سرخط خبرها

تداوم بالانشینی مشهدی‌ها در لیگ‌های پایه فوتبال

  • کد خبر: ۲۹۶۵۹۷
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
تداوم بالانشینی مشهدی‌ها در لیگ‌های پایه فوتبال
رقابت‌های فوتبال پایه کشور در سطح لیگ‌برتر این روزها پیگیری می‌شود و نمایندگان فوتبال مشهد در این مسابقات وضعیت خوبی دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ‌برتر فوتبال جوانان کشور با تداوم صدرنشینی عالی‌‌حرفه‌ای دنبال می‌شود و در رده سنی امید‌ها نیز در لیگ دسته‌اول کشور این تیم آرامش مشهد است که توانسته است صدرنشین رقابت‌ها باشد.

در رده سنی جوانان، تیم عالی‌حرفه‌ای با دو پیروزی و یک تساوی که یکی از پیروزی‌هایش مقابل تیم قدرتمند سپاهان اصفهان بود، با هفت امتیاز صدرنشین گروه اول رقابت‌هاست. عالی‌حرفه‌ای پارسال توانسته بود قهرمان لیگ دسته‌اول جوانان شود و حالا هم در مسیر آقایی در لیگ‌برتر، آن هم در گروهی است که تیم‌هایی چون سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتور حضور دارند. اما در لیگ دسته‌اول امید‌ها هم آرامش جایگاه خوبی دارد. شاگردان جعفر خوش‌حال این هفته ۳ بر ۲ از سد نیکاپارس چالوس گذشتند تا صدرنشین گروه دوم این رقابت‌ها باشند.

از سویی دیگر از امروز رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال نوجوانان آغاز می‌شود و سعدآباد، نماینده مشهد، از ساعت ۱۴:۳۰ در زمین شماره‌یک تختی به مصاف شهروندنور خواهد رفت. البته در لیگ‌ برتر فوتبال نونهالان اوضاع برای مشهدی‌ها این‌طور نیست و یاران خداداد، نسل جوان و شکوه بعثت، سه نماینده مشهد، باید منتظر روز‌های بهتر در هفته‌های آینده باشند تا همچون دیگررده‌های سنی مشهد را در بالاترین سطح فوتبال کشور صاحب جایگاهی درخور کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->