نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اینتر و یوونتوس در سری آ ایتالیا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کم‌کاری بازیکنان استقلال سوژه انتقاد پیشکسوتان پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و وستهم در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتتاح ورزشگاه آزادی با بازی استقلال و سپاهان پخش زنده بازی چلسی و نیوکاسل در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین روز‌های سخت موسیمانه تازه شروع شد برنده توپ طلای ۲۰۲۴ در پاریس مشخص می‌شود | مدعیان تازه عصر پسا مسی و رونالدو
سرخط خبرها

شوک ایوب العملود به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۹۵۶۷۷
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
شوک ایوب العملود به پرسپولیس
خروج ناگهانی ستاره پرسپولیس از تمرین، کادرفنی این تیم را با شوک جدید روبه‌رو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس امروز در دیداری حساس و هیجان‌انگیز به مصاف السد خواهد رفت که این بازی نقش پررنگی در مسیر صعود سرخ‌پوشان به مرحله بعدی خواهد داشت. با این حال غیبت اوستون اورونوف و حسین کنعانی‌‌زادگان به دلیل مصدومیت و کنارگذاشتن سعید صادقی، دست گاریدو را برای این دیدار تنگ کرده است.

با این حال سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان در آستانه این دیدار، با شوک دیگری مواجه شده است. در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس، العملود هم به دلیل مصدومیت تمرین را ترک کرد و نتوانست به کارش ادامه دهد.

ایوب که از چند روز پیش هم احساس درد داشت، در این تمرین مشخص شد که امکان همراهی پرسپولیس را ندارد و با این تیم تمرین نکرد.

نکته مهم اینکه او تا پایان کار در رختکن ماند تا مشخص شود گاریدو باید فکر دیگری برای پست دفاع تیمش کند و بازیکن جدیدی را مورد استفاده قرار دهد.

این در حالی است که در بازی قبلی تیم ملی، میلاد محمدی به دلیل محرومیت صالح حردانی به سمت راست دفاع منتقل شد و مقابل اکرم عفیف قرار گرفت و نمایش درخشانی هم داشت و حالا شاید این انتخاب از سوی گاریدو انجام شود.

با این حال، فرشاد فرجی هم با سابقه درخشش در شهرآورد به جای ایوب، گزینه دیگر پرسپولیس محسوب می‌شود تا در صورت عدم آمادگی مدافع مراکشی، در این پست به میدان برود.

به هر حال باید دید در ساعت آینده، گاریدو چه تصمیمی برای این غیبت و خلأ بزرگ خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->