برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

نمره ۲۰ خراسان رضوی در مقابله با کرونا

  • کد خبر: ۲۹۵۹۳
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
نمره ۲۰ خراسان رضوی در مقابله با کرونا
رییس قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در خراسان رضوی گفت: این استان در مدیریت و کنترل کرونا نمره ۲۰ گرفته و این موفقیت حاصل تلاش جمعی، همکاری و همدلی تمامی مسوولان استان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدحسین بحرینی روز دوشنبه در نشست مدیران پرستاری بیمارستانهای مشهد افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر اخیر خود به مشهد به عملکرد استان خراسان رضوی در مدیریت و کنترل کرونا نمره ۲۰ داد و از اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی کرد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دستاورد کنترل کرونا در خراسان رضوی با حمایت و همکاری استاندار این استان، شهردار مشهد، تولیت آستان قدس رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی، سازمان نظام پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان‌های مردم نهاد و کادر پزشکی و درمانی استان حاصل شده است.
وی کادر پزشکی و پرستاری را برخوردار ارزش و اعتباری والا در جامعه توصیف و بیان کرد: مهار بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا با تلاش شبانه‌روزی کادر پزشکی حاصل شده که حفظ آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.


دکتر بحرینی افزود: اغلب کارکنان این دانشگاه و حتی کارکنان دولت با مشکلات معیشتی روبرو هستند و درآمد متناسب با زحماتی که متحمل می‌شوند ندارند و این در حالی است که بخشی از تامین نیازهای آنان از حیطه مسوولیت این دانشگاه خارج است و مسایل مرتبط با این دانشگاه به طور قطع پیگیری خواهد شد.

 

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست گفت: با  تلاش مسوولان استان بهترین عملکرد در حوزه مدیریت و کنترل بیماری کرونا انجام شد و بر اساس آمارها میزان آلودگی تیم‌های پرستاری در این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها کمتر بود و به لطف خداوند تاکنون مورد فوتی در این زمینه نداشته‌ایم.

 

دکتر امیررضا صالح مقدم از اعزام ۱۰ نفر از پرستاران ماهر و با تجربه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اهواز برای کمک به تیم پرستاری استان خوزستان در درمان و کنترل کرونا خبر داد.

 

در این نشست ضمن قدردانی از خدمات "محمد حسن عزتی" مدیر پیشین پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، "امیر رضا صالح مقدم" به عنوان مدیر جدید این حوزه معرفی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->