«حاء سین دال» در مشهد به روی صحنه رفت رحیم‌پور ازغدی: حمایت برخی کشور‌های منطقه از اسراییل بزرگترین خیانت به امت اسلامی است «عنصر غمگین ماه» خواندنی شد «ممیزی» دوباره نمایش خانگی را درگیر کرد + ویدیو ارسال اثر از ۲۶ کشور جهان به دبیرخانه جایزه ادبی فلسطین تجربه هنری پس از دوران بازنشستگی | نگاهی به نمایشگاه نقاشی رنگ و خاطره، در نگارخانه فردوسی مشهد جذب مخاطب با رصد جامعه و مخاطب شناسی | گفت‌و‌گو با کیوان صباغ، کارگردان نمایش ملودی‌های جاودانه وقتی نقاشی‌ها، زبان روایت می‌شوند | نمایش «دلفی»، روی صحنه پردیس تئاتر مستقل مشهد نگاهی به کتاب «ایرانیان و رؤیای قرآن پارسی» اثر محمود فتوحی بازیگران در پشت صحنه سریال پایتخت ۷ + تصاویر اعتصاب دوباره روزنامه نگاران گاردین و آبزرور اثر هنرمند ایرانی منتخب مجله نشنال جئوگرافیک + عکس فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۲۲ و ۲۳ آذر ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۳ کتاب «خودآموز خبرنگاری حرفه‌ای» در مشهد رونمایی شد لزوم شکل‌گیری خودتنظیم‌گری با اتکا و بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنفی ترویج هنر، مبتنی بر ارزش های اخلاقی نگاهی به بخشی از آثار تئاتری زنده یاد رضا سعیدی در مشهد | در جوانی درخشید و رفت فقه و زبان فارسی درباره «خونه ای که توش قد کشیدیم»، یک کتاب خوش رنگ ولعاب برای کودکان | محفل گرم خانوادگی
سرخط خبرها

انتشار فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر: ۳۰۲۳۲۱
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
انتشار فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر
فراخوان بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این بخش که مهلت ثبت‌نام آن از۷ لغایت۱۷ آذرماه خواهد بود با هدف شناسایی، معرفی و تشویق آثار و شیوه‌های خلاقانه و موثر درعرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و به منظور ارتقای سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در عرصه صنعت سینما، در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار می‌شود.

کلیه متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران باید از طریق مراجعه به وب‌سایت رسمی جشنواره به نشانی fajrfilmfestival.com، نسبت به عضویت، ثبت‌نام، تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری نمونه آثار خود، مطابق بند شرایط اختصاصی مقررات اقدام کنند.

تمام مواد تبلیغاتی سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از ۱۵ دی۱۴۰۲ لغایت ۱۵ دی۱۴۰۳ در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا می‌شوند می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

آثار ارزیابی شده در دور‌ه‌های گذشته پذیرفته نمی‌شود.

دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش‌های مختلف رسانه‌ای جشنواره (کتاب، نشریه روزانه، تیزر، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها) خواهد بود.

تفسیر و رفع ابهام از مفاد و مقررات این آیین‌نامه و موضوعات پیشبینی نشده برعهده دبیر جشنواره است.

ارائه نامه رسمی تهیه کننده و یا موسسه پخش کننده، مبنی بر تایید استفاده از نسخه ارائه شده در تبلیغات فیلم برای هر عنوان الزامی است.

شرایط اختصاصی بخش عکس

فایل عکس‌ها باید با فرمت jpg و حداکثر حجم ۴ مگاپیکسل در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.

در صورت تعدد آثار، عکس‌های هر فیلم باید به صورت جداگانه در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.

تعداد آثار ارسالی برای هر عنوان، پنج عکس صحنه و سه عکس پشت صحنه است.

هر گونه دخل و تصرف در عکس به گونه‌ای که اصالت آن را مخدوش کند، موجب کنار گذاشتن عکس از چرخه داوری خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخش پوستر

فایل پوستر باید با فرمت jpg و کیفیت dpi ۱۵۰ و در قطع ۱۰۰ * ۷۰ در وب‌سایت جشنواره بارگذاری شود.

پوستر‌های ارائه شده باید از میان آثار استفاده شده در تبلیغات فیلم دارای مجوز سازمان امور سینمایی و سمعی بصری باشد.

در این بخش، فقط پوستر فارسی فیلم‌ها مورد داوری قرار می‌گیرد.

شرایط اختصاصی بخش آنونس و تیزر

فایل هر یک از موارد در یک آدرس ابری بارگذاری، سپس لینک اثر در وب‌سایت جشنواره ثبت و در صورت داشتن نام کاربری یا رمز عبور در فرم درج شود.

در بخش تبلیغات سینمای ایران سیمرغ بلورین بهترین عکس، سیمرغ بلورین بهترین پوستر و سیمرغ بلورین بهترین آنونس و تیزر اهدا می‌شود.

منبع: فیلمنت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->