۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نمره ۲۰ خراسان رضوی در مقابله با کرونا

  • کد خبر: ۲۹۵۹۳
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
نمره ۲۰ خراسان رضوی در مقابله با کرونا
رییس قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خراسان رضوی گفت: این استان در مدیریت و کنترل کرونا نمره ۲۰ گرفته و این موفقیت حاصل تلاش جمعی، همکاری و همدلی تمامی مسوولان استان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدحسین بحرینی روز دوشنبه در نشست مدیران پرستاری بیمارستانهای مشهد افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر اخیر خود به مشهد به عملکرد استان خراسان رضوی در مدیریت و کنترل کرونا نمره ۲۰ داد و از اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی کرد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دستاورد کنترل کرونا در خراسان رضوی با حمایت و همکاری استاندار این استان، شهردار مشهد، تولیت آستان قدس رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی، سازمان نظام پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان‌های مردم نهاد و کادر پزشکی و درمانی استان حاصل شده است.
وی کادر پزشکی و پرستاری را برخوردار ارزش و اعتباری والا در جامعه توصیف و بیان کرد: مهار بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا با تلاش شبانه‌روزی کادر پزشکی حاصل شده که حفظ آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.


دکتر بحرینی افزود: اغلب کارکنان این دانشگاه و حتی کارکنان دولت با مشکلات معیشتی روبرو هستند و درآمد متناسب با زحماتی که متحمل می‌شوند ندارند و این در حالی است که بخشی از تامین نیازهای آنان از حیطه مسوولیت این دانشگاه خارج است و مسایل مرتبط با این دانشگاه به طور قطع پیگیری خواهد شد.

 

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست گفت: با  تلاش مسوولان استان بهترین عملکرد در حوزه مدیریت و کنترل بیماری کرونا انجام شد و بر اساس آمارها میزان آلودگی تیم‌های پرستاری در این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها کمتر بود و به لطف خداوند تاکنون مورد فوتی در این زمینه نداشته‌ایم.

 

دکتر امیررضا صالح مقدم از اعزام ۱۰ نفر از پرستاران ماهر و با تجربه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اهواز برای کمک به تیم پرستاری استان خوزستان در درمان و کنترل کرونا خبر داد.

 

در این نشست ضمن قدردانی از خدمات "محمد حسن عزتی" مدیر پیشین پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، "امیر رضا صالح مقدم" به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->