رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن پیتسو موسیمانه، گزینه جدید سرمربی‌گری استقلال، کیست؟ + سوابق تیم‌ها صحبت‌های جواد خیابانی در مورد محمود فکری، پرونده بیرانوند و گزارش محمد سیانکی هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد علیزاده در هندبال ماندگار شد نقش پارالمپیک در بهبود زندگی ورزشکاران معلول بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط نتیجه بازی سپهر صدرا و پاس گرگان در لیگ برتر والیبال | شکست پشت شکست! پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد +عکس حمایت برهانی از قلعه‌نویی نویدکیا مس بیا نیست عالیشاه آماده حضور در زمین اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست قلم قرمز سهراب روی نام رضاوند سر نخواستن جهانبخش دعواست؟ روز سخت بسکتبال مشهد در شهر آبادان درباره آخرین وضعیت رشته قایقرانی در استان خراسان رضوی | قایقرانی در بن بست آنی، آبی و آتی! گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل کرد تاریخ و ساعت بازی تیم های فوتسال فرش آرا و شهرداری بندرعباس | استارت دوباره هیجان از سالن شهید بهشتی چهار گزینه اصلی هدایت تیم ملی انگلیس
سرخط خبرها

بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور

  • کد خبر: ۲۹۴۹۵۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور
استان خراسان رضوی یکی از درخشان‌ترین سوابق ورزشی و تربیت‌بدنی کشور را در کارنامه خود دارد. قهرمانان و پهلوانان بی‌شماری که از این خطه برخاسته و موجب سربلندی استان و کشور شده‌اند، انگشت‌شمار نیستند.

فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش را به همه مردم قهرمان استان خراسان رضوی، خصوصا ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان، دست‌اندرکاران، اساتید رشته‌های ورزشی دانشگاهی و همچنین خبرنگاران ورزشی که همواره یار‌ویاور ورزش و سلامتی هستند، تبریک عرض می‌کنم.

استان خراسان رضوی یکی از درخشان‌ترین سوابق ورزشی و تربیت‌بدنی کشور را در کارنامه خود دارد. قهرمانان و پهلوانان بی‌شماری که از این خطه برخاسته و موجب سربلندی استان و کشور شده‌اند، انگشت‌شمار نیستند.

این استان، خطه دلاور‌پرور و پهلوان‌پروری است که با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی در‌جهت گسترش ورزش قهرمانی و همگانی و همچنین ایجاد وفاق، همگرایی و هم‌افزایی بین همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و مجموعه‌های غیردولتی می‌تواند در گسترش ورزش و نهایتا سالم‌سازی جامعه و ارتقای سلامت مردم کشور یاریگر باشد؛ لذا این‌جانب با اعتقاد و برنامه ویژه در‌این‌خصوص، امید دارم که خدمتگزار خوبی برای مردم استان در خلال دوره خدمتم باشم.

بدون تردید دولت‌ها و کشور‌هایی که در ورزش، برنامه‌های گسترده‌تری اجرا کنند و مردم بیشتری را به فعالیت‌های بدنی و ورزشی سوق بدهند و زمینه‌هایی فراهم کنند که اقشار مختلف بتوانند فعالیت‌های بدنی گسترده‌تری انجام دهند، جامعه‌ای سالم‌تر و بانشاط‌تر خواهند داشت و در فرایند توسعه خود قطعا کارنامه موفق‌تر و درخشان‌تری را به یادگار خواهند گذاشت.

به‌عنوان استاندار خراسان رضوی تلاش خواهم کرد که شخصا در جریان روند پیشرفت ورزش استان باشم و حداکثر تلاش خویش را برای ارتقای ورزش استان و امکانات مورد نیاز آن به کار بگیرم.

امیدوارم با یاری خدا‌ی متعال و امام مهربانی‌ها بتوانیم در دولت چهاردهم با استفاده از همه منابع و امکاناتی که داریم، خدمتگزاران خوبی برای ایران و مردم عزیز که آینده درخشانی دارند، باشیم و ورزش قهرمانی و البته همگانی را که درنهایت باعث ارتقای سلامت و نشاط جامعه می‌شود، رشد و گسترش دهیم.

به امید روز‌های درخشان ورزشی برای این استان سرافراز.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->