خرید خانه با حق مسکن کارگری ۵۸۰ سال طول می‌کشد | مهم‌ترین چالش بازار مسکن چیست؟ آخرین فرصت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه، امروز (۷ آبان ۱۴۰۳) است قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۷ آبان ۱۴۰۳) | ۴ مدل گلابی با ۴ قیمت متفاوت در میادین میوه و تره بار سهم ناچیز ۲ دهک اول از مسکن ملی سهم ناچیز شهرداری مشهد از مالیات بر ارزش افزوده | خیر دولت به مشهد نرسید وزارت جهاد کشاورزی دولت چهاردهم سیاست خودکفایی در تولید گندم را دنبال می‌کند سازمان بورس از بسته حمایتی بازار سرمایه رونمایی کرد (۶ آبان ۱۴۰۳) همه چیز درباره عیدی ۱۴۰۳ کارگران (۶ آبان ۱۴۰۳) فروش خودرو دیگنیتی و فیدلیتی ویژه آبان ۱۴۰۳ شرایط جدید پرداخت وام ودیعه مسکن اعلام شد | چه افرادی مشمول می‌شوند؟ پرسش‌هایی درباره طرح نهضت ملی مسکن از زبان معاون راه‌وشهرسازی خراسان رضوی | از اقساط ماهی ۲۰‌ میلیون تومان تا کم‌وکیف واگذاری واحد‌ها گرانی بنزین در بودجه ۱۴۰۴ نیامده است خیز بورس برای صعود | شاخص کل ۳۰ هزار واحد رشد کرد نرخ امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۶ آبان ۱۴۰۳) افت شدید قیمت خودرو‌های خارجی (۶ آبان ۱۴۰۳) | ریزش ۵ تا ۶۰ میلیونی قیمت‌ها قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۶ آبان ۱۴۰۳) | ریزش قیمت‌ها + جدول قیمت تورم سال آینده ۲۸.۳ درصد پیش‌بینی شده است ویدئو | عارف: تلاش می‌کنیم تا سرمایه‌گذاری در بورس افزایش یابد قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۶ آبان ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد ۶۶ هزار و ۹۰۰ تومان خانه‌دارکردن مردم در بافت فرسوده با وام ارزان‌قیمت اختصاص ۲۵۰ همت برای خرید تضمینی گندم در بودجه ۱۴۰۴ قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۶ آبان ۱۴۰۳) | انواع فلفل از ۲۵ تا ۱۰۰ هزار تومان پول جدید بریکس تحریم‌های ایران را خنثی می‌کند؟ آغاز پیش فروش یک محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزئیات ۷۰ درصد متقاضایان در حراج سکه موفق به خرید شدند (۵ آبان ۱۴۰۳) قیمت دلار در بازار تهران به ۶۴ هزار تومان کاهش پیدا کرد (۵ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا سه شنبه (۱ آبان ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۵۸۱۹
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
پیش بینی بورس فردا سه شنبه (۱ آبان ۱۴۰۳)
بازار سهام در حالی با عبور از روز میانی هفته پا به آبان‌ماه می‌گذارد که با عقبگرد ماهانه شاخص‌های اصلی مواجه شده و حجم و ارزش معاملات خرد بسیار اندکی را تجربه کرده است. آیا آبان‌ماه برای بازار سهام، خوش‌یمن خواهد بود؟

به گزارش شهرآرانیوز، شاخص کل بورس در نخستین ماه پاییز عقبگرد ماهانه ۴.۲ درصدی را ثبت کرد. نماگر بورس در حالی که در نخستین روز معاملاتی مهر روی عدد دو میلیون و ۹۷ هزار واحد قرار داشت، اولین ماه پاییز را در سطح دو میلیون و هفت هزار واحدی به پایان رساند.

در همین حال نماگر هم‌وزن بازار سهام که شاخصی از عملکرد نماد‌های کوچک و متوسط بازار است نیز با افت ماهانه ۳.۱۵ درصدی روبرو بود. شاخص هم‌وزن در حالی که مهرماه را روی سطح ۶۸۷ هزار واحدی آغاز کرده بود، برای ورود به آبان با کاهش ارتفاع روی سطح ۶۶۵ هزار واحد قرار گرفت.

طی یک ماهه مهرماه، حجم و ارزش معاملات خرد به شدن کاهش یافت و خروج پول ادامه یافت. طی این ماه بورس تهران تحت تاثیر تنش‌های سیاسی منطقه قرار گرفت و عملکرد خوبی نداشت. اما آیا با تغییر ماه، مسیر بازار هم تغییر خواهد کرد؟

پیش بینی بورس سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

بازار سهام همچنان تحت تاثیر ریسک‌های سیاسی و نظامی‌ست. در این میان، قیمت دلار در حال افزایش ارتفاع است و بازار طلا و سکه را با خود افزایشی کرده است. این روند رو به رشد در بازار‌های طلا و ارز بسیاری از صاحبان نقدینگی را به سمت خود جذب و از بورس ناامید کرده است. همچنین خبر عرضه دوباره اوراق دولتی، توجه سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز را به خود جلب کرده است.

با توجه به فاکتور‌های گفته شده و تداوم ریسک‌های سیاسی و اقتصادی، به نظر می‌رسد بازار سهام همچنان در روند نزولی حرکت کند و شاهد خروج پول باشد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->