چرا با گلودرد از خواب بیدار می‌شویم؟ سازمان غذا و دارو هشدار داد: فروش فرآورده تقلبی «بیواکتو» در فضای مجازی رونمایی از سند نظام عملیاتی پاسخ هلال‌احمر در مخاطرات و تهدیدات وزیر آموزش و پرورش: آمار منتشرشده از بازماندگان تحصیلی غیرواقعی است الزام مدارس و ادارات آموزش و پرورش به استفاده از نرم‌افزار «شاد» معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد: همایش بازاریابی زمینه تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند شناسایی ۴۱ هزار میلیارد تخلف اقتصادی از ابتدای سال ۱۴۰۳ | تشکیل ۶۱ پرونده پول‌شویی دومین همایش ملی بازاریابی در مشهد برگزار می‌شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما در سطح استان از امروز سامان‌دهی ۴۸ هزار معتاد متجاهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ در تهران پایان عملیات مرمت و احیای گلدسته‌های «پل تاریخی سالار» رشتخوار لزوم تغییر محتوای درسی متناسب با نیاز‌های دانش‌آموزان نسل جدید برای افزایش بهره‌وری فراخوان جذب اعضای هیئت‌علمی چه زمانی اعلام خواهد شد؟ + جزئیات راهکار جدید مقابله با «ام اس» وزیر آموزش و پرورش: تعیین شرط نظافت مدارس توسط والدین ممنوع است اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۶ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ آبان ۱۴۰۳) خبر خوب برای فرهنگیان: احکام رتبه‌بندی معلمان بازنشسته صادر شد سامانه اطلاعاتی مددجویان بهزیستی کشور راه‌اندازی خواهد شد روابط مالی بین پزشک و مراکز پاراکلینیکی چقدر صحت دارد؟ | نسخه پیچی به نفع جیب دوستان کلاهبرداری از کسبه بولوار توس مشهد با رسید جعلی | شیاد هزار چهره زمین خورد قوه‌قضائیه: ۳ متهم پرونده «کینگ مانی» به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند سرطان دهانه رحم قابل پیشگیری است یک نفر از هر ۱۰ نفر خانم مبتلا به اندومتریوز است | فعالیت کلینیک اندومتریوز در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد هشدار سازمان غذا و دارو؛ صابون تریاک قاچاق آمده است چرا خدمات کاردرمانی تحت پوشش بیمه نیست؟  دستگیری نظافتچی منزل به جرم سرقت طلا جان باختن شهروند اهوازی در برخورد با قطار (۵ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار سازمان غذا و دارو: مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌های زنانه، غیرمجاز هستند

  • کد خبر: ۲۹۵۷۴۵
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
هشدار سازمان غذا و دارو: مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌های زنانه، غیرمجاز هستند
مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو هشدار داد: مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌ها، غیرمجاز هستند و مصرفشان خطرآفرین است.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم حیدری نسبت به عرضه غیرقانونی و مصرف مکمل‌های ورزشی در آرایشگاه‌های زنانه هشدار داد.

وی اعلام کرد که این محصولات معمولاً فاقد نظارت و تأییدیه‌های لازم از سوی مراجع بهداشتی بوده و مصرف آن‌ها می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای سلامتی داشته باشد. از جمله مشکلات احتمالی که مصرف این مکمل‌ها می‌تواند ایجاد کند، می‌توان به بروز مشکلات قلبی، کبدی و کلیوی اشاره کرد.

حیدری تأکید کرد که افراد باید مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای را تنها از داروخانه‌ها و مراکز مجاز تهیه کنند و از خرید محصولات مشکوک و غیرمجاز که در آرایشگاه‌ها عرضه می‌شود، خودداری کنند.

وی همچنین افزود که عدم نظارت کافی بر محتویات این مکمل‌ها و نبود اطلاعات دقیق درباره نحوه مصرف آن‌ها، خطرات استفاده از این محصولات را به‌شدت افزایش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->