لغو حساس‌‎ترین بازی هفته لیگ برتر هندبال قهرمانی آزادکاران ایران در امیدهای جهان اورونوف به شرایط مسابقه رسید موسیمانه تمرین آبی‌ها را تعطیل کرد جریمه سنگین درویش از سوی کمیته اخلاق هواداران استقلال و پرسپولیس علیه تاج| رئیس بدون پایگاه در میان سرخابی‌ها رمضانی و بلانکو در لیست سیاه موسیمانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اینتر و یوونتوس در سری آ ایتالیا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کم‌کاری بازیکنان استقلال سوژه انتقاد پیشکسوتان پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و وستهم در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بیانیه کانون پیشکسوتان فوتبال استان درباره انتخابات ۱۵ آبان دیدگاه‌ نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال؛ قسمت دوم
سرخط خبرها

شروع هفته دوم لیگ دسته ۲ فوتبال ایران | فردوسی در تقابل با استقلال

  • کد خبر: ۲۹۵۸۱۴
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
  • ۲
شروع هفته دوم لیگ دسته ۲ فوتبال ایران | فردوسی در تقابل با استقلال
نماینده مشهد در لیگ دسته‌دوم، امروز میزبان نماینده خوزستان است.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور امروز آغاز خواهد شد و نماینده مشهد باید در خانه به‌مصاف نماینده استان خوزستان برود؛ دیداری که اولین تقابل خانگی تیم تازه‌تأسیس مشهدی در رقابت‌های لیگ دسته‌دوم است و فوتبال‌دوستان خراسانی می‌توانند تیم جدیدشان را در مستطیل سبز ببینند. تیمی که امتیاز خوشه‌‌طلایی ساوه را گرفته و با نام جدید «فردوسی ثامن» در لیگ دسته‌دوم حاضر شده است. فوتبال مشهد که نه در لیگ برتر و نه در لیگ دسته‌یک تیم ندارد، به همین تیم لیگ‌دویی دلخوش است و باید دید این تیم در‌نهایت چه دستاوردی را برای فوتبال این شهر خواهد داشت.

خیلی دور، خیلی نزدیک

تقابل فردوسی‌ثامن مشهد و استقلال زیدون خوزستان از ساعت15 امروز در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار می‌شود؛ استادیومی که از هسته مرکزی شهر خیلی دور است، اما یادآور خاطرات خوبی برای فوتبال مشهد است. ورزشگاهی که ‌‌روزگاری محل تاخت‌و‌تاز مشکی‌های دوست‌داشتنی شهر بود و امروز آن‌قدر خالی است که کسی صدای نفس هواداری را از آن نمی‌شنود. با‌این‌همه حضور رضا ناصحی، سرمربی ابومسلمی، روی نیمکت فردوسی‌ثامن این امیدواری را در دل هواداران فوتبال مشهد زنده کرده که شاید این تیم بتواند آرام‌آرام و پله‌پله مسیر سعادت در پیش بگیرد و خیلی زود به تیم محبوب هواداران بدل شود.

تقابل بازنده و برنده

نبرد امروز تیم‌های مشهد و اهواز، تقابل تیم‌های بازنده و برنده هفته اول رقابت‌هاست. تیم فردوسی‌ثامن مشهد در هفته اول مقابل سپیدرود رشت، باوجود ارائه یک بازی خوب 2‌بر1 باخت. مردان رضا ناصحی درحالی به شاگردان اکبر میثاقیان باختند که این دیدار تقابل استاد و شاگرد هم بود و البته در‌نهایت این استاد بود که مچ شاگرد را خواباند؛ اما در سوی دیگر، استقلال‌زیدون خوزستان در هفته اول با یک گل‌به‌خودی از سوی تیم میهمان توانست سه امتیاز شیرین‌ را به دست آورد. این تیم در چهارچوب رقابت‌های هفته اول مقابل آریان همدان با یک گل به برتری رسید. حالا دو تیم انگیزه‌های متفاوتی برای این بازی دارند و باید دید در پایان، کدام تیم به امتیازات کامل این بازی می‌رسد.

ناصحی: با تمام وجود برای 3‌امتیاز به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال فردوسی‌ثامن مشهد درباره بازی هفته دوم برابر استقلال‌زیدون خوزستان به شهرآراورزشی گفت: ‌بازی مهمی در پیش داریم و هم‌قسم شدیم تا با تمام وجود بازی کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.‌ رضا ناصحی افزود: ‌خدا را شکر شرایط تیم ما روز‌به‌روز بهتر می‌شود و به سبب اینکه ما بازی تدارکاتی آن‌چنانی نداشتیم، فصل را مقابل تیم خوب سپیدرود رشت کمی سخت شروع کردیم؛ اما رفته‌رفته اوضاعمان بهتر می‌شود.‌ وی ادامه داد: ‌شناخت چندانی از تیم استقلال‌زیدون نداریم. فقط می‌دانیم این تیم امسال به لیگ دسته‌دوم آمده و بازیکنانش بیشتر از بازیکنان ما کنار هم بازی کردند. با‌وجود‌این، با انگیزه فراوان برای کسب پیروزی خانگی به میدان خواهیم رفت.‌ ناصحی تصریح کرد: ‌در شروع لیگ دسته‌دوم با قرعه سختی رو‌به‌رو شدیم؛ اما ما هم تیم شهر مشهد هستیم و برای دفاع از حیثیت فوتبال این شهر به میدان می‌رویم و مطمئن باشید نتیجه لازم را می‌گیریم.‌

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مشهد مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
0
این تیم فردوسی ثامن مشهد چه نام زیبایی دارد هم فردوسی که هویت اصیل شهر مشهد وتوس است و هم ثامن که یادآور معنویت شهر مشهد است مورد خوب هم اینکه نام شهر مشهد را در کنار نام تیم خود قراردادند مسئولان شهرداری مشهد شما توانایی تیم داری حرفه ای وقدرتمند دارید برای شهر مشهد اما علاقه ای به تیم داری برای شهر مشهد ندارید حداقل همین تیم فردوسی ثامن مشهد را به خوبی حمایت کنید که بتواند به دسته یک صعود کند بااین وضعیت تیم فردوسی ثامن نمی توان توقع صعود به دسته اول را داشت واقعا خجالت آور تیم دومین کلانشهر ایران در دسته دوم آنهم به سختی و با اگر و اما جای تیم فردوسی ثامن مشهد به عنوان نماینده دومین کلانشهر ایران در لیگ برتر کشور بود نه دسته دوم واقعا جای تاسف دارد از مسئولان استانداری ،شهرداری و شورای شهر مشهد ،اداره ورزش استان ،نماینده های مشهد در مجلس و همه نهادها و مسئولانی که می توانند کمک کنند خواهشمندیم به خاطر مردم مشهد این تیم فردوسی ثامن مشهد را به خوبی حمایت کنید که حداقل بتواند به دسته اول صعود کند این همه امکانات و پتانسیل و مردم علاقه مند اما تیم شهرمشهد در دسته دوم است واقعا خجالت آور است. یاامام رضا(ع)
مشهد شهربهشت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
0
اگر مسئولان شهرداری و شورای شهر مشهد برای بازی‌های فردوسی ثامن در مشهد به ورزشگاه بروند هم باعث دلگرمی تیم فردوسی ثامن مشهد می شوند و هم اینکه می توانند با کمک های خوب خود به تیم شهرمان زمینه صعود تیم فردوسی ثامن مشهد به لیگ دسته یک را فراهم کنند مسئولان شهرداری و شورای شهر مشهد شما که قصد تیم داری ندارید حداقل به خاطر مردم شهر مشهد بیایید به همین تیم فردوسی ثامن مشهد کمک کنید آنهم به درستی نه مقطعی تا حداقل به دسته یک صعود کند این تیم تنها نماینده شهرمان در لیگ دسته دو است رسانه های محترم شهر مشهد و عوامل پرتلاش و محترم شهرآرا خواهشمندیم این پیام را به مسئولان شورا وشهرداری مشهدبرسانید و به صورت خاص به نماینده مشهد در لیگ دسته دوم توجه کنید واز مسئولان مطالبه کنید تا حداقل سال آینده بتوان نماینده مشهد را در لیگ دسته یک ببینیم.یاامام رضا(ع)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->