رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن پیتسو موسیمانه، گزینه جدید سرمربی‌گری استقلال، کیست؟ + سوابق تیم‌ها صحبت‌های جواد خیابانی در مورد محمود فکری، پرونده بیرانوند و گزارش محمد سیانکی هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد علیزاده در هندبال ماندگار شد نقش پارالمپیک در بهبود زندگی ورزشکاران معلول بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط نتیجه بازی سپهر صدرا و پاس گرگان در لیگ برتر والیبال | شکست پشت شکست! پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد +عکس حمایت برهانی از قلعه‌نویی نویدکیا مس بیا نیست عالیشاه آماده حضور در زمین اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست قلم قرمز سهراب روی نام رضاوند سر نخواستن جهانبخش دعواست؟ روز سخت بسکتبال مشهد در شهر آبادان درباره آخرین وضعیت رشته قایقرانی در استان خراسان رضوی | قایقرانی در بن بست آنی، آبی و آتی! گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل کرد تاریخ و ساعت بازی تیم های فوتسال فرش آرا و شهرداری بندرعباس | استارت دوباره هیجان از سالن شهید بهشتی چهار گزینه اصلی هدایت تیم ملی انگلیس
سرخط خبرها

موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط

  • کد خبر: ۲۹۴۹۲۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط
باشگاه استقلال با سرمربی آفریقای سابق تیم الاهلی مصر به توافق یک میلیون دلاری دست یافته و تنها منتظر تایید این مربی از سوی نهاد‌های مرتبط است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتخاب سرمربی جدید استقلال به درازا کشیده و مدیران آبی در تلاشند نام سرمربی راهرچه زودترمعرفی کنند. یکی از اسامی که در روزهای اخیر روی آن مانور شد پیتسو موسیمانه آفریقایی است که کارنامه قابل دفاعی دارد. اوج هنرنمایی این مربی آفریقایی به حضور در تیم الاهلی مصر مربوط به می‌شود. وی در در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰، به عنوان سرمربی الاهلی مصر معرفی شد.  او اولین مربی غیرمصری بود که هدایت این باشگاه را بر عهده گرفت.   در ۲۷ نوامبر ۲۰۲۰، موسیمانه الاهلی را به نهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا رساند، پس از پیروزی در فینال ۲۰۲۰ مقابل رقیب سنتی یعنی الزمالک این موفقیت به دست آمد. این قهرمانی باعث شد الاهلی به جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۰ راه یابد،  جایی که در نهایت با شکست دادن پالمیراس  در ضربات پنالتی به مقام سوم رسیدند.  در ۶ دسامبر ۲۰۲۰، موسیمانه الاهلی  را به قهرمانی در جام حذفی مصر هدایت کرد. در می ۲۰۲۱، او این تیم را به پیروزی در سوپر جام آفریقا مقابل باشگاه فوتبال برکان در دوحه، قطر رساند.  

نزدیکان به باشگاه استقلال مدعی‌اند که مذاکرات ابتدایی با این مربی مثبت پیش رفته و هم اکنون دور نهایی مذاکرات در حال انجام است تا در صورت توافق باشگاه استقلال به صورت رسمی از این مربی رونمایی کند. مسئولان استقلال امیدوارند امروز یا فردا با پیتسو موسیمانه به توافق کامل برسند و بعد از تایید نهایی نام او را رسانه‌ای کنند.

در عین حال یک مربی دیگر از قاره آمریکای جنوبی در لیست انتظار آبی‌ها قرار دارد تا اگر به هر دلیلی با پیتسو موسیمانه توافق نشد سراغ او بروند.


اینکه گزینه جدید استقلال موفق شود به وضعیت این تیم درلیگ برتر ولیگ نخبگان سروسامان دهد، سوالی است که بعد از حضور او دراستقلال و طی زمان پاسخ داده خواهد شد اما فیلم‌هایی که از این مربی به هنگام برخورد با بازیکنان منتشر شده نشان از اقتدار او دارد وسرمربی آفریقایی ظاهرا از کاریزمای مناسب برای هدایت تیم‌های بزرگ برخوردار است، ضمن اینکه کارشناسان درباره او معتقدند که کار کردن در باشگاهی همچون الاهلی مصر کار ساده‌ای نیست و فضای هواداری درآن باشگاه به شکلی است که هر مربی قادر به هدایت این تیم نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->