نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و مارسی| برد راحت شاگردان انریکه رضاییان نیمکت نشین می شود؟ استقلال از کورس خارج شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و اینترمیلان| نبرد هیجان‌انگیز پایان کار جشنواره خانواده ورزش در مشهد + ویدئو ۹۰ درصد ورزشگاه شهر قدس در اختیار هواداران استقلال در بازی با تراکتور پخش زنده بازی بایرن مونیخ و بوخوم در بوندسلیگا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اینتر و یوونتوس در سری آ ایتالیا (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کم‌کاری بازیکنان استقلال سوژه انتقاد پیشکسوتان پخش زنده بازی آرسنال و لیورپول در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و وستهم در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتتاح ورزشگاه آزادی با بازی استقلال و سپاهان پخش زنده بازی چلسی و نیوکاسل در لیگ انگلیس (۶ آبان ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین روز‌های سخت موسیمانه تازه شروع شد برنده توپ طلای ۲۰۲۴ در پاریس مشخص می‌شود | مدعیان تازه عصر پسا مسی و رونالدو
سرخط خبرها

نقشه‌های بزرگ رافینیا برای الکلاسیکو

  • کد خبر: ۲۹۶۴۳۴
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
نقشه‌های بزرگ رافینیا برای الکلاسیکو
دست کم گرفته شده‌ترین برزیلی تاریخ بارسلونا؛ این همان چیزی است که نشریه مارکا پس از هت تریک خیره کننده رافینیا در بازی گذشته آنها مقابل بایرن مونیخ درباره ستاره برزیلی گفت و حالا رئال مادرید می‌تواند قربانی بعدی نسخه ترسناک این فصل رافینیا لقب بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چند ماه پیش، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که وینگر معمولی فصل گذشته بلوگرانا به چنین گلزن بی‌رحمی تبدیل شود، اما او با هدایت هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسا، برای هواداران خاطره روز‌های اوج نیمار با پیراهن تیمشان را زنده کرده است.

غول‌های کاتالان در چند دهه گذشته همیشه از استعداد‌های برزیلی دنیای فوتبال در ترکیب خود بهره‌مند بودند. از روماریو و رونالدو گرفته تا ریوالدو، رونالدینیو و نیمار، سابقه بلوگرانا با استعداد‌های برزیلی به بیش از ۳۰ سال می‌رسد و حالا وینگر ۲۷ ساله آنها در این فصل به شایستگی خود را بین ستاره‌های برزیلی برتر تاریخ بلوگرانا جای داده است.

رابطه رافینیا و بارسا به مرز جدایی بسیار نزدیک شده بود و کمتر کسی فکر می‌کرد که این بازیکن فصل جدید را هم با پیراهن این تیم آغاز کند. عملکرد ضعیف او در یکی دو فصل گذشته باشگاه را قانع کرده بود که باید با فروشش به دنبال جذب یک وینگر جدید بروند و با همین برنامه، نیکو ویلیامز به گزینه اصلی آنها در تابستان تبدیل شد. بارسایی‌ها حتی قیمتی ۶۰ میلیون یورویی هم روی ستاره برزیلی خود گذاشته بودند و می‌خواستند با فروشش از شر دستمزد ۵ میلیون یورویی او راحت شده و بتوانند برای جذب ویلیامز پا پیش بگذارند.

داستان ستاره برزیلی، اما به دراماتیک‌ترین شکل ممکن پیش رفت و او زیر نظر فلیک به یکی از بهترین مهره‌های بارسا تبدیل شد تا مدیران و هواداران بلوگرانا به خاطر شرایطی که در تابستان گذشته برای او ایجاد کرده بودند، یک عذرخواهی بزرگ به رافینیا بدهکار شوند.

وینگر برزیلی حالا به چالش دیگری در ادامه مسیر جذابش در این فصل رسیده است و می‌خواهد با درخشش در الکلاسیکو و تلاش برای پیروزی تیمش در سانتیاگو برنابئو برابر رقیب مادریدی، خاطرات روز‌های اوج نیمار در پیراهن غول‌های کاتالان را دوباره زنده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->