سرخط خبرها

قرارداد نکونام با استقلال به قوت خود باقی است!

  • کد خبر: ۲۹۶۶۳۵
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
قرارداد نکونام با استقلال به قوت خود باقی است!
قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال همچنان به قوت خود باقی است و سرمربی سابق این تیم هنوز به طور رسمی استعفای خود را تقدیم مدیران این باشگاه نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روزی که جواد نکونام از استقلال جدا شد، مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که این سرمربی استعفای خود را تقدیم مدیریت کرده و دیگر در این باشگاه سمتی ندارد و بر اساس استعفایی که داده قراردادش فسخ شده است.

باشگاه استقلال در همین راستا قدم‌های بعدی را هم برداشت و با موسیمانه، سرمربی جدید به توافق نهایی هم رسید، اما به دنبال اطلاعاتی که به دست خبرنگار شهرآراء رسیده جواد نکونام همچنان روی کاغذ سرمربی استقلال محسوب می‌شود و مدیران این باشگاه نتوانستند قرارداد او را فسخ کنند.

حتی نکونام هیچ  استعفای کتبی به مدیریت باشگاه استقلال تقدیم نکرده و استعفای او به طور شفاهی در رسانه‌ها بازتاب داده شده است. اگر نکونام به همین منوال ادامه دهد و استعفایی را تقدیم مدیریت باشگاه استقلال نکند، باشگاه استقلال باید تمام مطالبات او متعلق به فصل جدید را پرداخت کند.

نکونام با دستمزدی در حدود ۳۰ میلیارد تومان برای فصل بست و چهارم در باشگاه استقلال مشغول به فعالیت بود که حالا باشگاه استقلال اگر نتواند به طور توافقی از این سرمربی جدا شود، باید تمام مطالباتش را پرداخت کند.

گفته می‌شود مدیران استقلال در تلاشند نکونام را برای جدایی توافقی راضی کنند که تا کنون هیچ توفیقی به دست نیاورده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->