نامه ایران به دادگاه لاهه و درخواست اقدام فوری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به غرب یمن یمن بر ادامه عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد حمله موشکی حزب الله به پایگاه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی (جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳) سیدحسن خمینی: شهادت حماسی یحیی سنوار، صفحه‌ای جدید در تاریخ مبارزات ملت فلسطین گشود واکنش سازمان ملل به ترور سنوار: امیدواریم شرایط کنونی به آتش بس فوری در غزه منجر شود سرلشکر موسوی: خون پاک یحیی سنوار آتش خشم مدافعان جبهه مقاومت را شعله‌ورتر می‎‌کند انس حقانی: یحیی سنوار یکی از بزرگترین مبارزان تاریخ امت اسلامی بود همتی: چاره رفع مشکلات، اصلاحات جدی و کاهش تحریم‌ها است شهرآرا یک فرصت اثرگذار است که به ما کمک می کند|مبنای ما در استان برای اجرای شعار وفاق، شایستگی است + ویدئو مهاجرانی: «شهید سنوار» همچون اسمش زنده خواهد ماند شهادت یکی دیگر از فرماندهان حماس به همراه سنوار تایید شد (۲۷ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی پوتین برای تنش‌زدایی در خاورمیانه| روسیه در روابط ایران و رژیم صهیونیستی دخالت نخواهد کرد سفر هیئت ۲۵۰ نفری طالبان به قزاقستان (جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳) روایت فرمانده اسرائیلی از لحظه شهادت یحیی السنوار؛ نبرد تا آخرین نفس شمخانی: صحنه رشادت «السنوار» را بارها به دیده دل دیدم پیام تسلیت رئیس جمهور در پی شهادت «یحیی السنوار» گردان های القسام: آزادسازی فلسطین و گرفتن حقوق مشروعمان ادامه خواهد داشت وزارت امور خارجه: نام السنوار به دفتر قطور قهرمانان اسطوره ای امت اسلامی اضافه شد عراقچی درباره شهادت یحیی سنوار پیام داد خالد مشعل کیست؟ + بیوگرافی آنچه از قالیباف درباره آتش‌بس در لبنان نقل شده درست نیست قالیباف: تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان مورد حمایت ماست آیت‌الله علم‌الهدی: وظیفه همه دولت‌ها، اجرای حکمرانی دینی در جامعه است | در مقابل حرام اجتماعی باید سیاست سلبی داشت
سرخط خبرها
استاندار خراسان رضوی در بازدید از موسسه فرهنگی شهرآرا:

شهرآرا یک فرصت اثرگذار است که به ما کمک می کند|مبنای ما در استان برای اجرای شعار وفاق، شایستگی است + ویدئو

  • کد خبر: ۲۹۵۱۸۹
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
شهرآرا یک فرصت اثرگذار است که به ما کمک می کند|مبنای ما در استان برای اجرای شعار وفاق، شایستگی است + ویدئو
استاندار خراسان رضوی با حضور در  موسسه فرهنگی شهرآرا از بخش‌های مختلف این مجموعه رسانه بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلام‌حسین مظفری، عصر امروز، ۲۷ مهر ۱۴۰۳ با حضور در موسسه  فرهنگی شهرآرا ضمن دیدار و گفتگو با مدیر عامل، خبرنگاران و کارکنان این مجموعه از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید کرد.

مظفری در جمع خبرنگاران وکارکنان موسسه شهرآرا اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که موسسه فرهنگی شهرآرا را در کنار خودمان داریم. واقعیت این است که احساس می‌کنم در این بازدید کوتاه از بخش‌های مختلف این موسسه به دستاورد بزرگی دست یافتم و فکر نمی‌کردم که این حجم از اطلاعات آماده، در اینجا باشد و من بتوانم از آن استفاده کنم. حتما از فردا بخش‌های مختلف شهرارا را در مانیتور اتاق کارم باز میزارم تا ازان‌ها استفاده کنم.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: یکی از سرمایه‌های اصلی استان، وجود چنین مجموعه‌های رسانه‌ای است. شهرآرا یک رسانه جوان، اما پخته و با تجربه بسیار بالا عمل میکند. اعتقاد داریم مجموعه‌های رسانه‌ای و فرهنگی ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای هستند. به عنوان مثال بنده اگر بخواهم از وضعیت معدنی در استان با خبر شوم، حدود یک هفته زمان می‌برد تا گزارشی از سوی کارشناسان به دست من برسد، اما در این مکان روزانه سوژه‌های به‌روزی در بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود که می‌توان از آنها به عنوان مستند استفاده کرد.

مظفری افزود: حضور در این مکان برای من یک فرصت بود. مجموعه‌هایی مانند شهرآرا جزو بخش‌های اصلی و اثرگذاری هستند که باید به ما کمک کنند و متقابلا ما نیز از آنها حمایت کنیم.

ظرفیت‌های فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر داریم

وی همچنین به دغدغه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان اشاره کرد و گفت: یکی از علایق ویژه من، به حوزه فرهنگ و هنر است که اگر به سابقه کاری من بازگردید متوجه این موضوع می‌شوید. با انجام چند پروژه شاید در شکل ظاهری وضعیت تغییر و تسهیلاتی صورت گیرد، اما واقعیت چیز دیگری است.

وی ادامه داد: ما در خراسان رضوی، ظرفیت‌های فراوانی داریم. در حوزه منابع انسانی، کارگردان‌های بسیار خوبی داریم که علاقه‌مند به تولید اثر در خراسان رضوی هستند. امیدوارم بتوانیم در حوزه‌های تئاتر، سینما، موسیقی، هنر‌های تجسمی فعال و اثرگذار باشیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد:  برای اینکه جامعه نشاط اجتماعی به خود بگیرد در ابتدا باید حوزه فرهنگ و هنر فعال شود. با در نظر گرفتن ملاحظاتی می‌توان اقدامات موثر و مفیدی در این خصوص انجام داد که هویت مشهد به عنوان شهر معنوی حفظ و فضایی با نشاط برای شهروندان ایجاد شود.

مظفری تاکید کرد: از افرادی که در این حوزه صاحب‌نظر و دارای اندیشه والایی هستند دعوت می‌کنم که در این زمینه ما را همراهی کنند. استانداری به عنوان نماینده عالی دولت می‌تواند حلقه اتصال ارگان‌ها به یکدیگر باشد. بنده حتما از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که اتفاقا خراسانی و متخصص در حوزه فرهنگ و هنر هستند خواهش می‌کنم که مدیرکلی را برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک کنند تا فضایی راضی‌کننده در حوزه فرهنگ و ارشاد برای دغدغه‌مندان ایجاد شود. 

هر چیزی غیر از وفاق منجر به شکست می‌شود

استاندار خراسان رضوی همچنین به موضوع وفاق در استان اشاره کرد و گفت: شیوه مدیریتی من به عنوان استاندار خراسان رضوی، وفاق با بخش‌های مختلف سیاسی است. وفاق ملی شامل استان‌ها و مناطق نیز می‌شود. مبنای ما در اجرای شعار وفاق، شایستگی است. تلاش ما این است که شایسته‌ترین مدیران برای استان انتخاب شوند. در طی سال‌ها، تجربه نشان داده هر چیزی غیر از این شعار منجر به شکست شده است؛ بنابراین همه باید در کنار هم دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->