طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | حباب ربع سکه ۹۱ درصد شد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

افزایش قیمت خودرو در بازار بدون مشتری

  • کد خبر: ۲۹۹۸۲
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
  • ۵
افزایش قیمت خودرو در بازار بدون مشتری
گزارش‌های میدانی حاکی از افزایش قیمت کاغذی انواع مدل‌های خودرو در بازار است.
به گزارش شهرآرانیوز، بازار خودرو پس از طی کردن روند کاهشی در چند هفته اخیر ثبات قیمت را تجربه کرد اما این ثبات قیمت در نتیجه تلاش دلالان برای جلوگیری از کاهش قیمت ها تداوم نیافت و گزارش های میدانی حاکی از افزایش قیمت کاغذی انواع مدل های خودرو در بازار است.
 
در حالی که انتظار می‌رفت افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو در کنار اجرای طرح پیش فروش به تعدیل قیمت‌ها در بازار منجر شود، اما هنوز قیمت‌های اعلامی آگهی دهندگان بالاست. هر چند طرح فروش خودرو از سوی خودروسازان سبب شد خریداران از بازار خودرو به در کارخانه‌ها کوچ کنند، اما تلاش دلالان برای بالا بردن قیمت همچنان ادامه دارد. تنها در روند ثبت نام اولیه محصولات ایران خودرو حدود ۵ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۸۵۶ نفر اقدام به ثبت نام کردند، اما فروشندگان حاضر به فروش خودرو با قیمت‌های کاهش یافته نشدند. این وضعیت سبب رکور در بازار خودرو شد.

امروز بازار خودرو افزایش قیمت کاغذی چشمگیری را تجربه کرد به گونه‌ای که براساس گزارش میدانی خبرنگار خبرآنلاین قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ که به ۱۱۸ میلیون تومان رسیده بود امروز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است. با این حال به گفته فعالان بازار هیچ مشتری واقعی در بازار خودرو حضور ندارند.

این افزایش قیمت‌ها در سایر خودرو‌ها نیز دیده می‌شود و قیمت دنا پلاس که طی چند هفته اخیر تا ۲۰۶ میلیون تومان کاهش یافته بود امروز با افزایش ۴ میلیون تومانی به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است و قیمت سمند الایکس نیز با افزایش ۴ میلیون تومانی از ۱۲۰ میلیون به ۱۲۴ میلیون تومان رسیده است.

قیمت انواع مدل‌های پراید نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرده‌اند و میتوان گفت پس از اقدامات شورای رقابت قیمت این خودرو خبرساز که تا ۹۰ میلیون تومان افزایش یافته بود کاهش چشمگیری را تجربه نکرده است به گونه‌ای که قیمت پراید ۱۱۱ که طی چند هفته اخیر تا ۷۰ میلیون تومان رسیده بود امروز به ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فایل شد و قیمت پراید ۱۳۱ نیز که طی چند هفته اخیر تا ۶۶ میلیون تومان پایین آمده بود امروز به ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
 
منبع: خبرآنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
1
1
جان مادرت آقای قالیباف شما یه فکری به حال این مردم کنید .الان که دیگه دست بازه
مردم نان شب ندارن .خودرو هم شده در بین مردم یه سرمایه.یا به نوعی سرمایه گذاری.فکری برای این دو شرکت کلاهبردار کنید ..ممنون از آقای رئیس مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
1
وقتی یک مسئول و یا گروهی از مسئولین تصمیماتی در خصوص کاهش و تعدیل قیمت ها میگیرند وآن را رسانه ای میکنند .سر آخر هم توان این را ندارند که به گفته های خود جامه عمل بپوشانند. تو خود بخوان شرح این حدیث مفصل را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
0
3
قیمت خودروهای کم مصرف مثل تیبا گرون تر میشن الان خودروی کم مصرف تو بورسه
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
مسعولین از شما خواهشمندم به این گرانی روز به روز خودرو رسیدگی کنید
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
0
0
تورو به خدا به این گرانی خودرو رسیدگی کنید جون مردم به لب رسیده
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->