تمدید اجرای نمایش «کمپانی فیلم‌سازی آقای داتان» تا پایان هفته جاری دوبلور فیلم «محمد رسول الله(ص)» درگذشت «سینما متروپل» با چه تغییراتی اکران می‌شود؟ فیلم سینمایی «شبگرد» به کارگردانی فرزاد مؤتمن به‌زودی اکران می‌شود زندگی‌نامه شهدای پلیس فیلم می‌شود «دیوید هریس»، بازیگر آمریکایی درگذشت دیدار کارگردان سرشناس ترک با هنرمندان ایرانی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ چالش تولید انیمیشن، کمبود هنرمند متخصص است مشخص شدن هیات داوران بخش «مسابقه تئاترکودک» جشنواره تئاترکودک و نوجوان ۵ روز مانده به آغاز  مشهد چه سهمی از حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارد؟ | شهر با کبریتی روشن است ارتباط هوش مصنوعی و هنر در گفتگو با رضا دیده‌بان، عکاس شناخته‌شده مشهدی آموزش داستان‌نویسی | خیالی که نفس می‌کشد اهمیت انتشار منظومه‌هایی تاریخی در باب فتوحات صفویه | روایت مردمی از تاریخ مردانگی آهنگ «همین مونده بود» محسن چاوشی ۱۰۰ هزارتایی شد «مستانه مهاجر» برای دریافت جایزه‌اش به ترکیه نرفت! چند نکته درباره سریال «تانک‌خورها» | قصه گردان ۷۷ خراسان چه بود؟
سرخط خبرها

شهاب حسینی در پی برخی حواشی شفاف‌سازی کرد

  • کد خبر: ۲۹۶۵۲۹
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
شهاب حسینی در پی برخی حواشی شفاف‌سازی کرد
شهاب حسینی در پی حواشی صحبت‌هایش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران، متنی را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این بازیگر و داور جشنواره فیلم کوتاه نوشت: با سلام و عرض احترام طی تماسی از طرف دبیر جشنواره فیلم کوتاه به اطلاع بنده کمترین رسید که گویا پس از سخنان بنده در مراسم اختتامیه، این تصور به وجود آمده که اعتراض بنده به دخل و تصرف در آرا داوری در بخش ملی بوده است.

لازم بذکر است که آرا هیات محترم داوران منطبق بر انتخاب‌های بود که انجام شد و چنانچه قصدی بر دخل و تصرف در آرا هیات داوران به صورت سفارشی و فرمایشی وجود داشت اینجانب در دم انصراف می‌دادم؛ چرا که شأن هیات داوری اجل بر هر مصلحتی است.

مقصود آثار ضعیف و بی تاثیری بود که توسط ارگان‌ها و نهاد‌های غیر مرتبط و غیر متخصص مورد تقدیر قرار گرفت و حرف بر سر این است که اینگونه حمایت‌ها می‌تواند به حق اتفاق بی افتد و نه صرفا به دلیل منویاتی که آنان به دنبال آن هستند.

سعی بر آن شد که هدف این انتقاد را به سوی جناب آقای معتمدی گرامی بچرخانند و باز لازم به ذکر است که اصلا چنین نیست و ایشان به مانند هر استاد دیگری حق دارند شاگرد خلف خود را مورد تشویق قرار بدهد.

امید به روزی که همه چیز بر جای درست خود بنشیند و خدا ما را به نعمت تشخیص و تمییز و تفکیک امور و هدایت آن به مسیر حق و درست متنعم و مزین فرماید.
امین
کوچکترین سید شهاب الدین حسینی»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->