لغو حساس‌‎ترین بازی هفته لیگ برتر هندبال قهرمانی آزادکاران ایران در امیدهای جهان اورونوف به شرایط مسابقه رسید موسیمانه تمرین آبی‌ها را تعطیل کرد جریمه سنگین درویش از سوی کمیته اخلاق هواداران استقلال و پرسپولیس علیه تاج| رئیس بدون پایگاه در میان سرخابی‌ها رمضانی و بلانکو در لیست سیاه موسیمانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اینتر و یوونتوس در سری آ ایتالیا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کم‌کاری بازیکنان استقلال سوژه انتقاد پیشکسوتان پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و وستهم در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بیانیه کانون پیشکسوتان فوتبال استان درباره انتخابات ۱۵ آبان دیدگاه‌ نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال؛ قسمت دوم
سرخط خبرها

مروری بر حضور نمایندگان مشهد در لیگ‌های برتر فوتبال پایه کشور

  • کد خبر: ۲۹۶۰۷۲
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
مروری بر حضور نمایندگان مشهد در لیگ‌های برتر فوتبال پایه کشور
لیگ‌های برتر فوتبال پایه کشور چند‌روزی است که آغاز شده و فوتبال مشهد برخلاف رده سنی بزرگسالان در تمام لیگ‌های رده‌های سنی پایه، در سطح لیگ برتر تیم دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های فوتبال لیگ برتر نونهالان کشور درحالی امسال برگزار می‌شود که همچون سال گذشته مشهد سه تیم در این رقابت‌ها دارد. تیم‌های یاران خداداد، نسل جوان و شکوه بعثت، سه تیم مشهدی هستند که در این تورنمنت و در یک گروه قرار دارند. بدین‌ترتیب فوتبال این رده سنی در مشهد شاهد سه رقابت دربی در جریان این تورنمنت خواهد بود؛ سه جدالی که رفت‌و‌برگشت تکرار شده و در‌نهایت شش بازی ناب شهرآورد در این رده سنی دیده خواهد شد. هفته اول این رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که شهرآورد اول مشهدی‌ها میان تیم‌های نسل جوان و یاران خداداد برگزار شد و تیم نسل جوان توانست با برتری ۳‌بر ۱ گام اول را محکم بردارد. دیگر‌تیم مشهدی، شکوه بعثت، در بازی خانگی مقابل پرسپولیس قائمشهر تن به شکست ۲‌بر ۱ داد. هفته دوم این رقابت‌ها روز جمعه پیگیری می‌شود و یاران خداداد باید در بازی دوم خود یک شهرآورد دیگر را پشت‌سر بگذارند و از ساعت ۱۵ با شکوه‌بعثت مشهد بازی کنند. نسل جوان، دیگر‌نماینده مشهد، این هفته استراحت دارد.

نوجوانان| آغاز راه سعدآباد

مشهد در لیگ برتر نوجوانان کشور هم امسال نماینده دارد. تیم فوتبال سعدآباد مشهد درحالی در این رقابت‌ها حاضر است که باید در هفته نخست، روز شنبه ۵ آبان، به میدان برود. رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان بر‌خلاف رده سنی نونهالان و جوانان، کمی دیرتر شروع می‌شود. سعدآبادی‌ها در هفته اول باید از ساعت ۱۴ روز شنبه در زمین شماره‌یک تختی مشهد به‌مصاف شهروند‌جوان‌نور بروند؛ دیدار با تیم شمالی که می‌تواند یک شروع خوب برای نماینده مشهد در این آوردگاه باشد.

جوانان| عالی‌حرفه‌ای در مسیر عالی و حرفه‌ای

تیم فوتبال عالی‌حرفه‌ای مشهد یکی از تیم‌های خوب فوتبال رده‌های پایه شهر است که امسال در لیگ برتر جوانان به میدان رفته است. شاگردان محسن سخن‌سنج که سال گذشته با اقتدار قهرمان لیگ دسته‌یک جوانان کشور شدند، امسال لیگ برتر را هم خوب شروع کردند. آنها در دو هفته ابتدایی یک برد و یک تساوی داشتند تا در گروهشان صدرنشین باشند. شاگردان سخن‌سنج هفته سوم هم با سپاهان رو‌به‌رو شدند و فوتبال خراسان امید‌های زیادی دارد تا این تیم بتواند در سطح لیگ برتر کشور خوش بدرخشد.

امیدها| امیدوار به صعود به لیگ برتر

لیگ دسته‌اول فوتبال امید‌های کشور امسال در دو گروه برگزار می‌شود و تنها‌نماینده مشهد در گروه دوم این مسابقات حضور خواهد داشت. شاگردان جعفر خوشحال در نخستین دیدار خود باید به‌مصاف پاد ساری بروند؛ دیداری که قرار است به میزبانی مشهد باشد، اما هنوز سازمان لیگ تاریخ دقیق شروع این رقابت‌ها را اعلام نکرده است. مشهدی‌ها علاوه بر تیم ساری با نیکاپارس چالوس، ایفاسرام سرخرود، پرسپولیس قائمشهر، سپیدرود رشت، مقاومت کوثر و شاهین گرجی‌محله هم‌گروه هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->