سرخط خبرها

دیدگاه‌ نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال؛ قسمت دوم

  • کد خبر: ۲۹۶۸۶۴
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
دیدگاه‌ نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال؛ قسمت دوم
انتخابات هیئت فوتبال خراسان‌رضوی قرار است بالاخره ۱۵ آبان‌ماه برگزار شود تا گره از کار این هئیت مهم نیز برداشته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، اکنون ۱۲ نامزد ریاست این هیئت آرام‌آرام به دنبال ارائه برنامه‌هایشان به اعضای مجمع هستند تا بتوانند آراء آنها را جذب کنند. شهرآراورزشی در راستای پروسه شفاف‌سازی برنامه‌های نامزد‌ها بر حسب توان و در راستای وظایف خود فرصتی برای هر ۱۲ نفر فراهم کرده تا از بستر این رسانه، دیدگاه‌ها و نظرات خود را به اشتراک گذاشته وبرای اهالی فوتبال روشنگری کنند. بر این اساس هرروز مهم‌ترین نکات و نظرات دو نفر از کاندیدا‌ها رابر اساس حروف الفبا احصا و منتشر میکنیم که امروز با توجه به آن‌که محست ترکی و رضوی‌راد تلفن‌هایشان خاموش بود، در دومین قسمت فاطمه شریف و مرتضی صادقی به ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌هایشان پرداخته‌اند.

شریف: نگاه به ورزش بانوان جدی باشد

فاطمه شریف، سرمربی مشهدی تیم فوتسال سایپاست که این روز‌ها در سطح لیگ برتر کشور خوش می‌درخشند. شریف که خود از بازیکنان قدیمی و مربیان باتجربه فوتسال بانوان است تنها بانوی فهرست نامزد‌های انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی است. او در خصوص انتخابات پیش روی هیئت فوتبال و برنامه‌هایش می‌گوید: «هدف اصلی من از حضور در انتخابات این است که نماینده‌ای از جامعه موفق فوتبال بانوان استان خراسان‌رضوی در این دوره باشم و نشان بدهم که بانوان این استان در فوتبال و فوتسال توانایی‌ها و قابلیت‌های بی‌شماری دارند و امیدوارم این موضوع را جامعه فوتبال درک کنند، سوای اینکه چه کسی بر صندلی ریاست بنشیند امیدوارم نگاه اعضای مجمع به ورزش بانوان جدی باشد. هیئت فوتبال فعلی در این دوره به حوزه بانوان و توسعه فوتبال شهرستان‌ها و فوتبال پایه توجه ویژه‌ای داشته است و اولویت اصلی بنده این است که این راه ادامه بدهم و بتوانیم با کمک از همه مسئولین استان زمینه حضور بنگاه‌های اقتصادی در فوتبال را فراهم کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های فوتبالی موجود در خود استان استفاده کنیم. استفاده از تجربه پیشکسوتان در کنار انگیزه و نیروی جوانی می‌تواند گره‌گشای مشکلات فوتبال استان باشد.»

صادقی: فوتبال باید از سیاست دور باشد

مرتضی صادقی، یکی دیگر از نامزد‌های انتخابات هیئت فوتبال استان است که با سابقه فرمانداری چند شهرستان و کار اجرایی امید‌های زیادی به رای اعضای مجمع دارد. او درباره برنامه‌ها و دیدگاهش نسبت به انتخابات هیئت فوتبال می‌گوید: «وضعیت فوتبال استان را همه می‌دانند. ما در گذشته همواره در لیگ‌های برتر یکی دو تیم داشتیم، اما امروز به اینجا رسیدیم که هیچ فرصتی برای جوانان این شهر وجود ندارد. این یکی از درد‌های جدی ماست. امیدوارم نامزدی که رای اعضای مجمع را به دست می‌آورد به دنبال توزیع عادلانه فرصت‌ها و توسعه فوتبال باشد و در این زمینه گام‌های جدی بردارد. امروز شاهد برخی اخلافات جدی میان مدیریت عالی ورزش استان و هیئت فوتبال هستیم که دلیل اصلی آن عدم هماهنگی آقایان هیئت فوتبال با مدیریت عالی ورزش است. برای فوتبال استان برنامه‌‎های زیادی دارم که مهم‌ترین آن و شاید اولویت اول این باشد که فوتبال باید از جریانات سیاسی دور باشد. اگر این باشد و منافعی برای عده نداشته باشد می‌توانیم با کمک و خرد جمعی، از پیشکسوتان گرفته تا جوانان و اهالی فوتبال می‌توانیم از این وضعیت نجات پیدا کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->