سرخط خبرها

مروری بر کارنامه تیم‌های لیگ برتری مشهدی در هفته گذشته | همه باختند به‌جز فرش!

  • کد خبر: ۲۹۵۱۷۰
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
مروری بر کارنامه تیم‌های لیگ برتری مشهدی در هفته گذشته | همه باختند به‌جز فرش!
نمایندگان استان در لیگ‌های کشوری از رقابت‌های این هفته دست‌خالی برگشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ‌های مختلف ورزشی در آخر هفته‌ای که گذشت، پیگیری شد و نمایندگان مشهد در مسابقات مختلف شکست‌های متعددی را پذیرفتند؛ به‌شکلی که می‌توان پایان هفته گذشته را هفته شکست‌ها برای نمایندگان استان قلمداد کرد. این شکست‌ها از والیبال آغاز شد و در ادامه به بسکتبال، کاراته، والیبال‌ساحلی و تیراندازی هم تسری پیدا کرد. در این میان فقط تیم فوتسال فرش‌آرا این هفته نباخت که البته تساوی خانگی این تیم با توجه به وضعیتش در جدول، دست‌کمی از باخت ندارد. در این گزارش مروری خواهیم کرد بر اتفاقات ناخوشایندی که در هفته گذشته برای ورزش مشهد رقم خورد.

بسکتبال| باخت آسمان در آبادان

هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال درحالی پنجشنبه پیگیری شد که نماینده مشهد برای بازی مقابل تیم پالایش نفت به آبادان سفر کرده بود. شاگردان جمال صیفی درحالی پا به این میدان می‌گذاشتند که از بخت بد در هفته اول هم مقابل یکی دیگر از مدعیان قهرمانی بازی کرده و با نتیجه ۱۰۷ بر ۷۸ باخته بودند. تیم بسکتبال آسمان ولایت با ۹ بازیکن به آبادان رفت تا هم از فقر بازیکن روی نیمکت رنج ببرد و هم کار سختی مقابل فوق‌ستاره‌های آبادان از آرن داوودی گرفته تا سعید داورپناه، محمد حسن‌زاده، حامد حدادی و مجید رحیمیان داشته باشد. البته نتیجه نهایی این بازی به اندازه نبرد هفته اول بد نبود و مشهدی‌ها در پایان با یازده امتیاز اختلاف و نتیجه ۷۹ بر ۶۸ بازی را به میزبان واگذار کردند. این نتیجه برابر یکی از مدعیان قهرمانی می‌تواند هواداران این تیم را به هفته‌های آینده امیدوار کند، اما درنهایت باز هم شکست به حساب می‌آید. تیم مشهد دوشنبه این هفته باید مقابل پایش‌پارت شاهرود در مشهد به میدان برود؛ تیمی که هم‌اکنون صدرنشین لیگ‌برتر بسکتبال کشور است.

کاراته| ناکامی محض تیم بی‌‎نشان!

تیم کاراته هشتمین خورشید مشهد بازنده‌ترین بازنده این هفته ورزش خراسان بود. شاگردان هادی امیری که در سوپرلیگ عجیب‌وغریب این فصل حال‌وروز خوشی ندارند، در جریان پنج بازی هفته‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها که به میزبانی تالار شهیدافراسیابی تهران برگزار شد، بازنده محض بودند. آنها هرپنج بازی‌شان را باختند. تیم مشهد که از قضا هیچ نام‌ونشانی هم از آن در دسترس نیست و کادرفنی برای معرفی تیمشان به رسانه‌ها و درج اخبارشان اعتقادی ندارند، در نبرد اول برابر توسعه نیشکر خوزستان ۲۵ بر ۳ باختند و در بازی دوم با همین نتیجه مقابل دانشگاه آزاد بازنده بودند. اوضاع تیم مشهد در سومین بازی برابر بیمه تعاون بدتر از دو بازی قبلی بود و ۲۸ بر ۰ بازنده شدند. کاراته‌کا‌های خراسانی در چارچوب هفته چهارم هم دو باخت داشتند. ابتدا ۲۲ بر ۶ مغلوب آوای رزم شدند و بعد ۱۹ بر ۸ به رعد پدافند باختند. این نتایج آنها را در پایان نیم‌فصل قعرنشین رقابت‌ها کرده است.

والیبال‌ساحلی| شروع سخت روی ماسه

والیبال‌ساحلی خراسان‌رضوی پارسال تیم «توپ‌ودانش» را در لیگ‌برتر داشت و امسال هم در دقیقه ۹۰ توانست در مسابقات فصل جدید شرکت کند؛ با این تفاوت که امسال دیگر توپ‌ودانش اسپانسری این تیم را به عهده نگرفت و تیم فعلا با نام هیئت‌والیبال خراسان‌رضوی در مسابقات حاضر شده است. لیگ‌برتر والیبال‌ساحلی با شرکت ۹ تیم در ۹ هفته به‌صورت تور ملی برگزار می‌شود و هر هفته تیم‌ها در دو گروه چهار و پنج‌تیمی تقسیم می‌شوند و با هم بازی می‌کنند و در پایان همان هفته تکلیف تیم‌های اول تا سوم مشخص می‌شود. تیم مشهد در هفته اول با سه شکست در جایگاه هشتم جدول نه‌تیمی قرار گرفت. پویا قصابیان و علیرضا فرهادی بازیکنان تیم مشهد در این هفته از رقابت‌ها بودند که هردو سهمیه کمتر از نوزده‌سال هستند و سرمربیگری این تیم را حمید علیشاهی به عهده دارد. در پایان هفته اول تیم فولاد هرمزگان قهرمان شد و تیم‌های شهداب یزد و سنگ‌آهن بافق یزد هم به‌ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم این رقابت‌ها ایستادند.

تیراندازی| باخت برابر نیروی زمینی ارتش

هفته سوم لیگ‌برتر تفنگ و تپانچه آقایان با صدرنشینی نیروی زمینی ارتش و واره هرمزگان به پایان رسید. تیم شهیدکاوه خراسان‌رضوی در این هفته از رقابت‌ها نتوانست موفقیت هفته دوم را به دست آورد و پس از دور مقدماتی در فینال مقابل تیم نیروی زمینی ارتش ۱۷ بر ۱۱ شکست خورد. در دور مقدماتی رقابت‌های تپانچه واره هرمزگان، هیئت شهیدکاوه خراسان‌رضوی و هوماک وزارت دفاع به‌ترتیب برابر هیئت قرارگاه شمال‌غرب نزاجا، نیروی زمینی ارتش و هیئت البرز به برتری رسیدند. لیگ‌برتر تیراندازی در اسلحه تپانچه با شرکت هفت تیم برگزار می‌شود و تیم خراسان‌رضوی با هدایت محمد نقدیان در پایان هفته سوم در جایگاه دوم جدول قرار دارد. تیم واره هرمزگان با پانزده امتیاز، هیئت شهیدکاوه خراسان‌رضوی با یازده امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۰ امتیاز تیم‌های اول تا سوم این جدول هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->