شنیده شدن صدای انفجار در تهران + عکس (۵ آبان ۱۴۰۳) تعداد شهدای فلسطینی به ۴۲ هزار و ۸۸۵ نفر رسید توییت سفیر ایران در بیروت درباره حزب الله و حماس آیا ظریف باز هم استعفا خواهد داد؟ رکوردزنی حزب الله لبنان در حمله به رژیم صهیونیستی(۴ آبان ۱۴۰۳) بقایی: به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران با تمام قوا پاسخ داده خواهد شد امام جمعه کازرون درگذشت (۴ آبان ۱۴۰۳) بمباران حومه جنوبی بیروت دوباره آغاز شد (شامگاه جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳) حملات حزب الله لبنان به پایگاه‌های مختلف رژیم صهیونیستی (۴ آبان ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در لبنان را محکوم کرد تشریح کمک‌های مردم ایران برای حمایت از مقاومت| عصر آمریکا تمام شده است طوفان و دو حادثه سقوط اسکلت ساختمان در حال ساخت در الهیه مشهد (۴ آبان ۱۴۰۳) ضربه ۴۴ میلیارد پوندی برگزیت به انگلیس طی سالهای اخیر آیا ضارب امام جمعه کازرون، جانباز و ایثارگر بوده است؟ درباره حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه کازرون + بیوگرافی و سوابق آیت‌الله علم‌الهدی: برخی جریان‌ها از شعار «وفاق ملی» سوءاستفاده می‌کنند | همه جامعه برای رشد اقتصادی وفاق دارد ترور امام جمعه کازرون بعد از برگزاری نماز جمعه (۴ آبان ۱۴۰۳) + جزئیات فرزندان رهبر انقلاب اسلامی در دفتر حماس در تهران حضور یافتند حماس شرط خود برای آزادی اسرای صهیونیست را تکرار کرد مرگ ۵ نظامی صهیونیست تایید شد حمله هوایی به محل اقامت خبرنگاران در جنوب لبنان (۴ آبان ۱۴۰۳) رئیس جمهور از اجلاس بریکس بازگشت و وارد تهران شد پرواز پهپاد و ریزپرنده در کل کشور ممنوع شد
سرخط خبرها

رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه، ۱۱ هزار و ۴۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است

  • کد خبر: ۲۹۵۷۱۸
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه، ۱۱ هزار و ۴۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است
در حالی که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد سیصدوهشتادویکمین روز خود شده، اشغالگران از شامگاه یکشنبه تا صبح امروز (دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳) دست‌کم ۱۸ فلسطینی را از کرانه باختری بازداشت کردند که در میان آن‌ها کودکان و اسرای سابق نیز وجود دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هیئت امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیران فلسطین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند اشغالگران از عصر یکشنبه تا صبح امروز، دوشنبه، دست‌کم ۱۸ فلسطینی از جمله ۲ کودک را در کرانه باختری بازداشت کردند و بدین ترتیب شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری به‌ویژه شهر قدس از آغاز جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن رسیده است.

براساس گزارش عرب۴۸، نیرو‌های رژیم صهیونیستی به عملیات تحقیق و بازجویی میدانی در شهرک «دیر ابومشعل» واقع در شهرستان رام‌الله ادامه داده و اقدام به بازداشت چندین فلسطینی در این شهرک کردند. عملیات تحقیق میدانی اخیرا به‌طور گسترده در تمامی استان‌ها افزایش یافته و صد‌ها تن از جوانان فلسطینی را شامل می‌شود.

کمپین بازداشت‌ها و تحقیقات میدانی، تجاوزات و تهدیدات شهروندان و خانواده‌های فلسطینی همراه با عملیات تخریب و ویرانی گسترده در منازل فلسطینی همچنان ادامه دارد.

نیرو‌های رژیم اشغالگر به اجرای کمیپین بازداشت هدفمند خود به‌عنوان یکی از بارزترین سیاست‌های ثابت خود ادامه داده و از زمان آغاز جنگ نسل‌کشی به‌طور بی‌سابقه افزایش یافته است.

عملیات بازداشت همچنان بارزترین سیاست ثابت و هدفمند اشغالگران بوده و برای تضعیف قدرت فزاینده مقاومت علیه آنها استفاده می‌شود.

اطلاعات مربوط به موارد بازداشت شامل افرادی است که توسط اشغالگران در بازداشت به سر می‌برند و افرادی که بعدا آزاد شدند.

جنگ غزه موجب تشدید تنش‌ها در کرانه باختری شده است. از هفتم اکتبر تاکنون، خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته و آنها از حمایت کابینه راست افراطی رژیم اشغالگر برخوردار هستند. یورش به خانه‌ها و مزارع فلسطینیان در روستا‌های فلسطینی به امری عادی تبدیل شده و ارتش رژیم صهیونیستی نه‌تن‌ها با آن مقابله نمی‌کند، بلکه از شهرک‌نشینان افراطی حمایت به عمل می‌آورد.

پیشتر روزنامه عبری «هاآرتص» گزارش داد کشتار غیرنظامیان در مقیاسی که پیش از جنگ غزه غیرقابل‌تصور بود، به یک روال عادی تبدیل شده و سرکوب اقتصادی شدیدی علیه فلسطینیان در کرانه باختری در جریان است. بر اساس این گزارش، اگر این روند ادامه یابد، در نهایت کرانه باختری شاهد افزایش خشونت و تنش روزانه بین فلسطینی‌ها، شهرک‌نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده و غزه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->