنهاد خواهد داد که با علایق شما همخوانی بیشتری دارد. در صورت تمایل به انجام این کار، می‌توانید فهرست دنبال‌شدگان خود را بررسی کرده و حساب‌هایی را که دیگر مورد علاقه‌تان نیستند، حذف کنید.

قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، می‌گوید که ویژگی جدید نباید به‌طور مکرر استفاده شود، زیرا تنها برای مواردی طراحی شده است که می‌خواهید الگوریتم را به‌طور کامل تغییر دهید.

موسری گفت: «می‌خواهم واضح بگویم که این کار بزرگی است و باعث می‌شود اینستاگرام در نظر شما در ابتدا جذابیت خود را از دست بدهد، زیرا الگوریتم ما با فرض عدم آشنایی با علایق شما عمل خواهد کرد و یادگیری مجدد آنها زمان می‌برد؛ بنابراین کاری نیست که توصیه کنم همیشه انجام دهید؛ اما اگر به جایی رسیدید که واقعاً احساس خوبی نسبت به تجربه‌تان [در اکسپلور]نداشتید، تغییر الگوریتم می‌تواند راهکار باشد.»

ویژگی جدید به مجموعه ابزار‌های اینستاگرام پیوسته است که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای پیشنهادی خود را شخصی‌سازی کنند. کاربران با انتخاب گزینه‌های «علاقه‌مندم» یا «علاقه‌مند نیستم» برای هر پست، می‌توانند به الگوریتم اینستاگرام جهت بدهند و بر نوع محتوایی که به آنها نمایش داده می‌شود، کنترل بیشتری داشته باشند. با استفاده از ویژگی Hidden Words، کاربران قادر خواهند بود تا محتوا‌هایی را که حاوی کلمات یا عبارات خاصی هستند، از فید خود حذف کنند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->