شهرداری مشهد پای کار ورزش شهر + ویدئو کامبک فرش آرا کامل نشد کدام بازیکن استقلال مامور مهار رونالدو می‌شود؟ استقلال مشکل پرواز خود را حل کرد غیاثی: شهرداری مشهد در ورزش قهرمانی ۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده است رضاوند در ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن پیتسو موسیمانه، گزینه جدید سرمربی‌گری استقلال، کیست؟ + سوابق صحبت‌های جواد خیابانی در مورد محمود فکری، پرونده بیرانوند و گزارش محمد سیانکی هر گل نبیل باهویی ۴۰۰ هزار دلار آب خورد علیزاده در هندبال ماندگار شد نقش پارالمپیک در بهبود زندگی ورزشکاران معلول بسیج امکانات برای توسعه ورزش خراسان قهرمان‌پرور موسیمانه با استقلال به توافق رسید| درانتظار تایید نهاد‌های مرتبط نتیجه بازی سپهر صدرا و پاس گرگان در لیگ برتر والیبال | شکست پشت شکست! پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد +عکس حمایت برهانی از قلعه‌نویی نویدکیا مس بیا نیست عالیشاه آماده حضور در زمین اکرم عفیف بعد از شکست مقابل ایران اینستاگرامش را بست قلم قرمز سهراب روی نام رضاوند
سرخط خبرها

استقلال مشکل پرواز خود را حل کرد

  • کد خبر: ۲۹۵۰۹۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
استقلال مشکل پرواز خود را حل کرد
استقلالی‌ها برای سفر هفته آینده خود مشکل پرواز ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در حالی برگزار می‌شود که با توجه به لغو روازهای برخی شرکت‌های هواپیمایی به ایران، استقلالی‌ها نگران بودند که سفرشان به دبی برای تقابل با النصر دچار مشکل شود ولی اینطور که مقامات باشگاه می‌گویند، یک هواپیمای چارتر برای سفر استقلال اجاره شده و آنها هیچ مشکلی بابت رفت و برگشت نخواهند داشت.

استقلال سه‌شنبه اول آبان با النصر عربستان در امارات بازی دارد و قرار شده کاروان این تیم شنبه شب عازم دبی شود. البته ماجرای مذکور در مورد پرسپولیس هم صادق است و آنها نیز به احتمال زیاد با پرواز چارتر عازم قطر می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->