بیرانوند و خودکشی از ترس مرگ پرسپولیس منتظر کمک بانک تجارت پاداش ویژه هوادار متمول برای شکست السد پرونده نبیل باهویی چطور از فیفا سردرآورد؟ آخوندی پیگیر اقدامات عجیب درویش در پرسپولیس تاکید گاریدو: فقط شکست السد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و چلسی| برد بزرگ آنفیلدی‌ها پرسپولیس دبی را به شهر قدس و تختی ترجیح می‌دهد چرا درویش برای تمدید قرارداد ارونوف اقدام نمی‌کند؟ نتیجه بازی سپهر صدرا و مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ والیبال | شاگردان حسینی از انتهای جدول گریختند پخش زنده بازی اینتر و رم (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بارسلونا و سویا (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | بازگشت کاپیتان بازگشت احتمالی ژاوی به آسیا سعید دقیقی از شمس آذر قزوین جدا شد واکنش آنچلوتی به دعوای بلینگام و وینیسیوس پخش زنده بازی چلسی و لیورپول (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مشکل ثبت قرارداد موسیمانه
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و السد در لیگ نخبگان | در جست و جوی اولین برد آسیایی

  • کد خبر: ۲۹۵۴۸۰
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و السد در لیگ نخبگان | در جست و جوی اولین برد آسیایی
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان به مصاف السد قطر می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس و السد قطر از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳) و در چارچوب مسابقات لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم می‌روند. السد در حال حاضر با یک برد و یک مساوی و ۴ امتیاز در رده سوم گروه منطقه غرب ایستاده و پرسپولیس هم با یک تساوی از دو بازی گذشته خودش فعلاً در رده نهم قرار دارد.

السد در آسیا حریف خوش‌دستی برای پرسپولیس است و اتفاقاً مرور بازی‌های مستقیم دو تیم هم مؤکد همین مطلب است. در ۷ بازی قبلی که بین دو تیم پرسپولیس و السد انجام گرفته، سرخ‌پوشان صاحب ۴ پیروزی و یک تساوی شده و تنها دو بار مقابل حریف قطری شکست خورده‌اند. پرسپولیس در این ۷ بازی، ۷ بار موفق به گلزنی شده و ۵ بار نیز گل خورده‌اند تا تفاضل گل آن‌ها مثبت باشد.

این مسابقه البته به‌‌خاطر اتفاقات اخیر کمی حیثیتی شده و رنگ و بوی انتقامی برای هر دو تیم دارد. شادی گل اکرم عفیف بعد از گلزنی به استقلال و بردن این تیم اگرچه از سوی سردار آزمون بدون پاسخ نماند، اما حالا احتمالاً باید منتظر پاسخ دوباره قطری‌ها باشیم.

پرسپولیس در لیگ نخبگان امسال اصلاً بردی نداشته و هواداران این تیم به‌شدت در انتظار اولین برد هستند. اتفاقی که البته برای گاریدو هم حیثیتی است و این مربی هم می‌خواهد به خاطرات سیاه خودش در آسیا پایان بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->